Fandom

League of Legends Wiki

Steve "Udyr" Mieczkowski

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Steve Mieczkowski pracuje obecnie dla Riot Games jako Współtowarzyszący Producent gry League of Legends. Jest znany pod imieniem Udyr.

Profil Edytuj

UdyrSquare.png
Umiejętności: Wielofunkcyjność +15

Steve przyszedł z University of Southern California ze stopniem sztuk cinematic/biznesowych, gdzie odkrył, że jego prawdziwą pasją były gry wideo, nawet pomimo kpin swoich pełnych nadziei rówieśników z Hollywood. Podczas gdy nie zajmuje się produkcją w Riocie, uwielbia oglądać nerdowskie serie filmów fantasy i sci-Fi oraz kiczowate programy ze swoją dziewczyną, jeździ na snowboardzie i spędza na pokerze każdą wolną chwilę.

Umiejętność Specjalna Edytuj

Wyprzedzające Uderzenie: Steve przyzywa moce wszechświata, jak również swoje doświadczenie w pracy jako menadżer talentów, by przewidywać odpowiedzi na pytania, nim te zostaną zadane. Chciałeś z tym frytki? Oczywiście, że chciałeś. Na szczęście wykorzystuje swoje moce dla dobra Riot Games, dbając o blokady swojego zespołu, zanim staną się poważnym problemem.

Ciekawostki Edytuj

  • Bohater UdyrUdyr został tak nazwany przez niego.
  • Steve posiada ksywkę "Udyr", od czasu, gdy zaczął grać w turniejach Quake 2.

Więcej w Fandom

Losowa wiki