FANDOM

Steve Mieczkowski pracuje obecnie dla Riot Games jako Współtowarzyszący Producent gry League of Legends. Jest znany pod imieniem Udyr.

Profil Edytuj

UdyrSquare
Umiejętności: Wielofunkcyjność +15

Steve przyszedł z University of Southern California ze stopniem sztuk cinematic/biznesowych, gdzie odkrył, że jego prawdziwą pasją były gry wideo, nawet pomimo kpin swoich pełnych nadziei rówieśników z Hollywood. Podczas gdy nie zajmuje się produkcją w Riocie, uwielbia oglądać nerdowskie serie filmów fantasy i sci-Fi oraz kiczowate programy ze swoją dziewczyną, jeździ na snowboardzie i spędza na pokerze każdą wolną chwilę.

Umiejętność Specjalna Edytuj

Wyprzedzające Uderzenie: Steve przyzywa moce wszechświata, jak również swoje doświadczenie w pracy jako menadżer talentów, by przewidywać odpowiedzi na pytania, nim te zostaną zadane. Chciałeś z tym frytki? Oczywiście, że chciałeś. Na szczęście wykorzystuje swoje moce dla dobra Riot Games, dbając o blokady swojego zespołu, zanim staną się poważnym problemem.

Ciekawostki Edytuj

  • Bohater  Udyr został tak nazwany przez niego.
  • Steve posiada ksywkę "Udyr", od czasu, gdy zaczął grać w turniejach Quake 2.