Fandom

League of Legends Wiki

Steve "Pendragon" Mescon

1,541stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Steve "Pendragon" Mescon jest twórcą DotA-Allstars.com, internetowej strony dla społeczności graczy DotA . Pracuje obecnie dla Riot Games jako Dyrektor Relacji ze Społecznością. Został przedstawiony w dziewiątym numerze newslettera League of Legends.

Profil Edytuj

ProfileIcon749 Poro Attack.jpg
Umiejętności: Obsługa klienta +15

Steve "Pendragon" Mescon jest twórcą DotA-Allstars.com -strony internetowej poświęconej społeczności, która umożliwia graczom DotA mówić, co naprawdę myślą juz od ponad czterech lat. Steve ma duże doświadczenie w obsłudze klienta, a także odznacza się głęboką pasją w budowaniu głębokich relacji ze społecznością, w którą jest zaangażowany. Przyznający się do pracoholizmu, Pendragon potrafi pracować przez całą dobę, aby tylko mieć pewność, że każda stworzona przez Riot gra powali społeczność na kolana.

Umiejętność Specjalna Edytuj

Red Monster: Steve tworzy specjalną miksturę z dwóch porcji Red Bulla, dwóch porcji energetyka Monster i jedynie odrobiny pikantnego sosu Dave's Ultimate Insanity Sauce. Po wypiciu tak silnej mieszanki, Steve dostaje skrzydeł i leci indywidualnie do każdego klienta, rozwiązując jeden problem po drugim.

Zobacz również Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki