Fandom

League of Legends Wiki

Steve "Guinsoo" Feak

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Steve "Guinsoo" Feak to były członek deweloperów DotA Allstars, wariantu oryginalnego Defense of the Ancients. Pracuje obecnie dla Riot Games jako projektant gry League of Legends.

Biografia Edytuj

SteveFeak.jpg

Steve “Guinsoo” Feak

Steve “Guinsoo” Feak jest jednym z pierwszych twórców DotA-Allstars, czyli modu do Warcrafta 3, w który gra ponad dziesięć milionów ludzi na całym świecie. Pomimo tego, Steve jest skromnym człowiekiem od swoich niepokaźnych początków. Urodził się w Wisconsin pod stogiem siana i uwielbia spędzać czas ze swoją dziewczyną, jedząc dobre, stare amerykańskie jedzenie oraz bawiąc się ze swoim kotem. Jest również zagorzałym fanem Brewersów, Packersów i Bucksów. Specjalne miejsce w jego sercu, jako gracza, zajmują World of Warcraft, Counter-Strike, Diablo 2, DotA i RPG w starym stylu.

DotA: Allstars Edytuj

Feak był wcześniej projektantem niestandardowej mapy DotA: Allstars do popularnego Warcrafta III: the Frozen Throne. Korzystając z oryginalnej DotA stworzonej przez Eula (mapy do Warcrafta III: Reign of Chaos) jako bazy, Feak zrobił DotA: Allstars poprzez dodanie własnej mieszanki treści.

Pośród wszystkich wariantów DotA stworzonych w wyniku mapy Eula, Allstars stała się najpopularniejszą wersją mapy. Feak powiedział, że kiedy zaczął rozwijać Allstars, nie miał pojęcia, jak popularna stanie się z czasem gra; rosnący sukces tego typu gier zainspirował go do zaprojektowania nowej pozycji wśród tego, co uważał za rozwijający się gatunek. Projektant dodał system przepisów dla przedmiotów, dzięki któremu ekwipunek graczy mógł stawać się coraz potężniejszy, tak samo potężny jak boss o imieniu Roshan (nazwa pochodzi od jego kuli do kręgli; również imię Barona Nashora czerpie w niej nazwę), do którego pokonania potrzebowano całej drużyny.

Feak używał czatu Battle.net jako miejsca, w którym gracze DotA mogli się gromadzić, ale DotA: Allstars nie posiadała oficjalnej strony do dyskusji i hostingu. Przywódcy klanu TDA z owej mapy zaproponowali stworzenie specjalnej strony, która miałaby zastąpić różne alternatywne strony, będące rzadko aktualizowane czy niewłaściwie prowadzone.

Pod koniec swego związku z mapą, Feak przede wszystkim pracował nad optymalizacją mapy, aż porzucił jej rozwijanie wraz z wersją 6.01, przekazując ją obecnemu deweloperowi, Icefrogowi.

Zaprojektowani bohaterowie Edytuj

Obecne prace Edytuj

CiekawostkI Edytuj

  • Przedmiot Ostrze Gniewu GuinsooOstrze Gniewu Guinsoo zostało nazwane jego imieniem i stworzone przez niego, kiedy zaprojektował CorkiegoCorkiego.
  • ShenShen czasem intonuje "Guinsoo", kiedy używa swojej umiejętności specjalnej WsparcieWsparcie.
  • W DotA Allstars jest przedmiot również nazwany jego imieniem: Guinsoo's Scythe of Vyse. Jednakże nazwę usunięto.

Linki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki