Fandom

League of Legends Wiki

Specjalne tryby rozgrywki/Legenda o Królu Poro

< Specjalne tryby rozgrywki

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Właściwości trybu Legenda o Królu Poro na mapie Howling Abyss.

Wygląd mapy Edytuj

LoKP - pasek ze Znakami.jpg

Howling Abyss w tym trybie nie różni się w wyglądzie poza panelem na bardziej "zmrożony". W prawym górnym rogu widnieje specjalny pasek z ilością Znaków Poro. Gdy pojawia się tytułowy porotytułowy poro pasek ze znakami zmienia się na wyraźniejszy z tłem w zależności od przynależności do danej drużyny (niebieski – sojuszniczy; czerwony – wrogi). Dodatkowo dodano specjalne komentarze w trakcie przywołania lub wygnania "głównego poro".

Rozgrywka Edytuj

Czary przywoływacza Edytuj

W tym trybie są dostępne dwa nowe czary przywoływacza:

Rzut Poro
Czas: 20 sek.
Rzut Poro

Użycie: Rzuć Poro na daleką odległość, zadając pierwszej trafionej wrogiej jednostce 20 + (10 × poziom bohatera) pkt. nieuchronnych obrażeń. W przypadku trafienia przeciwnika umiejętności tej można użyć ponownie w ciągu 3 sekund, aby doskoczyć do trafionego celu. Skróci to czas odnowienia Rzutu Poro o 5 sekund.

Poro nie są blokowane przez tarcze magiitarcze magii i ściany wiatruściany wiatru, ponieważ to zwierzęta a nie zaklęcia!

„Poro są idealnym wzorem runeterańskiej aerodynamiki.”

Do Króla!
Czas: 10 sek.
Do Króla!

Bierne: Trafienie wrogiego bohatera za pomocą Poro Toss.png Poro daje twojej drużynie Znak Poro. Po zdobyciu 10 Znaków Poro twoja drużyna przywołuje Króla PoroKróla Poro, który będzie walczył po waszej stronie. Gdy Król Poro jest na polu walki, niemożliwe jest zdobywanie Znaków Poro przez żadną z drużyn.

Użycie: Szybko doskocz do Króla Poro. Może to być użyte tylko, gdy twoja drużyna przywołała Króla Poro.

„Poro chwytają za serca. A cała reszta dzieje się automatycznie.”

Król Poro Edytuj

  • Po zdobyciu 10 Znaków Poro na teren walki (w miejscu bohatera, który zdobędzie ostatni ładunek) wyląduje z nieba Król PoroKról Poro – potężny "stwór" posiadający kilka ciekawych zdolności obronnych (więcej informacji na tej stronie).

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki