Fandom

League of Legends Wiki

Specjalne tryby rozgrywki/Legenda o Królu Poro

< Specjalne tryby rozgrywki

1,568stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Właściwości trybu Legenda o Królu Poro na mapie Howling Abyss.

Wygląd mapy Edytuj

LoKP - pasek ze Znakami.jpg

Howling Abyss w tym trybie nie różni się w wyglądzie poza panelem na bardziej "zmrożony" oraz wypełnienie terenu dużej ilości PoroPoro z motywami świątecznymi. W prawym górnym rogu widnieje specjalny pasek z ilością Znaków Poro. Gdy pojawia się tytułowy porotytułowy poro pasek ze znakami zmienia się na wyraźniejszy z tłem w zależności od przynależności do danej drużyny (niebieski – sojuszniczy; czerwony – wrogi). Dodatkowo dodano specjalne komentarze w trakcie przywołania lub wygnania "głównego poro".

Rozgrywka Edytuj

Czary przywoływacza Edytuj

W tym trybie są dostępne jedynie dwa specjalne czary przywoływacza:

Rzut Poro (Bierna)

Zasięg: 2500 · Czas: 20 sek.
Poro Toss.png

Użycie: Rzuć PoroPoro na daleką odległość, zadając pierwszej trafionej wrogiej jednostce 20 + (10 × poziom bohatera) pkt. nieuchronnych obrażeń. W przypadku trafienia przeciwnika umiejętności tej można użyć ponownie w ciągu 3 sekund, aby doskoczyć do trafionego celu. Skróci to czas odnowienia Rzutu Poro o 5 sekund.

Poro nie są blokowane przez tarcze magiitarcze magii i ściany wiatruściany wiatru, ponieważ to zwierzęta a nie zaklęcia!

„Poro są idealnym wzorem runeterańskiej aerodynamiki.”

Do Króla! (Bierna)

Zasięg: Globalny · Czas: 10 sek.
To the King!.png

Bierne: Trafienie wrogiego bohatera za pomocą Poro Toss.png Rzutu Poro daje twojej drużynie Znak Poro. Po zdobyciu 10 Znaków Poro, twoja drużyna przywołuje Króla PoroKróla Poro, który będzie walczył po waszej stronie. Gdy Król Poro jest na polu walki, niemożliwe jest zdobywanie Znaków Poro przez żadną z drużyn.

Użycie: Szybko doskocz do Króla Poro. Może to być użyte tylko, gdy twoja drużyna przywołała Króla Poro.

„Poro chwytają za serca. A cała reszta dzieje się automatycznie.”

Król Poro Edytuj

Po zdobyciu 10 Znaków Poro na teren walki (w miejscu bohatera, który zdobędzie ostatni ładunek) wyląduje z nieba Król PoroKról Poro – potężny "stwór" posiadający kilka ciekawych zdolności obronnych.

Poro-Chrupki Edytuj

W tym trybie (od Snowdown Showdown 2016) na początku rozgrywki są dostępne specjalne rodzaje Poro-ChrupekPoro-Chrupek, które służą do wzmocnienia Króla PoroKróla Poro:

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki