Właściwości trybu Awanturnicy Czarnego Rynku na mapie Summoner's Rift.

Przebieg rozgrywki Edytuj

Gra niczym się nie różni od standardowej rozrywki z kilkoma wyjątkami. Występują wszystkie czary przywoływacza za wyjątkiem  Teleportu. Na samym początku, każdy gracz otrzymuje jednego Krakens Krakena – specjalnej waluty, za którą można wynajmować i ulepszać najemnicze stwory zwane jako awanturnicy. Tą walutę można uzyskać na kilka różnych sposobów:

  • 1 moneta:
    • Biernie co 60 sekund
    • Asysta
    • Zabicie dużego potwora we wrogiej dżungli
    • Zabicie  Smoka
    • Zabicie  Barona
  • Za zabicie bohatera otrzymuje się 2 monety

Dodatkowo sklep został podzielony na cztery działy:

  • Czarny Rynek – kupuje się specjalne nowe przedmioty, które zostały zrabowane z całego świata i nie można zwrócić sklepowi w razie reklamacji.
  • Awanturnicy – wynajmuje się awanturników oraz kupuje się ulepszenia do nich.
  • Zalecane – spis najlepszych przedmiotów przypisany dla danego bohatera.
  • Wszystkie przedmioty – lista wszystkich przedmiotów dostępnych w tym trybie rozgrywki.
ACR - Sklep

Awanturnicy Edytuj

W tej grze występuje cztery rodzaje specjalnych stworów:

  •  Brzytwopłetwa – w zwarciu jako ścigający bohaterów, a ulepszenia umiejętności sprawiają, że brzytwopłetwy potrafią gonić wrogich bohaterów, zadają nieuchronne obrażenia, a w końcu otaczają wrogów dzięki przewadze liczebnej.
  •  Ośmiorkon – dystansowy jako wsparcie, a ulepszenia umiejętności zapewniają tarcze sojuszniczym stworom, pozwalają zaglądać w pobliskie rejony dżungli jasnowidzeniem oraz chronią przed gankami.
  •  Plądrokrab – dystansowy jako nękający bohaterów, a ulepszenia umiejętności poprawiają zdolności kontrolne, zwiększają prędkość ataku, a na koniec powodują zadawanie obrażeń wszystkim wrogim bohaterom w strefie rażenia.
  •  Żelaznoplecy – w zwarciu jako wytrzymały oblężniczy, a ulepszenia umiejętności zapewnia tarczę, zmniejsza obrażenia otrzymywane od stworów lub budynków.

Szczegóły Edytuj

ACR - Stwór

W trakcie gry można wynająć tylko jeden rodzaj najemnika, którego nie można już wymienić a jedynie wzmacniać pod względem umiejętności, ataku i obronie. Aby rozróżnić swoich najemników od sojuszniczych, są oznaczeni kółkiem. Gdy zostanie taki stwór wynajęty, wtedy zastępuje tradycyjnego stwora. W przypadku zdobycia przez drużyny wzmocnienia –  Namiestnik Barona, wtedy zostają wzmocnione tak jak tradycyjne. W przypadku, gdy zostanie zniszczony inhibitor, wtedy wszystkie stwory otrzymują dodatkowe zdrowie na danej alei ale nie pojawiają się superstwory.

Przedmioty Edytuj

Jedyną zmianą nie licząc dodanie nowych przedmiotów, zablokowany został  Morellonomicon. Lista wszystkich unikalnych przedmiotów:

  •  Zaginiony Rozdział – brakujący rozdział ze starożytnej księgi.
  •  Rytuał Ruiny – niszcz budynki jeszcze skuteczniej.
  •  Grymuar Mrocznego Kroku – zapewnia premię do prędkości po trafieniu wroga zaklęciem.
  •  Arkana Moru – ta księga stworzona na podstawie Zaginionego Rozdziału sprowadza plagę na trafionych wrogów. Plagę można zamienić na dodatkowe obrażenia.
  •  Gambit Męczennika – obrońcy mogą dzielić ból sojuszniczego bohatera, poświęcając swoje zdrowie zamiast niego.
  •  Pancerz Umrzyka – zdobądź prędkość i większy impet dzięki temu pancerzowi i zadaj obrażenia wrogom, wpadając w nich.
  •  Mętnokula – ochroń sojuszników i zdobywaj przy tym złoto.
  •  Kula Szalbierza – ochroń sojuszników i zdobywaj przy tym złoto.
  •  Kula Zaufania – ochroń sojuszników i zdobywaj przy tym złoto.
  •  Pazury Tajfunu – podczas walki z przeciwnikiem używaj co jakiś czas młynków.
  •  Szkiełko Oszusta – sprawia, że posiadacz wygląda dla przeciwników jak sojuszniczy bohater.
  •  Mięsożerca – nakarm ten miecz stworami, a będzie leczyć posiadacza i stanie się potężniejszy.
  •  Kostur Płynącej Wody – zapewnia premię podczas walki w rzece, przyspieszając ruch i tempo odnawiania many.
  •  Lalkarz – nakłada sznurki na cel autoataków; następnie można za nie pociągnąć, co wpłynie na cele.
  •  Ostrze Mirażu – autoataki oznaczają cel, a następnie broń pozwala od niego odskoczyć.
  •  Wzmocnienie butów: Teleportacja – teleportuje cię do wybranej sojuszniczej jednostki.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu