Masteries

Specjalizacje — jeden ze sposobów, który przywoływacz może wykorzystać w celu skupienia swojego magicznego szkolenia. Zostały wprowadzone w Sezonie Pierwszym.

Są podzielone na trzy kategorie. Niektóre specjalizacje wymagają wiedzy na temat pozostałych specjalizacji w danej kategorii oraz dodatkowo wymagają wiedzy z zakresu konkretnej specjalizacji. W miarę jak przywoływacz zdobywa poziom w League of Legends, może wybrać na jakich aspektach będzie się skupiać.

Specjalizacje nie są wybierane na stałe. Zależnie od typu bohatera jakiego chcesz kontrolować w walce, specjalizacje mogą w razie potrzeby zostać dostosowane.

Drzewka Edytuj

Aktualnie istnieją trzy drzewka, w zakresie których przywoływacz może się rozwijać.

Zaciekłość Przebiegłość Determinacja
Furia
0/5
Czarnoksięstwo
0/5
Świeża Krew
0/1
Uczta
0/1
Ujawnij Słabość
0/1
Wampiryzm
0/5
Naturalny Talent
0/5
Miecz Obosieczny
0/1
Łowca Głów
0/1
Szał Bojowy
0/1
Wgniatające Uderzenia
0/5
Przebijająca Myśl
0/5
Żądza Krwi Watażki
0/1
Ferwor Walki
0/1
Ognisty Dotyk
0/1
Wędrowiec
0/5
Dzikość
0/5
Znajomość Run
0/1
Tajna Skrytka
0/1
Zabójca
0/1
Bezlitosny
0/5
Medytacja
0/5
Bandyta
0/1
Niebezpieczna Gra
0/1
Dar Zielonego Ojca
0/1
Precyzja
0/5
Inteligencja
0/5
Przypływ Jeźdźca Fal
0/1
Dekret Władcy Piorunów
0/1
Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów
0/1
Regeneracja
0/5
Nieugiętość
0/5
Odkrywca
0/1
Twarda Skóra
0/1
Dowódca Oblężenia
0/1
Runiczna Zbroja
0/5
Blizny Weterana
0/5
Przenikliwość
0/1
Wytrwałość
0/1
Niezłomność
0/1
Prędkość
0/5
Legendarny Strażnik
0/5
Uścisk Nieumarłego
0/1
Odwaga Kolosa
0/1
Kamienny Pakt
0/1

Strony ze specjalizacjami Edytuj

Strony ze specjalizacjami zostały wprowadzone w aktualizacji V1.0.0.118b. Mogą zostać zapisane w celu późniejszego wykorzystania podobnie jak strony na runy. Można przechowywać do 20 stron na specjalizacje oraz dowolnie je nazywać.

Rozwój Edytuj

Z każdym poziomem zdobytym przez przywoływacza, otrzymuje on jeden punkt specjalizacji do maksymalnych 30, tyle co wynosi maksymalny poziom gracza. Wykupienie danej specjalizacji o jeden kosztuje jeden punkt. W każdym drzewku znajdują się specjalizacje warte razem 33 punkty, więc nawet Przywoływacz na najwyższym poziomie nie jest w stanie rozwinąć wszystkich (dodatkowo w każdym drzewku można przyznać jedynie maksymalnie 18 punktów). Pozwala to na dostosowanie wybranych specjalizacji do twojego bohatera, czarów i członków drużyny, dodając w ten sposób element strategiczny do doboru specjalizacji.

Większość specjalizacji wymaga wydania pewnej ilości punktów w danym drzewku przed odblokowaniem. Wraz ze wzrostem poziomów specjalizacji wymagane jest wydanie dodatkowych punktów w innych już dostępnych specjalizacjach. Przykładowo, aby odblokować specjalizacje drugiego poziomu wymagane jest wydanie 5 punktów w specjalizacjach poziomu pierwszego. W przypadku odblokowania ostatniej (kluczowej) specjalizację drzewka, należy najpierw wydać 17 punktów w rozwój dowolnych specjalizacji danej kategorii.

W zależności od sezonu, specjalizacje były systematyczne wymieniane, przerabiane bądź usuwane. Niektóre specjalizacje dodatkowo wymagają rozwinięcia najpierw konkretnej specjalizacji przed odblokowaniem. Ten typ warunku jest ukazany na drzewku w postaci linii łączącej dane specjalizacje. Aby móc zainwestować punkty z taką specjalizację należy wcześniej w pełni rozwinąć wyznaczoną specjalizację.

Historia Edytuj

Zobacz również Edytuj