Fandom

League of Legends Wiki

Specjalizacje

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

„Do tego przyda się magnetyczny klucz zapadkowy.”  p
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Aktualizacja

Specjalizacje to jeden ze sposobów, który Przywoływacz może wykorzystać w celu skupienia swojego magicznego szkolenia. Są podzielone na trzy kategorie. Niektóre specjalizacje wymagają wiedzy na temat pozostałych specjalizacji w danej kategorii, a niektóre dodatkowo wymagają wiedzy z zakresu konkretnej specjalizacji. W miarę jak przywoływacz zdobywa poziomy w League of Legends, może wybrać na jakich aspektach będzie się skupiać.

Specjalizacje nie wybierane na stałe. Zależnie od typu bohatera jakiego chcesz kontrolować w walce, specjalizacje mogą w razie potrzeby zostać dostosowane.

Drzewka Edytuj

Aktualnie istnieją trzy drzewka w zakresie których przywoływacz może się rozwijać:

Zaciekłość Przebiegłość Determinacja
Furia
0/5
Czarnoksięstwo
0/5
Miecz Obosieczny
0/1
Uczta
0/1
Ujawnij Słabość
0/1
Wampiryzm
0/5
Naturalny Talent
0/5
Łowca Głów
0/1
Ciemiężca
0/1
Wgniatające Uderzenia
0/5
Przebijająca Myśl
0/5
Żądza Krwi Watażki
0/1
Ferwor Walki
0/1
Ognisty Dotyk
0/1
Wędrowiec
0/5
Dzikość
0/5
Znajomość Run
0/1
Tajna Skrytka
0/1
Zabójca
0/1
Bezlitosny
0/5
Medytacja
0/5
Bandyta
0/1
Niebezpieczna Gra
0/1
Precyzja
0/5
Inteligencja
0/5
Przypływ Jeźdźca Fal
0/1
Dekret Władcy Piorunów
0/1
Błogosławieństwo Piewcy Wiatrów
0/1
Regeneracja
0/5
Nieugiętość
0/5
Odkrywca
0/1
Twarda Skóra
0/1
Runiczna Zbroja
0/5
Blizny Weterana
0/5
Przenikliwość
0/1
Wytrwałość
0/1
Prędkość
0/5
Legendarny Strażnik
0/5
Uścisk Nieumarłego
0/1
Siła Wieczności
0/1
Kamienna Więź
0/1

Strony ze specjalizacjami Edytuj

Strony ze specjalizacjami zostały wprowadzone w aktualizacji V1.0.0.118b. Mogą zostać zapisane w celu późniejszego wykorzystania podobnie jak strony na runy. Można przechowywać do 20 stron na specjalizacje.

Rozwój Edytuj

Z każdym poziomem zdobytym przez Przywoływacza, otrzymuje on jeden punkt specjalizacji do maksimum 30 punktów, tyle co maksymalny poziom Przywoływacza. Podniesienie rangi specjalizacji o jeden kosztuje jeden punkt. W każdym drzewku znajdują się specjalizacje warte przynajmniej 37 punktów więc nawet Przywoływacz na najwyższym poziomie nie jest w stanie rozwinąć wszystkich. Pozwala to na dostosowanie wybranych specjalizacji do twojego bohatera, czarów i członków drużyny, dodając w ten sposób element strategiczny do doboru specjalizacji.

Większość specjalizacji wymaga wydania pewnej ilości punktów w danym drzewku przed odblokowaniem. Wraz ze wzrostem poziomów specjalizacji wymagane jest wydanie dodatkowych 4 punktów w innych specjalizacjach już dostępnych. Np. aby odblokować specjalizacje drugiego poziomu wymagane jest wydanie 4 punktów w dowolnych specjalizacjach poziomu pierwszego. Za to aby odblokować specjalizację piątego poziomu, należy najpierw wydać 16 punktów w rozwój dowolnych specjalizacji poziomów od pierwszego do czwartego.

Aby zdobyć specjalizację najwyższego poziomu w danym drzewku, należ w sumie wydać 21 punktów. Ostania specjalizacja najczęściej jest najbardziej użyteczna z tego drzewka specjalizacji.

Niektóre specjalizacje dodatkowo wymagają rozwinięcia najpierw konkretnej specjalizacji przed odblokowanie. Ten typ warunku jest ukazany na drzewku w postaci linii łączącej dane specjalizacje. Aby móc zainwestować punkty z taką specjalizację należy wcześniej w pełni rozwinąć wyznaczoną specjalizację.

Zobacz również Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki