FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W polskiej wersji głosu użyczyła jej Zofia Zborowska.
  • Imię  Soraki pochodzi od japońskiego słowa "Sora" (空), oznaczającego niebo.
    • Odnosi się to do jej niebiańskiej natury.
  • Ikony umiejętności  Soraki były zmieniane dwa razy, podczas wizualnej aktualizacji i aktualizacji gameplayu.
  • Była jednym z bohaterów dostępnych w meczu rewanżowym pomiędzy Ionią a Noxus i została wtedy wybrana.
  • W wideo promującym League of Legends na komputery Mac, w gablotce z bronią widać banana. Jest to odniesienie do ataków  Soraki, często porównywanych do banana.
  • Taniec  Soraki jest tańcem z reklamy bananów Chiquita. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • Pomimo fioletowego zabarwienia skóry na podstawowym portrecie, na modelu w grze jest ona niebieska.
  • Lubi bułeczki cynamonowe.
  • Jej  superumiejętność (uzdrowienie wszystkich sojuszników) jest odwrotnością  superumiejętności  Karthusa.
    • Początkowo  Życzenie nie usuwało z przeciwników Głębokich Ran; zostało to dodane przy aktualizacji jej rozgrywki.

Cytaty Edytuj

  • Cytat  „Tak, to był banan. Hmhmhm... Nikt nie spodziewa się banana.” jest odniesieniem do żartów społeczności o kształcie ataków  Soraki.
    • Druga część żartu odnosi się skeczu Monthy Pytona o hiszpańskiej inkwizycji i słynnego hasła nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji (w j. angielskim "No one expects spanish inquisition!"). Oryginał można zobaczyć tutaj.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  •  Soraka w dawnej historii była oszukana przez  Warwicka, próbował on wyrwać jej serce, zaś ona mszcząc się spaliła go mocą gwiazd.
    • Aktualnie są oni najzacieklejszymi wrogami.
  •  Soraka była odpowiedzialna za uratowanie prawie zmarłej  Irelii podczas inwazji Noxusu na Ionię.
    • Zrobiła to poprzez uwięzienie jej siły życiowej w ostrzach. 
  •  Soraka jest wrogiem  Karthusa; podczas gdy on opiewa śmierć,  Soraka używa mocy życia.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Soraka, Gwiezdne Dziecko07:36

Prezentacja Bohatera - Soraka, Gwiezdne Dziecko

Przypisy