FANDOM

Historia Edytuj

Krótka Edytuj

Okrucieństwo jednego nie przesłoni mi cierpienia wielu.

Wędrowniczka z astralnych wymiarów ponad  Górą Targon, Soraka porzuciła nieśmiertelność na rzecz obrony ras śmiertelników przed ich własnymi, bardziej brutalnymi instynktami. Przemierza świat, by dzielić się cnotami współczucia i litości ze wszystkim napotkanymi ludźmi, lecząc nawet tych, którzy jej złorzeczą. Pomimo całego zła, które widziała, Soraka dalej wierzy, że ludzie z  Runeterry wciąż nie osiągnęli swojego potencjału.

Długa Edytuj

Soraka to wypełniona magią gwiazd uzdrowicielka, która jest życzliwa wszystkim żywym stworzeniom. Niegdyś była niebiańską istotą, lecz poświęciła swoją nieśmiertelność, by stać się częścią świata śmiertelników. Dopóki zło czyha na życie w Valoran, dopóty Soraka nie spocznie.

Przez długie wieki żyła ona w zaklętym gaju. Jako gwiezdne stworzenie leczyła rannych i chorych, którzy pomocy szukali właśnie u niej. Pewnego razu do jej gaju przybył mężczyzna o imieniu  Warwick i zaczął błagać Sorakę, aby ta uleczyła jego małżonkę bez życia spoczywającą w jego ramionach. Jego żarliwe prośby poruszyły serce uzdrowicielki. Było już wprawdzie zbyt późno, aby uzdrowić niewiastę, lecz Soraka zaoferowała, że uzdrowi ból trawiący duszę mężczyzny. Nie chcąc zapomnieć o swym żalu, Warwick początkowo uciekł z zagajnika. Po kilku dniach jednak powrócił, aby oddać się opiece Soraki. W miarę upływu czasu Soraka coraz bardziej przywiązywała się do pogrążonego w rozpaczy mężczyzny. Pewnego dnia Warwick wyjawił jej, że odnalazł zabójców swojej żony. Mocno wierzył w to, że zemsta ukoi jego ból. Pogodził się nawet z tym, że może zginąć w walce, bo wierzył, że śmierć przywróciłaby mu chociaż spokój. Soraka błagała go, aby został. Warwick był jednak głuchy na jej prośby i opuścił gaj. Głosy gwiazd starały się zatrzymać Sorakę w gaju, ale musiała ona interweniować.

Po raz pierwszy wkroczyła do świata zwykłych śmiertelników i bez trudu odnalazła Warwicka zaciekle walczącego z grupą mężczyzn. Starała się go uzdrowić, ale na każdą zagojoną ranę, Warwick otrzymywał dwie kolejne. Soraka zdała sobie sprawę, że aby ocalić przyjaciela, będzie musiała włączyć się do walki. Słyszała gwiazdy, które krzyczały, aby nie ważyła się użyć swej mocy do zadawania cierpienia. Głucha na te ostrzeżenia, uderzyła w atakujących błyskiem jasnego światła. Ci, zakrywając oczy przed jej boskim blaskiem, uciekli z okrzykiem przerażenia. Niebiańskie wcielenie Soraki obumarło, a gwiazdy zamilkły – jej nieposłuszeństwo uczyniło zeń istotę śmiertelną. Wciąż czuła w sobie moc gwiazd, ale te nie dawały jej już swych rad. Pocieszenia szukała w towarzystwie Warwicka. Z oddaniem leczyła jego rany, jednak ten, którego nazywała swym przyjacielem, wbił jej pewnego razu sztylet między żebra. Widząc swoją krew, Soraka zrozumiała, że Warwick oszukał ją, a jego czyny nie były niczym więcej, jak tylko nikczemnym podstępem. Upokorzona i zdradzona Soraka raz jeszcze przywołała moc gwiazd – żywcem paląc ciało Warwicka, przeklinała jego okrucieństwo. Wyjąc z bólu, Warwick wycofał się. Soraka mogła się teraz oddać zadumie nad własnym losem. Chociaż jej życie zmieniło się, czuła się mocniejsza i odrodzona. Od tej pory przyświecał jej jeden cel. Soraka nie była już niewolnicą gaju. Przekroczyła więc granice krainy śmiertelników z postanowieniem uzdrawiania rannych i otaczania opieką bezbronnych.

Starsze Edytuj

Uwaga: tłumaczenia amatorskie!

Soraka, Gwiezdne Dziecko z Ionii, była pierwsza ze swego rodzaju. Podczas gdy jest wielu takich, co dochodzą do bogactwa magicznej energii Valoranu, ona była pierwszym, kto dotarł do magii kosmosu. Sięgając poza ziemskie nieboskłony, Soraka była zdolna do wzywania mocy z gwiazd, rozwijając się ponad swych krewniaków. Tak jest, odkąd oddaliła swe najbardziej prymitywne emocje jakie nią rządziły.  Warwick, bezwzględny chemik w usługach Noxus, doprowadził do niewypowiedzianych cierpień i śmierci wśród bliskich Soraki. Niepowstrzymawszy wściekłości i nienawiści jakie weń wezbrały, przeklęła ona owego człowieka, przemieniając go w bestię. Soraka straciła dużo ze swej mocy za ten jeden zły krok, opadając wiele kroków w ewolucyjnej drabinie w przeciągu chwili. Pomimo, że wciąż jest ona bohaterem dla Ionijskich ludzi, Soraka dołączyła do Legaue of Legends w nadziei na odpokutowanie swej klątwy i odkupienie się w oczach gwiazd.

Pomimo, że opadła z łaski, Soraka jest jednak zdeterminowana aby znów stać się jedną z gwiazd.

Soraka, Gwiezdne Dziecko z Ionii, była pierwsza ze swego rodzaju. Podczas gdy jest wielu takich, co dochodzą do bogactwa magicznej energii Valoranu, ona była pierwszym, kto dotarł do magii kosmosu wewnątrz siebie – niebiańskiego morza, w którym - jak jest uważane - Runeterra pływa wśród innych podobnych sfer. Chociaż runeterrańscy magicy są ograniczeni przez(jednakże daleki) limit mocy run, to wciąż mogą być tymi, którzy dotrą dalej. Docierając ponad nieboskłon Runeterry, Soraka była zdolna do wzywania mocy gwiazd, rozwijając się ponad swych krewniaków. Owa potęga została zmieniona przezeń w fantastyczne warianty – oto jest powód dlaczego stała się znana do dziś jak Gwiezdne Dziecko.

Choć Soraka była raz przemienionym człowiekiem, to upadła, odkąd zawładnęły nią jej najbardziej prymitywne uczucia.  Warwick, bezwzględny chemik w służbie Noxus, doprowadził do niewypowiedzianych cierpień i śmierci wśród bliskich Soraki. Jako geniusz alchemii który nie brał odpowiedzialności za okropności które spowodował, Warwick stał się znany jako "Śmiercioczyńca" wśród Ionijskich ludzi. Gdy Noxiański morderca i siewca terroru przekraczał jej krainę, niepowstrzymany gniew i nienawiść wezbrały w Sorace. Wezwała potęgę niebios aby przekląć i na zawsze zmienić Śmiercioczyńcę, czym przemieniła człowieka w wilkołaka – dziką, morderczą bestię. Za ten jeden zły krok Soraka utraciła dużą część swej mocy, poświęcając wniebowstąpienie swej ludzkiej postaci i ześlizgując się wiele kroków w dół w ewolucyjnej drabinie swego rodu. Choć wciąż jest bohaterem dla Ionijskich ludzi, Soraka dołączyła do League of Legends w nadziei na odpokutowanie swej klątwy i przywrócenie się w oczach gwiazd.

Przypisy