FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Ezreala.
  • Jej głosu w polskiej wersji językowej udziela Beata Jewiarz, która dubbinguje również  Akali i  Kayle.
  • Jej aktualny obrazek został zaprojektowany przez Shilin Huang.
  •  Sona w języku hindi oznacza złoty.
  • Jej imię w języku tureckim oznacza koniec.
  • Jej imię oraz umiejętności są ściśle powiązane z sonarem, a dokładnie do aktywnego sonaru – technologii, gdzie energia elektryczna z transmitera konwertowana jest w systemie do postaci energii akustycznej.
  • Kiedy  Hymn Odwagi ma aktywną aurę, można usłyszeć motyw League of Legends: .
    • Hymn jest typem piosenki, który był nawiązaniem do religijności. W języku greckim oznacza pieśń pochwalną, która jest w pewnym stopniu równoważna do islamskiego zikru.
  • Nazwa jej broni – "Etwahl" jest wymawiana tak samo jak francuskie słowo étoile, które oznacza gwiazdę.
    • Etwahl jest mocno powiązany z Guzhengiem – chińskiego instrumentu szarpanego.
    • Dodatkowo jej broń jest anagramem do angielskiego słowa wealth (bogactwo), które symbolizuje status jej przybranej matki oraz jako przypomnienie, gdzie leży źródło mocy bohaterki.
  •  Akord Potęgi jest typem akordu składający się z podwójnego prymu i piątego – który jest kluczowym elementem w wielu stylach muzyki rockowej.
  •  Sona jest zadziwiająco podobna do jednego z japońskich VocaloidówHatsune Miku.
  •  Crescendo jest jedyną umiejętnością, która powoduje ogłuszenie przeciwników poprzez taniec a jej nazwa umiejętności w języku włoskim oznacza stopniowo coraz głośniejszy.

Cytaty Edytuj

  •  Sona jest niema, ale jest słyszana "tylko" przez przywoływacza i bardzo często w swoich cytatach używa słowa "ty".
  • Dźwięk wydawany w czasie prowokacji przypomina podobną nutę wydawaną w grze wideo Mortal Kombat – "Finish him!" (Wykończ go!).
  • "Allegrissimo." w języku włoskim oznacza grać coraz szybciej w tętniącym życiem i w wesoły sposób.
  • "Adagio." w języku włoskim oznacza delikatnie, powolny, bardziej płynnie lub bez pośpiechu.

Skórki Edytuj

  •  Sona z Pentakill:
  •  Muza Sona:
    • Nawiązuje do muz – greckich bogiń sztuki i nauki.
  •  Sona Kolędnik:
  •  Sona z Guqin:
    • Jest bliskim nawiązaniem do guqin – tradycyjnego chińskiego instrumentu muzycznego z rodzaju cytr.
  •  Arcade Sona:
  •  DJ Sona:
    • Jest trzecią skórką typu "Mitycznego" obok  Cybernetycznego Ezreala i  Udyra Strażnika Przodków.
    • Nie posiada polskiego dubbingu.
    • Jest pierwszą skórką, która posiada w sobie trzy "podtypy": Eteryczny, Kinetyczny i Wstrząsający.
      •  Sona w tej skórce ma około 3 godziny nagranych efektów dźwiękowych, 3 pełne ścieżki muzyczne oraz zmodyfikowany głos, co klasyfikuje ją jako pierwszego bohatera z największą ilością dźwięków.
      • Dodatkowo oprócz podstawowych piosenek, bohaterka potrafi dzięki efektom dźwiękowym tak je zmodyfikować, że za każdym razem będą inaczej brzmieć (przy zabójstwach, śmierciach, itp.).
    • Jest pierwszą skórką, która ingeruje w panel sterowania gry – ma własną komendę przełączającą pomiędzy wersjami (/przełącz lub CTRL + 5), a pozostali członkowie jej drużyny mogą zadecydować o jej ingerencję w muzykę puszczaną w czasie gry (jej czy oryginalną).
      • O rodzaju puszczaniu muzyki  Sony (wersje) decyduje ona sama (poprzez ww. komendę).
      • Drużyna może słuchać muzyki puszczanej przez  Sonę naciskając przycisk obok jej portretu pokazujący się po otwarciu tablicy wyników (domyślnie klawisz tabulatora).
    • To pierwsza skórka, która ukazuje w całości jej nogi.
    • Jej hełm jest nawiązaniem do zespołu Daft Punk.
    • Żart jest możliwym nawiązaniem do memu Flip Table.
    • Prowokacja prawdopodobnie jest powiązana z gestem "Mam cię na oku".
    • Jej taniec jest nawiązaniem do Caramelldansen.
    • W wersji Wstrząsającej,  Sona posiada kostkę, która jest nawiązaniem do Button Beats DubStep Cube.
  •  Kochana Sona:

Relacje Edytuj

  •  Sona jest członkinią zespołu  Pentakill.
    • Kiedy zapytano o obecnym statusie w zespole (kiedy "odeszła" jako  DJ Sona), pozostali członkowie byli wściekli, że "poszła na kolaborację z innymi słynnymi artystami".[1]
    • Choć sama stwierdziła, że pomimo rozwinięcia swojej kariery, to nadal kocha swoich kolegów z zespołu.
  • W czasie refleksji w trakcie Osądu League, jej zastępcza matka – Lestara Buvelle została zabita przez jej broń – Etwahla.
  • Pierwsze lata życia,  Sona żyła w Ionii, a po adopcji swoją rezydencję przeniosła do Demacii.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Sona, Wirtuozka Strun05:31

Prezentacja Bohatera - Sona, Wirtuozka Strun

Superkoncert DJ Sony01:43

Superkoncert DJ Sony

DJ Sona Muzyka - Eteryczna (Nosaj Thing x Pretty Lights)04:17

DJ Sona Muzyka - Eteryczna (Nosaj Thing x Pretty Lights)

DJ Sona Muzyka - Kinetyczna (The Crystal Method x Dada Dada Life)03:56

DJ Sona Muzyka - Kinetyczna (The Crystal Method x Dada Dada Life)

DJ Sona Muzyka - Wstrząsająca (Bassnectar x Renholdër)04:44

DJ Sona Muzyka - Wstrząsająca (Bassnectar x Renholdër)

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Sona/skórki i ciekawostki

  • DJ Sona - zapowiedź

    16 wiadomości
    • Tak: ''Muzyka jest po to, aby ją udostępniać. Jeżeli jesteś w drużynie z DJ Soną, możesz słuchać puszczanej przez n...
    • Czytałem to, ale nie spodziewałem się AŻ takiej ingerencji w gre. Jak tak sobie śledzę tego skina to on by mógł by być jeszcze bardz...