FANDOM

League-of-legends-snowdown-showdown

Przyjaciół zbierz, bo Snowdown już jest
Nie mów ja, nie mów oni, bratać się nikt nam nie zabroni
Za oknem wichru chłód a śniegu w bród
W fotelach wygodnie siedzimy i przed siebie się patrzymy
Myszki błyskają, klawisze stukają
A w głośnikach Pentakille rozbrzmiewają
Pełne skupienie, adrenalina i brawura
Czasem wygrywamy, czasem nie – ot, taka gry natura
Co by nie było, my się nie kłócimy, bo wśród przyjaciół, punktów nie liczymy.

Snowdown Showdown (Snowdown) - pierwsze święto w League of Legends obchodzone każdego roku w okresie świątecznym w grudniu i styczniu. W tym czasie są dodawane świąteczne ozdoby (przedmioty, totemy, ikony), nowe tryby oraz specjalne skórki dla bohaterów.

Skórki Edytuj

Snowdown teaser

Każdego roku są wydawane specjalne skórki, które są dostępne przez ograniczona czas:

Tryby rozgrywki Edytuj

Showdown Edytuj

Snowdown Showdown mode

Showdnown jest już dostępny! Zakolejkujcie się więc już teraz by doświadczyć potyczek 1 na 1 lub 2 na 2 na Howling Abyss. Posiadając 3 możliwości wygrania meczu, to od was zależy jak będziecie chcieli pokonać swoich przeciwników. Możecie zwyciężyć zdobywając pierwszą krew (lub 2 zabójstwa jeśli walczycie 2 na 2), wybić 100 stworów lub zniszczyć wieżę przeciwnika, zanim on zrobi to pierwszy.

Legenda o Królu Poro Edytuj

Legend of the Poro King

Znudzone wiecznym ukrywaniem się w zaroślach  Poro aż się rwą, żeby dołączyć do walki! W Legendzie o Królu Poro zauważysz dwa przyjazne Poro, które pójdą z tobą do walki. Każdy z nich daje czar przywoływacza, unikalny dla Legendy o Królu Poro. Stanowią także klucz do przywoływania arcypompatycznego  Króla Poro, superstwora (królewskiego), który uzdrowi twoją drużynę, odnowi manę i, człapiąc przez most, zada obrażenia obszarowe, aby ukarać wrogie wieże. Wstępne wyniki badań wskazują, że źródłem mocy króla są jego wąsy.

Śnieżna Bitwa ARURF Edytuj

Mroźny los czeka twoich wrogów! Rzucaj zaklęciami i śnieżkami w tej mroźnej wariacji na temat ARURF z udziałem najchłodniejszych bohaterów League. Wszystkie skórki z motywami zimowymi lub Snowdown są dostępne w tym trybie gry za darmo. Możecie również ustawić ikony  Poro i walczyć u boku Poro ubranych w odpowiadające im skórki podczas Snowdown.

Dodatki Edytuj

Mapy Edytuj

Summoner's Rift Snowdown Showdown

Pierwsza wersja zimowej mapy Summoner's Rift

Pierwsza, zimowa mapa Summoner's Rift została ujawniona w czasie pierwszej edycji w 2009 roku i przez następne dwie edycje trwał ten zwyczaj. Od edycji w 2012 roku, zaprzestano udostępniania jej aż do 2016 roku po Wizualnej Aktualizacji Summoner's Rift.

W tamtym okresie, motywem świątecznym była utrzymywana mapa pod ARAM - Howling Abyss poprzez kilka zmian w dekoracjach (głównie przez tryb Legenda o Królu Poro).

Przedmioty Edytuj

W pierwszych edycjach,  Mikstura Many i  Zdrowia otrzymały na ten okres specjalne ikonki oraz nazwy: Eggnog Mana Potion item Ajerkoniak Mikstury Many i Eggnog Health Potion item Ajerkoniak Mikstury Zdrowia.

Runy Edytuj

Od pierwszej edycji Snowdown Showdown w 2009 roku, wydano 6 świątecznych run, które były dostępne jedynie w czasie wydarzenia. W następnych edycjach w 2010 i 2011 roku udostępniono inne, 4 runy.

Edycja 2009 Edytuj

Edycja 2010/2011 Edytuj

Sklep Showdown

Przykładowy Twój Sklep Showdown w 2015 roku

Ikony przywoływacza Edytuj

Od 2012 roku można otrzymać specjalne ekskluzywne ikony przywoływacza, które nigdy później nie zostają w innym terminie udostępniane. Najczęściej formą otrzymania jednej z nich jest kupno ich poprzez Riot Points RpPoints, danie tajemniczego prezentu przyjacielowi, odpowiednie zachowanie w czasie wydarzenia lub wypełnienie określonego zadania bądź misji.

Multimedia Edytuj

Zobacz także Edytuj

Przypisy