FANDOM

Interfejs Poczekalnia Profil Kolekcja Łupy Sklep

Sklep - część klienta, w którym kupuje się zawartość gry.

Wygląd Edytuj

Sklep główna

Strona główna sklepu ukazuje najświeższe wiadomości dotyczące najnowszych skórek bohaterów, dodatkową zawartość czy też wyprzedaże. W sklepie, zawartość kupuje poprzez wydawanie Punktów Zasług IpPoints (zdobywane poprzez grę) bądź Riot Points RpPoints (kupno za prawdziwą walutę).

RpPoints Riot Points Edytuj

Sklep zakup RP

W prawym górnym rogu znajduje się przycisk Kup RP, który przenosi do okienka wyboru kupna waluty poprzez odpowiednią płatność. W zależności od serwera, sposoby płatności, ilość kupowanej wirtualnej waluty jak i płatność określoną prawdziwą walutą mogą się różnić.

Zawartość Edytuj

Na pasku znajdują się kategorie z odpowiednimi produktami do kupienia. W celu szybszego znalezienia odpowiedniego przedmiotu, można użyć filtru poprzez odpowiednie zaznaczenie opcji. Można również wyświetlić zawartość, którą się posiada. Przed zakupem danej rzeczy pojawi się okienko z ilością potrzebnej waluty do kupienia oraz saldo przed i po zakupie.

Bohaterowie Edytuj

Sklep zakup bohatera

Postacie z gry można kupić zarówno za wirtualną jak i prawdziwą walutę. Ceny bohaterów jest różny i wynosi:

  • Punkty Zasług: 450 IpPoints - 6300 IpPoints (7800 IpPoints w przypadku nowych bohaterów przez tydzień)
  • Riot Points: 260 RpPoints - 975 RpPoints

Skórki bohaterów Edytuj

Sklep skórki

Skórki można kupić jedynie w "płatnej" walucie i jest różny w zależności od stopnia wykonania elementu kosmetycznego (390 RpPoints - 3250 RpPoints). Dodatkowo w tym dziale widnieje poddział z różnymi wariantami kolorystycznymi określonych skórek (znane jako Barwy / Chroma).

Emotki Edytuj

Sklep emotki

Lista możliwych do kupienia specjalnych komunikatów używanych w grze. Wszystkie kosztują po 450 RpPoints (przy premierze była specjalna zniżka).

Rozgrywka Edytuj

Sklep rozgrywka

Dział, w którym można kupić runy i strony do nich (wzmocnienia bohaterów w początkowej fazie gry) oraz dopalacze (przyspieszają zdobywanie poziomu konta bądź zwiększają ilość zdobywanych Punktów Zasług IpPoints).

Akcesoria Edytuj

Sklep akcesoria

Tutaj kupuje się (głównie w Riot Points RpPoints) zawartość kosmetyczną w postaci skórek totemów i ikon przywoływacza bądź dodatkowe elementy do Warsztatu Hextech (np. Skrzynie Hextech czy Odłamki bohaterów).

Zestawy Edytuj

Sklep zestawy

Są to specjalne wyselekcjonowane przedmioty zawarte w postaci zestawu z okazji specjalnego wydarzenia (wydanie bohatera, e-sport, święta, itp.). W przypadku posiadania jakiegokolwiek przedmiotu w danej paczce, wtedy cena zostaje automatycznie obniżona.

Konto Edytuj

Sklep konto

Tutaj (przycisk w prawym górnym rogu - postać z zębatką) znajdują się dodatkowe opcje dotyczące konta. Można w nim zmienić serwer lub nazwę przywoływacza, wykorzystać kod promocyjny bądź zwrócić dany przedmiot (jedynie trzy razy do 3 miesięcy od daty zakupu).

Dodatkowe Edytuj

Sklep prezent

Oprócz podstawowych funkcji, można również podarować przyjacielowi prezent w postaci bohatera, skórki, specjalnej zawartości bądź w Riot Points RpPoints (poprzez przycisk w prawym górnym rogu - ikona prezentu). Dodatkowo raz na jakiś czas pojawia się tzw. Twój Sklep - specjalny ekran, na którym pojawia się sześć różnych skórek w specjalnych obniżkach (20 - 70%).

Galeria Edytuj

  • Przykład filtru
  • Okienko z zakupem danej skórki
  • Przykład Twojego Sklepu
  • Twój Sklep w czasie Harrowing
  • Twój Sklep w czasie Snowdown Showdown
  • Twój Sklep w czasie Festynu Księżyca

Historia Edytuj

  • Sklep w starym kliencie 1 (kwiecień 2011)
  • Sklep w starym kliencie 2 (wrzesień 2011)
  • Sklep w starym kliencie 3 (lipiec 2014)