Wikia

League of Legends Wiki

Skarner

1,166stron na
tej wiki
Dyskusja0
Skarner, Kryształowy Strażnik
SkarnerSquare
Skarner
Kryształowy Strażnik
Cena
4800 IpPoints lub 880 RpPoints
Typ:  wojownik  •  walczący wręcz
Dodatkowe:  obrońca
Data wydania:
9 sierpnia 2011
Statystyki
Attackpower
Defensepower
Abilitypower
Difficulty
Zdrowie: 505,28 (+96) Obrażenia ataku: 56,956 (+4,2)
Regen. zdrowia: 8,075 (+0,85) Prędkość ataku: 0,619 (+2,1%)
Mana: 232,2 (+40) Pancerz: 25,584 (+3,8)
Regen. many: 6,755 (+0,45) Odp. na magię: 30,85 (+1,25)
Zasięg: 125 (wręcz) Prędkość ruchu: 345

Skarner, Kryształowy Strażnik jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Krystalizujące Żądło
Skarner.Krystalizujące Żądło

Skarner.Kryształowe CięcieKryształowe Cięcie i Skarner.ZłamanieZłamanie nakłada ładunki Skarner.Krystalizujące ŻądłoKryształowego Jadu, kumulujące się do 3 razy.

Zaatakowanie przeciwnika posiadającego 3 ładunki Kryształowego Jadu atakiem podstawowym przez Skarnera detonuje je, zadając dodatkowe obrażenia magiczne równe 15 + (5 × poziom) (+100% obrażeń ataku) i ogłusza cel na 0,5 / 0,75 / 1 sekundy. Po ogłuszeniu cel nie może otrzymać ładunków Skarner.Krystalizujące ŻądłoKryształowego Jadu przez 6 sekund.

Krystalizujące Żądło to efekt czarów. Kryształowy Jad to efekt przy trafieniu.
Nie aplikuje efektów czarów.
Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak wręcz, w tym kradzież życia, Blask przedmiotBlask, a spowolnienie Lodowy Młot przedmiotLodowym Młotem nie jest osłabiane.
  • Umiejętność nie zadziała, gdy zostanie:
  • Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
    Skarner IVideo
    Kryształowe Cięcie
    Czas: 3.5 sek.
    Koszt: 16 / 17 / 18 / 19 / 20 many
    Skarner.Kryształowe Cięcie

    Aktywna: Skarner atakuje swoimi szczypcami, zadając obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom.

    • Obrażenia fizyczne: 20 / 30 / 40 / 50 / 60 (+40% premii do obrażeń ataku)

    Trafienie wroga generuje ładunek Skarner.Kryształowe CięcieKryształowej Energii na 5 sekund; maks. 3 ładunki.

    Każdy ładunek zapewnia premię do prędkości ataku, prędkości ruchu i dodatkowe obrażenia magiczne na cięciach podczas ich trwania.

    Podstawowe ataki Skarnera skracają czas odnowy Kryształowego Cięcia o 0.5 sekundy (1 sekunda przeciwko bohaterom).

    • Średnica obszaru działania: 350
    • Prędkość ataku (ładunek): 8 / 10 / 12 / 14 / 16%
    • Maksymalna prędkość ataku: 24 / 30 / 36 / 42 / 48%
    • Prędkość ruchu (ładunek): 2 / 3 / 4 / 5 / 6%
    • Maksymalna prędkość ruchu: 6 / 9 / 12 / 15 / 18%
    • Obrażenia magiczne: 20 / 30 / 40 / 50 / 60 (+20% mocy umiejętności)
    Kryształowe Cięcie to umiejętność obszarowa.
    Obrażenia fizyczne zostaną zredukowane przez pancerz i tarcze.
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują obrażenia, ale nie blokują generowania ładunków Kryształowej Energii.
    • Kryształowe Cięcie posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Skarnera.
    Skarner QVideo
    Kryształowy Egzoszkielet
    Czas: 13 / 12,5 / 12 / 11,5 / 11 sek.
    Koszt: 60 many
    Skarner.Kryształowy Egzoszkielet

    Aktywna: Skarner otrzymuje tarczę absorbującą obrażenia przez 6 sekund.

    • Tarcza: 80 / 135 / 190 / 245 / 300 (+80% mocy umiejętności)

    Podczas aktywnej tarczy Skarner zyskuje premię do prędkości ruchu rosnącą z czasem, osiągającą maksymalną wartość po 3 sekundach.

    • Maksymalna prędkość ruchu: 16 / 20 / 24 / 28 / 32%
    Kryształowy Egzoszkielet to pół-ulepszenie.
    • Kryształowy Egzoszkielet posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Skarnera.
    Skarner WVideo
    Złamanie
    Czas: 12 / 11,5 / 11 / 10,5 / 10 sek.
    Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many
    Skarner.Złamanie

    Aktywna: Skarner zadaje obrażenia magiczne wszystkim wrogom w linii i spowalnia ich na 2.5 sekundy.

    • Zasięg: 1000
    • Szerokość pocisku: 70
    • Prędkość pocisku: 1500
    • Obrażenia magiczne: 40 / 75 / 110 / 145 / 180 (+40% mocy umiejętności)
    • Spowolnienie: 45 / 50 / 55 / 60 / 65%

    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez Braum.NiezłomnośćNiezłomność BraumSquareBrauma i Yasuo.Ściana WichruŚcianę Wichru YasuoSquareYasuo .
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
    • Złamanie nie może zostać użyte podczas trwania Skarner.NadzianieNadziania.
    Skarner EVideo
    Nadzianie
    Czas: 110 / 100 / 90 sek.
    Koszt: 100 / 125 / 150 many
    Skarner.Nadzianie

    Aktywna: Skarner dźga żądłem wrogiego bohatera, przyciągając go do Skarnera na 0.25 sekundy, zadając obrażenia magiczne i przygważdżając go na 1.75 sekund. Pod koniec trwania efektu cel ponownie otrzymuje obrażenia magiczne.

    • Obrażenia magiczne: 100 / 150 / 200 (+50% mocy umiejętności)
    • Całkowite obrażenia magiczne: 200 / 300 / 400 (+100% mocy umiejętności)

    W czasie trwania efektu Skarner może się swobodnie przemieszczać i włócząc bezbronną ofiarę ze sobą. Nadzianie zużywa wszystkie ładunki Skarner.Krystalizujące ŻądłoKryształowego Jadu i zadaje obrażenia magiczne za każdy ładunek.

    • Zasięg: 350
    • Dodatkowe obrażenia (ładunek): 50 / 75 / 100
    • Maksymalne dodatkowe obrażenia (3 ładunki): 150 / 225 / 300
    • Maksymalne obrażenia magiczne: 350 / 525 / 700 (+100% mocy umiejętności)
    Nadzianie to pojedynczo celowana na wroga umiejętność pozwalająca ciągnąc bezbronną ofiarę ze sobą
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
    • Jeśli przygwożdżenie Nadziania zostanie oczyszczone za pomocą Rtęciowa Szarfa przedmiotRtęciowej Szarfy, to obrażenia magiczne nie zostaną ponowne nałożone.
    • Jeśli Skarner straci z oczu cel podczas początkowych 0.25 sekundy, to umiejętność zostanie anulowana i nie wejdzie w czas odnowy.
    • Nadzianie może przekroczyć zasięg, gdy Skarner zostanie podczas czasu początkowego unieruchomiony lub podrzucony; zasięg krótkotrwale wydłuża się, a potem wraca do podstawowej wartości.
    Skarner RVideo

    Wskazówki Edytuj

    • Twoje podstawowe ataki zmniejszają czas odnowienia umiejętności - używaj ich między Skarner.Kryształowe CięcieKryształowymi Cięciami, aby zmaksymalizować obrażenia.
    • Zwiększaj prędkość ataku, używając Skarner.Kryształowe CięcieKryształowych Cięć na stworach, aby włączyć się do walki z maksymalną prędkością ataku.
    • Skarner.NadzianieNadzianie jest bardzo potężne, jeśli uda ci się ustawić wroga tak, by sojusznicy mogli go atakować. Możesz też spróbować przyciągnąć przeciwnika pod wieżę.

    Linki Edytuj

    Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Skarner

    • Sparowane żądło

      • W artykule o Skarnerze pisze, że jeśli uderzy w cel będący pod wpływem jego Pasywu (trzy ładunki jadu), ale będący gotów do Zablokowan...

    Więcej od Wikii