Wikia

League of Legends Wiki

Skarner

1,221stron na
tej wiki
Dyskusja0
Skarner, Kryształowy Strażnik
SkarnerSquare
Skarner
Kryształowy Strażnik
Cena
4800 IpPoints lub 880 RpPoints
Typ:  wojownik  •  walczący wręcz
Dodatkowe:  obrońca
Data wydania:
9 sierpnia 2011
Statystyki
Attackpower
Defensepower
Abilitypower
Difficulty
Zdrowie: 505,28 (+90) Obrażenia ataku: 56,956 (+4,5)
Regen. zdrowia: 8,075 (+0,85) Prędkość ataku: 0,619 (+2,1%)
Mana: 232,2 (+40) Pancerz: 25,584 (+3,8)
Regen. many: 6,755 (+0,45) Odp. na magię: 30,85 (+1,25)
Zasięg: 125 (wręcz) Prędkość ruchu: 345

Skarner, Kryształowy Strażnik jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Kryształowe Iglice
Skarner.Kryształowe Iglice

Obecność Skarnera na Polach Sprawiedliwości sprawia, że w pewnych miejscach na mapie zaczynają pojawiać się Kryształy, które mogą zostać przejęte przez obie drużyny, gdy staną na nich przez 2 sekundy.

Po przejęciu Kryształu, staje się on aktywny dla jednej z drużyn i ujawnia obszar wokół na 1.5 sekundy, a przejmujący zyskują 30 złota rozdzielonego pomiędzy nimi lub 15 złota, gdy przejmujący jest sam. Potem nie można ich ponownie przejąć przez następne 15 sekund.

  • Średnica obszaru działania wizji: 2300

Kryształy: Gdy Skarner zbliży się do aktywnego Kryształu lub gdy Skarner ogłuszy wroga Skarner.ZłamanieZłamaniem lub przygwoździ go Skarner.NadzianieNadzianiem, to zyskuje 100 premii do prędkości ruchu, 42% + (6% × poziom) premii do prędkości ataku oraz odzyskuje 3% maksymalnej many na sekundę.

Kryształowe Iglice to wzmocnienie.
  • Lokalizacje Kryształów:
  • 1. Obok wgłębienia.
  • 2-3. Obok GolemSquareGolemów obu drużyn.
  • 4-5. Obok Wielki WilkSquareWilków obu drużyn.
  • 1. Pod Wiatrakiem.
  • 2. Obok Tarczy Burzy.
  • 3-6. W pobliżu sanktuarium prędkości.
  • 1-3. W zaroślach.
  • 4-5. Obok inhibitorów obu drużyn.
Skarner IVideo
Kryształowe Cięcie
Czas: 3,5 / 3,25 / 3 / 2,75 / 2,5 sek.
Koszt: 10 / 11 / 12 / 13 / 14 many
Skarner.Kryształowe Cięcie

Aktywna: Skarner atakuje swoimi szczypcami, zadając obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim wrogom i ładuje energią następne cięcia na 4 sekundy, zadając dodatkowe obrażenia magiczne.

  • Średnica obszaru działania: 350
  • Obrażenia fizyczne: 33 / 36 / 39 / 42 / 45% obrażeń ataku)
  • Obrażenia magiczne: 33 / 36 / 39 / 42 / 45% obrażeń ataku) (+20% mocy umiejętności)

Podstawowe ataki Skarnera skracają czas odnowy Kryształowego Cięcia o 0.25 sekundy (1 sekunda przeciwko bohaterom).

Kryształowe Cięcie to umiejętność obszarowa.
Obrażenia fizyczne zostaną zredukowane przez pancerz i tarcze.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują obrażenia, ale nie blokują generowania ładunków Kryształowej Energii.
  • Kryształowe Cięcie posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Skarnera.
Skarner QVideo
Kryształowy Egzoszkielet
Czas: 13 / 12,5 / 12 / 11,5 / 11 sek.
Koszt: 60 many
Skarner.Kryształowy Egzoszkielet

Aktywna: Skarner otrzymuje tarczę absorbującą obrażenia przez 6 sekund oraz premię do prędkości ruchu, której skuteczność powiększa się z czasem i osiąga maksymalną wartość po 3 sekundach.

  • Tarcza: 12 / 13 / 14 / 15 / 16% maksymalnego zdrowia) (+80% mocy umiejętności)
  • Początkowa prędkość ruchu: 0 / 4 / 8 / 12 / 16%
  • Maksymalna prędkość ruchu: 16 / 20 / 24 / 28 / 32%

Kryształowy Egzoszkielet to pół-wzmocnienie.
  • Kryształowy Egzoszkielet posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Skarnera.
Skarner WVideo
Złamanie
Czas: 13 / 12,5 / 12 / 11,5 / 11 sek.
Koszt: 55 many
Skarner.Złamanie

Aktywna: Skarner wywołuje podmuch magicznej energii w linii prostej, który zadaje obrażenia magiczne i spowalnia na 2 sekundy oraz Skarner.Krystalizujące Żądłooznacza pierwszych trafionych 6 wrogów na 5 sekund. Spowolnienie nakłada się za każdym razem, gdy Skarner zaatakuje oznaczony cel.

  • Zasięg: 1000
  • Szerokość pocisku: 70
  • Prędkość pocisku: 1500>
  • Obrażenia magiczne: 40 / 75 / 110 / 145 / 180 (+40% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 45 / 50 / 55 / 60 / 65%

Następny atak podstawowy Skarnera w Skarner.Krystalizujące Żądłooznaczony cel zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne i ogłusza go na 1 sekundę.

Czas odnowienia Złamania zostaje skrócony o 1 sekundę, gdy cel zostaje ogłuszony wzmocnionym atakiem Złamania lub zostaje skrócony o 1.75 sekundy, gdy cel znajdzie się pod wpływem przygwożdżenia Skarner.NadzianieNadziania.

  • Dodatkowe obrażenia fizyczne: 25 / 50 / 75 / 100 / 125
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez Braum.NiezłomnośćNiezłomność BraumSquareBrauma i Yasuo.Ściana WichruŚcianę Wichru YasuoSquareYasuo .
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
  • Złamanie nie może zostać użyte podczas trwania Skarner.NadzianieNadziania.
Skarner EVideo
Nadzianie
Czas: 120 / 100 / 80 sek.
Koszt: 100 many
Skarner.Nadzianie

Aktywna: Skarner dźga żądłem wrogiego bohatera, przyciągając go do Skarnera przez 0.25 sekundy i zadaje mu obrażenia magiczne oraz fizyczne równe 100% obrażeń ataku, a następnie przygważdża go na 1.75 sekundy. Pod koniec trwania efektu cel ponownie otrzymuje obrażenia.

W czasie trwania efektu Skarner może się swobodnie przemieszczać i wlec bezbronną ofiarę ze sobą, ale nie może atakować.

  • Zasięg: 350
  • Obrażenia magiczne: 20 / 60 / 100 (+50% mocy umiejętności)
  • Całkowite obrażenia magiczne: 40 / 120 / 200 (+100% mocy umiejętności)
  • Całkowite obrażenia mieszane: 40 / 120 / 200 (+100% mocy umiejętności) (+200% obrażeń ataku)

Nadzianie to pojedynczo celowana na wroga umiejętność pozwalająca ciągnąc bezbronną ofiarę ze sobą
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
  • Jeśli przygwożdżenie Nadziania zostanie oczyszczone za pomocą Rtęciowa Szarfa przedmiotRtęciowej Szarfy, to obrażenia magiczne nie zostaną ponowne nałożone.
  • Jeśli Skarner straci z oczu cel podczas początkowych 0.25 sekundy, to umiejętność zostanie anulowana i nie wejdzie w czas odnowy.
  • Nadzianie może przekroczyć zasięg, gdy Skarner zostanie podczas czasu początkowego unieruchomiony lub podrzucony; zasięg krótkotrwale wydłuża się, a potem wraca do podstawowej wartości.
Skarner RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Twoje podstawowe ataki zmniejszają czas odnowienia umiejętności - używaj ich między Skarner.Kryształowe CięcieKryształowymi Cięciami, aby zmaksymalizować obrażenia.
  • Zwiększaj prędkość ataku, używając Skarner.Kryształowe CięcieKryształowych Cięć na stworach, aby włączyć się do walki z maksymalną prędkością ataku.
  • Skarner.NadzianieNadzianie jest bardzo potężne, jeśli uda ci się ustawić wroga tak, by sojusznicy mogli go atakować. Możesz też spróbować przyciągnąć przeciwnika pod wieżę.

Linki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Skarner

  • Sparowane żądło

    • W artykule o Skarnerze pisze, że jeśli uderzy w cel będący pod wpływem jego Pasywu (trzy ładunki jadu), ale będący gotów do Zablokowan...

Więcej od Wikii