Wikia

League of Legends Wiki

Skarner

Dyskusja0
870stron na
tej wiki
Skarner, Kryształowy Strażnik
SkarnerSquare
Skarner
Kryształowy Strażnik
Cena
4800 IpPoints lub 880 RpPoints
Typ:  wojownik  •  walczący wręcz
Dodatkowe:  obrońca
Data wydania:
9 sierpnia 2011
Statystyki
Attackpower
Defensepower
Abilitypower
Difficulty
Zdrowie: 440 (+96) Obrażenia ataku: 54,1 (+4,2)
Regen. zdrowia: 7,5 (+0,85) Prędkość ataku: 0,619 (+2,1%)
Mana: 205 (+40) Pancerz: 23 (+3,8)
Regen. many: 6,45 (+0,45) Odp. na magię: 30 (+1,25)
Zasięg: 125 Prędkość ruchu: 345

Skarner, Kryształowy Strażnik jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Pobudzenie
Skarner.Pobudzenie

Bierna: Podstawowe ataki skracają czas odnowienia wszystkich umiejętności o 0,5 sekundy. Efekt jest podwójny podczas atakowania bohaterów.

Kryształowe Cięcie
Czas: 3.5 sek.
Koszt: 16 / 18 / 20 / 22 / 24 many
Skarner.Kryształowe Cięcie

Aktywna: Skarner atakuje swoimi szczypcami, zadając obrażenia fizyczne wszystkim pobliskim celom i ładuje się Kryształową Energią na 5 sek. (jeśli trafi jednostkę). Jeśli ponownie użyje Kryształowego Cięcia, będąc pod wpływem Kryształowej Energii, zada dodatkowe obrażenia magiczne.

  • Zasięg: 350
  • Obrażenia fizyczne: 25 / 40 / 55 / 70 / 85 (+80% premii do obrażeń ataku)
  • Prędkość ataku: 8 / 10 / 12 / 14 / 16%
  • Maksymalna prędkość ataku: 24 / 30 / 36 / 42 / 48%
  • Dodatkowe obrażenia magiczne: 24 / 36 / 48 / 60 / 72 (+40% mocy umiejętności)

Kryształowy Egzoszkielet
Czas: 16 sek.
Koszt: 60 many
Skarner.Kryształowy Egzoszkielet

Aktywna: Skarner otrzymuje tarczę pochłaniającą obrażenia przez 6 sekund. Kiedy tarcza jest aktywna, Skarner otrzymuje premię do prędkości ataku i premię do prędkość ruchu równą.

  • Tarcza: 80 / 135 / 190 / 245 / 300 (+80% mocy umiejętności)
  • Początkowa prędkość ruchu: ?%
  • Maksymalna prędkość ruchu: 16 / 20 / 24 / 28 / 32%

Złamanie
Czas: 10 sek.
Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many
Skarner.Złamanie

Aktywna: Skarner zadaje obrażenia magiczne wrogom w linii i spowalnia ich na 2.5 sek.

  • Zasięg: 1000
  • Obrażenia magiczne: 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+70% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 45 / 50 / 55 / 60 / 65%

Nadzianie
Czas: 130 / 120 / 110 sek.
Koszt: 100 / 125 / 150 many
Skarner.Nadzianie

Aktywna: Skarner przygważdża przeciwnika na 1.75 sekund i zadaje obrażenia od magii. W tym czasie Skarner może się przemieszczać, włócząc bezbronną ofiarę ze sobą. Kiedy efekt kończy się, cel Skarnera otrzyma dodatkowe obrażenia od magii.

  • Zasięg: 350
  • Obrażenia magiczne: 100 / 150 / 200 (+50% mocy umiejętności)
  • Całkowite obrażenia magiczne: 200 / 300 / 400 (+100% mocy umiejętności)

Wskazówki Edytuj

  • Twoje podstawowe ataki zmniejszają czas odnowienia umiejętności - używaj ich między Skarner.Kryształowe Cięcie Kryształowymi Cięciami, aby zmaksymalizować obrażenia.
  • Zwiększa prędkość ataku, używając Skarner.Kryształowe Cięcie Kryształowych Cięć na stworach, aby włączyć się do walki z maksymalną prędkością ataku.
  • Skarner.Nadzianie Nadzianie jest bardzo potężne, jeśli uda ci się ustawić wroga tak, by sojusznicy mogli go atakować.

Linki Edytuj

Więcej od Wikii