FANDOM

Sezon 2015 - ekran.jpg

Logo Mistrzostw Świata Sezonu 2015

Skórki e-Sportowe - specjalne skórki, które są powiązane z rozgrywaniem gier w e-sporcie, Mistrzostwami Świata bądź z okazji rozpoczęcia/zakończenia danego sezonu rankingowego.

Sezon Pierwszy Edytuj

Janna.Fnatic Janna.skórka.jpg

Pierwsze Mistrzostwa Świata zostały zorganizowane w trakcie Dreamhack Summer 2011 w dniach 18.-20. czerwca 2011 roku w szwedzkim mieście Jönköping. W finale, europejska drużyna Fnatic wygrała z francuską drużyną Against All Authority 2-1.

Członkowie Edytuj

Sezon Drugi Edytuj

Dr Mundo.TPA Mundo.skórka.jpg

Drugie Mistrzostwa Świata rozegrano w Los Angeles 4. października 2012 roku, a zakończono 13. października zwycięstwem drużyny z Tajwanu – Taipei Assassins, która pokonała południowokoreańską drużynę Azubu Frost 3-1.

Członkowie Edytuj

Sezon Trzeci Edytuj

Jax.SKT T1 Jax.skórka.jpg

Kolejna edycja Mistrzostw również została rozegrana w Los Angeles w dniach 15.09 - 4.10. 2013 roku. Wygrała drużyna z Korei Płd. – SK Telecom T1, która pokonała w finale chińską drużynę Royal Club 3-0.

Członkowie Edytuj

Sezon 2014 Edytuj

Rengar.SSW Rengar.skórka.jpg

Mistrzostwa Świata Sezonu 2014 rozpoczęto 18. września w Singapurze a finał rozegrano 19. października w Seulu w Korei Płd. Zwyciężyła południowokoreańska drużyna Samsung Galaxy White, która pokonała chińską drużynę Star Horn Royal Club 3-1.

Członkowie Edytuj

Sezon 2015 Edytuj

Azir.SKT T1 Azir.skórka.jpg

Mistrzostwa Świata Sezonu 2015 rozpoczęły się (faza grupowa) 1. października 2015 roku w Paryżu, następnie ćwierćfinały rozegrano w Londynie, półfinały w Brukseli a wielki finał odbył się 31. października w Berlinie. Wygrał mistrz świata z Trzeciego Sezonu SK Telecom T1, który pokonał inny południowokoreański zespół KOO Tigers 3-1.

Członkowie Edytuj

Sezon 2016 Edytuj

Syndra.SKT T1 Syndra.skórka.jpg

Mistrzostwa Świata Sezonu 2016 zostały rozegrane w Stanach Zjednoczonych (San Francisco, Chicago, Nowy Jork, Los Angeles) w dniach 29. wrzesień - 29. październik. Wygrał obrońca tytułu SK Telecom T1, który pokonał inny południowokoreański zespół Samsung Galaxy 3-2.

Członkowie Edytuj

Sezon 2017 Edytuj

Wkrótce

Mistrzostwa Świata Sezonu 2017 zostaną rozegrane w dniach 23. wrzesień - 4. listopad 2017 roku w Chinach (Wuhan, Kanton, Szanghaj i Pekin).

Powiązane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwszą ekipą, która otrzymała drużynowe skórki była Taipei Assassins, a drużyna Fnatic otrzymała upamiętniającą kolekcję przed drużyną Samsung Galaxy White (wrzesień 2014).
  • SK Telecom T1 jest pierwszą ekipą, która trzykrotnie wygrała Mistrzostwa Świata (2013, 2015 i 2016).
    • bengi i Faker zostali pierwszymi zawodnikami, którzy zdobyli tytuł trzy razy będąc w tej samej drużynie (i do tej pory jedynymi).
  • Pomimo, że grę stworzono w USA, to żadna drużyna z Ameryki Północnej nigdy nie była w głównych finałach (najwyżej była drużyna Team SoloMid – 3. miejsce w Sezonie Pierwszym).
  • Draven w Centrum UwagiDraven w Centrum Uwagi został po raz pierwszy pokazany na obrazku drużyny SK Telecom T1 (2013).
  • Team Samsung Galaxy White otrzymał skórki na prośbę samych członków drużyny a nie ze względu na osiągnięcia bohaterów w trakcie rozgrywek.
  • W pierwszej wersji skórek z Sezonu 2015 (maj) zamiast KalistyKalisty była SKT T1 SivirSKT T1 Sivir, ubrania postaci miały kolor czerwony, oraz nie było AziraAzira.
    • Po protestach społeczności oraz członków drużyny, skórki zostały wstrzymane aż do sierpnia.
    • Początkowo wszystkie miały kosztować 750 RpPoints.png, a nie 975 RpPoints.png.
    • Powodem mogła też być szykowana wówczas aktualizacja Ryze'aRyze'a.
  • EliseElise, JannaJanna, Jarvan IVJarvan IV, KalistaKalista, RyzeRyze, ThreshThresh i ZedZed są jedynymi postaciami, które otrzymały do tej pory po dwie skórki związane z e-sportem.

Multimedia Edytuj

League of Legends – Skórki SSW01:31

League of Legends – Skórki SSW

League of Legends - Skórki SKT T101:49

League of Legends - Skórki SKT T1

Jak powstawały skórki drużyny mistrzów świata 2016 SKT T108:14

Jak powstawały skórki drużyny mistrzów świata 2016 SKT T1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki