Fandom

League of Legends Wiki

Skórki bohaterów

1,580stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij
Skórki bohaterów (przykład).jpg

Skórki bohaterów (tzw. Skiny) – zmiany kolorystyczne w wyglądzie bohaterów. Większość z nich można kupić w sklepie za pomocą Punktów Riot RpPoints.png, a niektóre były dostępne w trakcie specjalnych wydarzeń (np. Harrowing, Snowdown Showdown, targi, itp.). Można je również zdobyć za pomocą Warsztatu Hextech.

/dev: O stanie skórek Edytuj

Star Guardian Promo 3.png

Hej, jak się macie! Tu SuperCakes z nowymi informacjami z Cudownego Świata Skórek Bohaterów. Od czasu do czasu pisałem o konkretnych decyzjach, które podejmujemy w odniesieniu do skórek, ale pomyślałem, że dobrze byłoby przyjrzeć się bliżej stanowi naszych produktów i dać wam nieco zakulisowych informacji o tym, w jaki sposób decydujemy, co będziemy dla was robić.[1]

Staram się pobić REAV3-a w liczbie artykułów na Nexusie w tym roku, więc jeśli podobają się wam tego rodzaju informacje, dajcie mi znać, a postaram się publikować je regularnie.

Chcę was zapewnić, że gdy spotykamy się w zespole i podejmujemy decyzje, za które skórki się weźmiemy, zawsze myślimy o was. Spędzamy mnóstwo czasu, słuchając waszych opinii i starając się zrozumieć, co wam pasuje, a co nie. Doceniamy to, że dajecie nam znać, gdy coś robimy źle (chociaż zawsze lepiej jest, gdy coś robimy dobrze).

Zacznijmy od często powtarzającego się pytania...

W jaki sposób decydujecie, które skórki będziecie robić? Edytuj

Pytanie numer jeden, które dostajemy w Spytaj Riot, dotyczy tego, jak wybieramy skórki, które stworzymy. To zarówno bardzo prosty, jak i bardzo skomplikowany proces. Tak, zdaję sobie sprawę, że to nie brzmi sensownie, ale już wyjaśniam.

Najlepiej zacząć od wymienienia czynników, które bierzemy pod uwagę:

  • Gdybyśmy mogli zastosować dowolny motyw do , co by to było?
  • Jakie motywy nas ekscytują i którzy bohaterowie do nich pasują?
  • Ile skórek możemy zrobić w tym roku?
  • O co nas prosicie?
  • Od jak dawna dany bohater nie ma skórki?
  • Gdzie mamy szansę was zaskoczyć?
  • Gdzie możemy podjąć pewne ryzyko?
  • Czy dany bohater dostanie wkrótce aktualizację?
  • Jak możemy stworzyć skórki, które będą podobały się na całym świecie?
  • Ilu graczy aktywnie gra danym bohaterem?
  • Jaki motyw do was przemawia?

Dlaczego niektórzy bohaterowie dostają więcej skórek niż inni? Edytuj

Yorick.Klasyczna.portret.jpg

To trudne pytanie... Istnieje limit liczby skórek, które możemy stworzyć rocznie, a ponieważ bohaterowie nie są wycofywani, katalog bohaterów stale się powiększa. Dlatego popularność bohatera zdecydowanie wpływa na podejmowane przez nas decyzje. Jeśli gracie do upadłego jakimś bohaterem, chcemy wam dać nowe sposoby cieszenia się nim. Jeśli popularność bohatera jest bardzo niska... stajemy przed trudnym wyborem.

Jesteśmy bardzo wyczuleni na fakt, że niektórzy bohaterowie nie dostali skórek od długiego czasu. Gdy przystępujemy do planowania, ci bohaterowie ZAWSZE pojawiają się w naszych rozmowach.

Staraliśmy się to rozwiązać, stosując skórki niskiego profilu (po 750 RpPoints.png). Modyfikując tylko model i tekstury, możemy tworzyć rocznie więcej skórek. Niższy profil oznacza większą ilość, więc moglibyśmy zająć się większą liczbą bohaterów.

Ale gdy chodzi o próbę zilustrowania alternatywnej fabuły, zmiana samego modelu i tekstury bywa bardzo ograniczająca. Jeśli dana fabuła nie pasuje idealnie do podstawowych animacji, efektów, audio i innych cech bohatera, będzie to wyglądało kiepsko. Czasami udaje nam się wstrzelić ze zmianami modelu i tekstury (i będziemy dalej szukać takich okazji), ale coraz częściej zaczynamy dostrzegać niezadowolenie graczy z takich wyborów. Komentarze wskazują, że gracze oczekują lepszych wrażeń z obcowania swoimi bohaterami. Zamiana modelu/tekstury uważana jest za zmianę niskiej jakości; wywołuje wrażenie, jakbyśmy nie traktowali poważnie ludzi, którzy uwielbiają danych bohaterów, a to robi fatalne wrażenie.

Zyra DragonSorceress Promo.png

ZyraZyra jest tego dobrym przykładem. Długo czekała na skórkę, a zespół nie mógł się doczekać, by ją dla niej zrobić. Jej popularność w ciągu ostatnich dwóch lat była dość niska (szczególnie, gdy zaczęliśmy pracę nad skórką, chociaż ostatecznie miała dobry sezon), ale wszyscy, którzy grają Zyrą, są wobec niej niesamowicie lojalni i bardzo wyczekiwali zawartości dla niej. Jest także wyjątkowo wymagającą bohaterką, jeśli chodzi o tworzenie skórek. Ma tak wiele... elementów. Czy można pokazać świetną wizję Zyry bez ruszania jej efektów cząsteczkowych, animacji i audio? Prawda jest taka, że to niemożliwe.

Dlatego znaleźliśmy się w sytuacji, w której po prostu albo nie damy jej skórki, albo pójdziemy na całość. Na tę drugą drogę zdecydowaliśmy się w tym roku, tworząc skórkę Zaklinaczki SmokówZaklinaczki Smoków. Stwierdziliśmy, że chociaż ta zawartość zainteresuje mniejszą grupę graczy, to przecież czekają oni z tak wielką pasją na zawartość dla swojej bohaterki, że powinniśmy dać im najlepszą skórkę, jaką możemy.

Czuję, że w tym roku zajmujemy się kilkoma poważnymi bolączkami i chcę zadbać o to, abyście w ciągu następnych 12 miesięcy otrzymali skórki dla CassiopeiCassiopei, ViktoraViktora, YorickaYoricka, IllaoiIllaoi (i więcej). Wiemy, że są inni bohaterowie, których dodalibyście do tej listy; prawdopodobnie znajdują się też na naszej liście.

Dopasowanie bohatera/motywu Edytuj

Bardzo dużo czasu poświęcamy na rozważania o tym, który motyw pasuje do danego bohatera. Na przykład wiedzieliśmy, że w tym roku chcemy przywrócić Krwawy KsiężycKrwawy Księżyc. Wybraliśmy motyw, a potem zaczęliśmy dyskutować, którzy bohaterowie dobrze sprawdziliby się w tym uniwersum. Zazwyczaj jest ich więcej, niż możemy przygotować, więc czekają na naszej liście aż do następnego razu, gdy powrócimy do danego motywu.

Jhin.Jhin Krwawego Księżyca.skórka.jpg

Niektóre motywy i bohaterowie pasują w sposób naturalny, ale oczywiście nie każdy motyw działa z każdym bohaterem. Wszyscy gramy wybranymi bohaterami z konkretnych powodów. W jakiś sposób do nas przemawiają, czy chodzi o ich umiejętności, złożony charakter, czy osobowość itd. Zawsze chcemy, by skórki, którymi gracie, uwzględniały i podkreślały najlepsze elementy gry tymi bohaterami. Jeśli uda nam się zrobić to dobrze (Czarodziejka Gwiazd LuxCzarodziejka Gwiazd Lux), reagujecie naprawdę pozytywnie. Kiedy zrobimy to niezbyt dobrze (Illaoi Zwiastun PustkiIllaoi Zwiastun Pustki), także dajecie nam o tym znać.

Czasami trudno sprawić, by zespół osiągnął zgodę co do tego, czy bohater pasuje do danego motywu. Pracujemy w tej chwili nad skórką (zostanie wypuszczona nieco później w tym roku), która podzieliła zespół. Niektórzy uważają, że to strzał w dziesiątkę. Niektórzy sądzą, że choć nie pasuje w oczywisty sposób, warto podjąć ryzyko. Inni obstają przy tym, że to zły wybór. Koniec końców to wy zdecydujecie, czy się wam podoba i ją wybierzecie, czy nie. Gdybyśmy nigdy nie podejmowali tego rodzaju ryzyka, niczego byśmy się nie dowiedzieli. Wy dacie nam znać, czy się udało, czy wprost przeciwnie. Tak czy inaczej, czegoś się w ten sposób dowiemy, i będziemy mogli na tej podstawie podejmować decyzje w przyszłości.

Duże zestawy tematyczne Edytuj

W zeszłym roku zaczęliśmy inwestować więcej w przygotowywanie skórek w zestawach tematycznych (kilkoro bohaterów otrzymuje jednocześnie skórki z tym samym motywem, który w firmie nazywamy „tematem”). Między zespołami zajmującymi się skórkami zaczyna działać pewnego rodzaju magia, gdy wszyscy pracują razem nad opracowaniem danego tematu. PROJEKT:PROJEKT: i Czarodziejka GwiazdCzarodziejka Gwiazd to tylko dwa przykłady projektów, podczas których coś takiego się działo. Zamiast skupiać się nad skórką dla jednego bohatera, zespół nakręcał się dzięki energii, którą dawało mu tworzenie dla was czegoś większego. Jesteśmy bardzo podekscytowani rozwijaniem tego rodzaju koncepcji w przyszłości.

PROJECT Initiative mainframe.jpg

Skórki na publikację Edytuj

Nasz zespół jest też odpowiedzialny za tworzenie skórek, które publikujemy razem z nowym bohaterem. Te skórki zawsze stanowią unikalne wyzwanie. W czasie, gdy rozwijamy te skórki, wiemy, co NAM podoba się w tych bohaterach, ale nie wiemy jeszcze, co WAM się w nich spodoba. Przez to wybór właściwego motywu staje się jeszcze ważniejszy. Ściśle współpracujemy z zespołem ds. bohaterów, by upewnić się, że wybierzemy motyw, który pasuje do stylu i postawy bohatera, który zostanie wypuszczony. To kolejny punkt, nad którym ciężko pracujemy, by osiągnąć sukces (XayahXayah i RakanRakan), ale czasami wychodzi to trochę gorzej (ponownie IllaoiIllaoi).

Aktualizacje bohaterów Edytuj

Kolejną kwestią, którą musimy brać pod uwagę podczas wyboru bohatera, jest skład aktualizacji bohaterów w danym roku. Umówiliśmy się z zespołem ds. aktualizacji bohaterów, że nie będziemy opracowywać skórek dla bohaterów, nad którymi aktywnie pracują lub które mają przejść do produkcji. Wyobraźcie sobie, że stworzyliśmy skórkę dla UrgotaUrgota przed wyjściem jego aktualizacji. To zmusiłoby tamten zespół do zajęcia się aktualizacją dodatkowej skórki. Znacznie lepiej pracuje się nad bohaterami po zakończeniu aktualizacji, ponieważ aktualizacja wizualna pozwala nam tworzyć dla nich o wiele lepsze skórki. Powstanie skórek Mecha Zero SionMecha Zero Sion i Czarodziejki Gwiazd PoppyCzarodziejki Gwiazd Poppy nie byłoby możliwe przed ich aktualizacją.

Sion.Mecha Zero Sion.skórka.jpg

Skórki jednorazowe Edytuj

Są także przypadki, w których chcemy stworzyć skórkę dla bohatera, ale niekoniecznie w ramach większego zestawu. Co prawda w zeszłym roku nie robiliśmy tego rodzaju skórek, skupiając się głównie na większych motywach. Zdaliśmy sobie jednak sprawę, że wskutek tego pewni bohaterowie pozostawali niewykorzystani, ponieważ po prostu nie pasowali do żadnego z tematów. To była stracona okazja. W tym roku doczekacie się publikacji pewnych bohaterów niezależnie od większych zestawów tematycznych. Kosmiczny Pirat GangplankKosmiczny Pirat Gangplank, Karnawałowa AniviaKarnawałowa Anivia i Lee Sin Boska PięśćLee Sin Boska Pięść to kilka przykładów z tego roku, a będzie ich więcej.

Jakość Edytuj

Ostatnio kilka razy rozmawialiśmy z wami na temat jakości. Ponieważ League of Legends jest grą dostępną za darmo, elementy, które SĄ płatne, muszą być świetne. Traktujemy to zobowiązanie poważnie i wyznaczamy sobie bardzo wysokie standardy.

Cała sprawa nie ogranicza się tylko do stwierdzenia: „Hej, jak komuś się nie podoba, to nie musi tego kupować”. Przecież decyzja o zakupie nie wpływa tylko na gracza, który kupuje skórkę. Każda skórka, którą tworzymy, zmienia w pewien sposób grę. Nawet jeśli nie kupisz skórki, masz szansę się z nią zetknąć w grze z kimś, kto ją kupił.

Zazwyczaj jesteśmy w stanie podąć ostateczną decyzję, zanim umieścimy skórkę na serwerze testowym. To naprawdę najlepsze możliwe rozwiązanie. Jeśli anulujemy skórkę, nie będziecie mieli szansy napalić się na coś, co do czego nie jesteśmy w pełni przekonani, więc nie sprawimy zawodu graczom, jeśli nie wypuścimy takiej skórki. Ale czasami skórki takie jak te z serii Szmacianka Chaosu (AmumuAmumu i BlitzcrankBlitzcrank) dostają się na serwer testowy przed ostateczną decyzją o ich publikacji. I w takim przypadku to, co od was słyszymy, w dużym stopniu potwierdza nasz wcześniejsze opinie. Wiem, że dla niektórych z was te skórki były ekscytujące, ale po prostu nie były wystarczająco dobre. Przykro było je wycofać, ale nie spełniały naszych standardów jakości, więc osobiście popieram tę decyzję.

Kog'Maw.Mops'Maw.skórka.jpg

A skoro tak... pomówmy o Mops'MawieMops'Mawie. Hej, to dopiero kontrowersyjna skórka! Nie tylko podzieliła zespół ds. skórek, ale w zasadzie całą ekipę deweloperów League. Gdy zaczęliśmy nad nią pracę, większości ludzi ta konwencja się spodobała. Ale w miarę postępów prac podział opinii zaczął się pogłębiać. Ponieważ musieliśmy zająć się problemami z przejrzystością rozgrywki, skórka zaczęła rozwijać się w dość... nieprzyjemnym kierunku. Gdy trafiła na serwer testowy, już rozmawialiśmy o tym, czy lepiej ją naprawić, czy skasować.

Od wielu z was docierały opinie, że pieska należy wycofać. Ale te opinie nie były jednorodne. Prawdę mówiąc, były równie podzielone, jak wśród u nas. Zespół dostrzegł w tym okazję do wykorzystania: spróbujmy naprawić kiepskie rzeczy, które są dla wszystkich oczywiste i przekonajmy się, czy w ten sposób zmienimy opinie i wrażenia graczy. Jestem zadowolony, że przepchnęliśmy Mops'Mawa. Okazał się bardzo popularną skórką i widzieliśmy, jak gracze (i Rioterzy) pozytywnie reagują na zmiany, których dokonaliśmy.

Aktualizowanie skórek Edytuj

Zanim pojawi się ten artykuł, dowiecie się już o naszych aktualizacjach Cybernetycznego EzrealaCybernetycznego Ezreala. Pod koniec zeszłego roku napisałem na ten temat odpowiedź do Spytaj Riot, ale przyjrzyjmy się temu jeszcze raz.

Chcieliśmy ponownie odwiedzić uniwersum Cybernetyczne i pomyśleliśmy, że CaitlynCaitlyn doskonale pasuje do tego motywu. Przy tej okazji mieliśmy możliwość spełnienia od dawna wysuwanej przez graczy prośby, aktualizując Cybernetycznego Ezreala. Ale wiedzieliśmy, że nie będziemy w stanie osiągnąć standardów DJ SonyDJ Sony lub Lux Mistrzyni ŻywiołówLux Mistrzyni Żywiołów, nie zaczynając od zera. Ilość zasobów, które musimy poświęcić na stworzenie superskórki, poważnie ogranicza liczbę nowych skórek, jakie możemy przygotować, więc staraliśmy się wprowadzić ulepszenia, gdziekolwiek się dało, by odświeżyć wygląd i klimat istniejącej skórki.

Nie sądzę jednak, by w najbliższej przyszłości nasz zespół inwestował znacząco w aktualizację skórek. Nasze ogólne założenie polega na tym, że zostawiamy aktualizacje skórek zespołowi ds. bohaterów w ramach etapu przygotowania aktualizacji wizualnej. Jeśli jednak pojawi się odpowiednia okazja, jesteśmy na otwarci na nowe możliwości.

Podsumujmy... Edytuj

W porządku, myślę, że to na razie wszystko. Za każdym razem, gdy przechadzam się po biurze naszego zespołu i przyglądam się, nad czym akurat pracujemy, coraz bardziej ekscytuję się jako pracownik Riot i jako gracz. Nie mogę się doczekać, by usłyszeć, jakie będą wasze opinie na temat tego, co zrobimy w tym roku.zzz Czekajcie na dalsze wieści!zzz SuperCakes

Pomoc w grze Edytuj

Skórki zapewniają wyłącznie zmiany graficzne i podobne; nie wpływają one w żaden sposób na siłę postaci. Mimo to mogą wpłynąć na zagrania (a co za tym idzie, nawet na całą rozgrywkę); przykładowo Graves UciekinierGraves Uciekinier nie posiada płaszcza (który ma w klasycznej skórceklasycznej skórce), przez co pole trafienia umiejętności mierzonych dla tej skórki jest mniejsze niż w podstawowej.

Z kolei niektóre animacje zaklęć skórek wydają się mieć inny obszar działania niż klasyczne postaci - na przykład Rybak FizzRybak Fizz rzucarzuca mającym odnóża rakiem, nie zaś rybą, przez co jego zasięg wydaje się być większy. Może to zmylić graczy i sprowokować ich do nagłego uniku.

Dawniej, najlepszym przykładem wpływu skórek na rozgrywkę były te posiadające okulary przeciwsłoneczne (na przykład Basenowy GravesBasenowy Graves). Otrzymywali o 1 punkt mniej obrażeń od umiejętności LeonyLeony. Było to ujawniony i potwierdzony żart ze strony twórców gry.

Zestawy chromatyczne Edytuj

Lucian OriginalChroma Prime.jpg

Pakiet dla LucianaLuciana

Zestawy chromatyczne (ang. Chroma Packs) – to specjalne pakiety skórek, które zostały zaprojektowane z myślą o przejrzystości i skupiają się na palecie tematycznych kolorów i zawiera przynajmniej trzy rodzaje barw, które zmieniają podstawowy wygląd bohatera lub jedną z jego skórek. Jako nowe, opcjonalne przedmioty kosmetyczne, które nie wpływają na równowagę ani na możliwość gry, a każdy z nich będzie w zestawie dostępny od 585 RpPoints.png (w zależności od posiadanych skórek/bohaterów) lub pojedynczo za 290 RpPoints.png każda. Wyprzedaże odbywają się po 4-6 miesiącach od daty wydania zestawu (każdy wariant będzie kosztować 195 RpPoints.png). Rok później, każdy rodzaj kolorystyczny będzie można kupić w specjalnej wyprzedaży za 2000 IpPoints.png. W celu rozróżnienia pakietu od klasycznej skórki, w ekranie wczytywania jest zaznaczona nazwa np. Basenowa Leona – Lazurowy ŚwitBasenowa Leona – Lazurowy Świt lub Zed Burzowego Ostrza (Rubin)Zed Burzowego Ostrza (Rubin). Na stronie ze wszystkimi skórkami danego bohatera, pakiety są oznaczone w kolorze żółtym. Aby zobaczyć całą listę, kliknij tutaj. Więcej informacji o zestawach znajdziecie na oficjalnej stronie.

Kategorie cenowe Edytuj

390/520 RpPoints.png Edytuj

Najprostsze skórki dostępne w grze nieposiadające dużych zmian. Obejmują jedynie zmianę tekstur (często leż lekką w modelu) i portret bohatera. Nie są już wydawane, a niektóre z nich posiadają kilka niestandardowych modyfikacji (np. zmiana koloru umiejętności). Przykładem jest Fizz z AtlantydyFizz z Atlantydy.

750 RpPoints.png Edytuj

Średnio-zaawansowane zmiany w wyglądzie, które czasami mają zmienione animacje. Obejmują oprócz zmianę tekstur i obrazka również zmianę modelu postaci. Przykładem jest Maokai BramkarzMaokai Bramkarz.

975 RpPoints.png Edytuj

Najczęściej występujące skórki w grze. Posiadają zmieniony model, tekstury, obrazek oraz (w przypadku nowszych) zmienioną animację PowrotuPowrotu, efekty dźwiękowe (wyłącznie niektóre nowsze) oraz graficzne. Czasami występują także zmienione animacje ruchu. Przykładem jest Łamaczka Serc AsheŁamaczka Serc Ashe.

1350 RpPoints.png Edytuj

Znane też jako Cesarskie. To zaawansowane skórki posiadające wszystkie cechy związane ze zmianą wyglądu, dźwięków i animacji oraz czasami posiadają zmieniony głos (filtry lub dodatkowe kwestie) lub inny taniec. Niektóre były zaliczane do skórek Legendarnych. Przykładem jest Mecha Kha'ZixMecha Kha'Zix.

1820 RpPoints.png Edytuj

Znane jako Legendarne. To wyglądy, które często definiują nowy charakter danego bohatera. Posiadają kompletnie nowe cytaty, animacje, wygląd umiejętności i model. Przykładem jest Piekielny NasusPiekielny Nasus.

3250 RpPoints.png Edytuj

Znane jako Superskórki (lub Mityczne). To najbardziej zaawansowane skórki w grze. Na nowo definiują bohatera, który posiada ewoluujący model, dźwięki, animacje, obrazek oraz ingerują w interfejs gry (m. in. ekskluzywne ikony przywoływacza). Przykładem jest Cybernetyczny EzrealCybernetyczny Ezreal.

Wyjątki Edytuj

Czasami zdarza się, że skórka posiadająca duży wachlarz zmienionych rzeczy kosztuje taniej od "normalnych" tego samego rodzaju, bądź ze względu na aktualizacje cen starszych skórek (wycofane Legendarne nie oferują tego samego, co obecne). Przykładem jest Fiddlesticks NiespodziankaFiddlesticks Niespodzianka (legenda w cenie 975 RpPoints.png).

Wyjątkiem cenowym jest Widmowy KarthusWidmowy Karthus - to jedyna skórka w grze, która kosztuje 460 RpPoints.png.

Inne Edytuj

Niektóre skórki są wydawane jedynie w czasie specjalnych wydarzeń (PAX, gamescom), za subskrybowanie oficjalnych kont Riot Games lub są przyznawane w ramach osiągnięć (np. ranga pod koniec danego sezonu). Nie posiadają ceny a niektóre z nich nigdy nie są później wydawane. Przykładem jest Zwycięska MorganaZwycięska Morgana.

Dostępność Edytuj

Riven Championship2012Loading.jpg

Portret Mistrzowskiej RivenMistrzowskiej Riven z 2012 roku

Obecnie, duża ilość skórek jest dostępna przez cały czas, jednakże część z nich jest niedostępna i są dzielone na dwie kategorie:

  • Klasyczne – udostępniane są tymczasowo, po czym wracają do skarbca. Kiedyś mogą się pojawić ponownie w ofercie. Jednakże, udostępnione wszystkie klasyczne skórki są od 520 RpPoints.png w ramach tajemniczych prezentów. Te skórki pojawiają się w zakładce informacji o bohaterze tylko, jeżeli je posiadasz. Dodatkowo, gdy taka skórka zostanie kupiona za pierwszym razem (pierwsze wydarzenie; dotyczy ona ponad 4-letnich), wtedy będzie naznaczona specjalnym znakiem wodnym w czasie wczytywania rozgrywki i unikatową ikoną przywoływacza.
  • Limitowane – to takie, które były tymczasowo dostępne w sklepie podczas specjalnych wydarzeń, a następne usunięto je po zakończeniu imprezy. Te skórki nie mogą być podarowane w ramach tajemniczych prezentów i pojawiają się w zakładce informacji o bohaterze tylko, jeżeli je posiadasz. Tak jak w przypadku klasycznych, również i te posiadają specjalny znak wodny bądź są zmodyfikowane (w przypadku udostępnienia po jakimś czasie).

Wyprzedaże Edytuj

Regularne Edytuj

Co cztery dni, cztery losowe skórki (kosztujące 520 RpPoints.png - 1350 RpPoints.png) wraz z czterema bohaterami są na specjalnej wyprzedaży w promocyjnych cenach, które podlegają przecenom 50% ich oryginalnej ceny. Najnowsze skórki typu Legendarne i Mityczne występują na wyprzedaży jedynie pod koniec danego miesiąca (cena ich jest tańsza o około 25%). Jedynie "wycofane" Legendarne (np. Tristana StrażakTristana Strażak) mogą pojawić się na wyprzedaży, jeżeli zostaną wyciągnięte z klasycznego skarbca (bez zmian w cenie).

Zestawy Edytuj

Zestaw skórek.jpg

Zestaw Barwnych Buntowników (luty 2016)

Raz na miesiąc bądź z okazji wydarzenia (wydanie trybu, sytuacja w e-sporcie czy aktualizacja krainy) część skórek jest sprzedawanych razem w specjalnych pakietach w atrakcyjnej cenie (50% taniej).

Nadchodząca zawartość Edytuj

Nadchodzące skórki zaimplementowane w najnowszym patchu (V7.10):

  • Brak

Nadchodzące pakiety chromatyczne (290 RpPoints.png za sztukę) zaimplementowane w najnowszym patchu (V7.10):

  • Brak

Skórki wprowadzone na PBE:

Pakiety Chromatyczne wprowadzone na PBE (290 RpPoints.png za sztukę):

  • Brak

Skórki zapowiedziane:

Wstrzymane skórki:

Przecieki skórek:

Lista wszystkich skórek Edytuj

Zobacz: Skórki bohaterów/Lista

Tematy Edytuj

Zobacz: Skórki bohaterów/Tematy

Niektórzy bohaterowie posiadają wspólny lub podobny temat skórek opowiadając ich "alternatywną" wersję znajomości, zainteresowań, egzystencji lub pochodzenia. Często jedna skórka może być zaliczana do kilku motywów (np. Lulu Zimowego ZachwytuLulu Zimowego Zachwytu do Snowdown Showdown, Świąteczne, Lodowe i Zimowego Zachwytu). Poniżej są wymienione główne motywy (z przykładami):

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Skórki bohaterów

  • Serie Skórek

    8 wiadomości
    • :)
    • Na Patapedii kiedy ktoś pisał o tym, żeby zrobiono jakiś artykuł, odpowiadano mu zwykle "To może byś ruszył d*** i napisał ...
  • 4 wiadomości
    • To dlaczego nie tworzysz? ;)
    • gj tragolipsus wp :) W takim razie dyskusję można już chyba zamknąć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki