Fandom

League of Legends Wiki

Skórki bohaterów

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Share

Skórki bohaterów (przykład).jpg

Skórki bohaterów (tzw. Skiny) – zmiany kolorystyczne w wyglądzie bohaterów. Większość z nich można kupić w sklepie za pomocą Punktów Riot RpPoints.png, a niektóre były dostępne w trakcie specjalnych wydarzeń (np. Harrowing, Snowdown Showdown, targi, itp.). Można je również zdobyć za pomocą Warsztatu Hextech.

Pomoc w grze Edytuj

Skórki zapewniają wyłącznie zmiany graficzne i podobne; nie wpływają one w żaden sposób na siłę postaci. Mimo to mogą wpłynąć na zagrania (a co za tym idzie, nawet na całą rozgrywkę); przykładowo Graves UciekinierGraves Uciekinier nie posiada płaszcza (który ma w klasycznej skórceklasycznej skórce), przez co pole trafienia umiejętności mierzonych dla tej skórki jest mniejsze niż w podstawowej.

Z kolei niektóre animacje zaklęć skórek wydają się mieć inny obszar działania niż klasyczne postaci - na przykład Rybak FizzRybak Fizz rzucarzuca mającym odnóża rakiem, nie zaś rybą, przez co jego zasięg wydaje się być większy. Może to zmylić graczy i sprowokować ich do nagłego uniku.

Najlepszym przykładem wpływu skórek na rozgrywkę jest fakt, iż skórki posiadające okulary przeciwsłoneczne (na przykład Basenowy GravesBasenowy Graves) otrzymują o 1 punkt mniej obrażeń od umiejętności LeonyLeony; jest to ujawniony i potwierdzony żart ze strony twórców gry.

Zestawy chromatyczne Edytuj

Lucian OriginalChroma Prime.jpg

Pakiet dla LucianaLuciana

Zestawy chromatyczne (ang. Chroma Packs) – to specjalne pakiety skórek, które zostały zaprojektowane z myślą o przejrzystości i skupiają się na palecie tematycznych kolorów i zawiera przynajmniej trzy rodzaje barw, które zmieniają podstawowy wygląd bohatera lub jedną z jego skórek. Jako nowe, opcjonalne przedmioty kosmetyczne, które nie wpływają na równowagę ani na możliwość gry, a każdy z nich będzie w zestawie dostępny od 585 RpPoints.png (w zależności od posiadanych skórek/bohaterów) lub pojedynczo za 290 RpPoints.png każda. Wyprzedaże odbywają się po 4-6 miesiącach od daty wydania zestawu (każdy wariant będzie kosztować 195 RpPoints.png). Rok później, każdy rodzaj kolorystyczny będzie można kupić w specjalnej wyprzedaży za 2000 IpPoints.png. W celu rozróżnienia pakietu od klasycznej skórki, w ekranie wczytywania jest zaznaczona nazwa np. Basenowa Leona – Lazurowy ŚwitBasenowa Leona – Lazurowy Świt lub Zed Burzowego Ostrza (Rubin)Zed Burzowego Ostrza (Rubin). Na stronie ze wszystkimi skórkami danego bohatera, pakiety są oznaczone w kolorze żółtym. Aby zobaczyć całą listę, kliknij tutaj. Więcej informacji o zestawach znajdziecie na oficjalnej stronie.

Kategorie cenowe Edytuj

390/520 RpPoints.png Edytuj

Najprostsze skórki dostępne w grze nieposiadające dużych zmian. Obejmują jedynie zmianę tekstur (często leż lekką w modelu) i portret bohatera. Nie są już wydawane, a niektóre z nich posiadają kilka niestandardowych modyfikacji (np. zmiana koloru umiejętności). Przykładem jest Fizz z AtlantydyFizz z Atlantydy.

750 RpPoints.png Edytuj

Średnio-zaawansowane zmiany w wyglądzie, które czasami mają zmienione animacje. Obejmują oprócz zmianę tekstur i obrazka również zmianę modelu postaci. Przykładem jest Maokai BramkarzMaokai Bramkarz.

975 RpPoints.png Edytuj

Najczęściej występujące skórki w grze. Posiadają zmieniony model, tekstury, obrazek oraz (w przypadku nowszych) zmienioną animację PowrotuPowrotu, efekty dźwiękowe (wyłącznie niektóre nowsze) oraz graficzne. Czasami występują także zmienione animacje ruchu. Przykładem jest Łamaczka Serc AsheŁamaczka Serc Ashe.

1350 RpPoints.png Edytuj

Znane też jako Cesarskie. To zaawansowane skórki posiadające wszystkie cechy związane ze zmianą wyglądu, dźwięków i animacji oraz czasami posiadają zmieniony głos (filtry lub dodatkowe kwestie) lub inny taniec. Niektóre były zaliczane do skórek Legendarnych. Przykładem jest Mecha Kha'ZixMecha Kha'Zix.

1820 RpPoints.png Edytuj

Znane jako Legendarne. To wyglądy, które często definiują nowy charakter danego bohatera. Posiadają kompletnie nowe cytaty, animacje, wygląd umiejętności i model. Przykładem jest Piekielny NasusPiekielny Nasus.

3250 RpPoints.png Edytuj

Znane jako Superskórki (lub Mityczne). To najbardziej zaawansowane skórki w grze. Na nowo definiują bohatera, który posiada ewoluujący model, dźwięki, animacje, obrazek oraz ingerują w interfejs gry (m. in. ekskluzywne ikony przywoływacza). Przykładem jest Cybernetyczny EzrealCybernetyczny Ezreal.

Wyjątki Edytuj

Czasami zdarza się, że skórka posiadająca duży wachlarz zmienionych rzeczy kosztuje taniej od "normalnych" tego samego rodzaju, bądź ze względu na aktualizacje cen starszych skórek (wycofane Legendarne nie oferują tego samego, co obecne). Przykładem jest Fiddlesticks NiespodziankaFiddlesticks Niespodzianka (legenda w cenie 975 RpPoints.png).

Wyjątkiem cenowym jest Widmowy KarthusWidmowy Karthus - to jedyna skórka w grze, która kosztuje 430 RpPoints.png.

Inne Edytuj

Niektóre skórki są wydawane jedynie w czasie specjalnych wydarzeń (PAX, gamescom), za subskrybowanie oficjalnych kont Riot Games lub są przyznawane w ramach osiągnięć (np. ranga pod koniec danego sezonu). Nie posiadają ceny a niektóre z nich nigdy nie są później wydawane. Przykładem jest Zwycięska MorganaZwycięska Morgana.

Dostępność Edytuj

Riven Championship2012Loading.jpg

Portret Mistrzowskiej RivenMistrzowskiej Riven z 2012 roku

Obecnie, duża ilość skórek jest dostępna przez cały czas, jednakże część z nich jest niedostępna i są dzielone na dwie kategorie:

  • Klasyczne – udostępniane są tymczasowo, po czym wracają do skarbca. Kiedyś mogą się pojawić ponownie w ofercie. Jednakże, udostępnione wszystkie klasyczne skórki są od 520 RpPoints.png w ramach tajemniczych prezentów. Te skórki pojawiają się w zakładce informacji o bohaterze tylko, jeżeli je posiadasz. Dodatkowo, gdy taka skórka zostanie kupiona za pierwszym razem (pierwsze wydarzenie; dotyczy ona ponad 4-letnich), wtedy będzie naznaczona specjalnym znakiem wodnym w czasie wczytywania rozgrywki i unikatową ikoną przywoływacza.
  • Limitowane – to takie, które były tymczasowo dostępne w sklepie podczas specjalnych wydarzeń, a następne usunięto je po zakończeniu imprezy. Te skórki nie mogą być podarowane w ramach tajemniczych prezentów i pojawiają się w zakładce informacji o bohaterze tylko, jeżeli je posiadasz. Tak jak w przypadku klasycznych, również i te posiadają specjalny znak wodny bądź są zmodyfikowane (w przypadku udostępnienia po jakimś czasie).

Wyprzedaże Edytuj

Regularne Edytuj

Co cztery dni, cztery losowe skórki (kosztujące 520 RpPoints.png - 1350 RpPoints.png) wraz z czterema bohaterami są na specjalnej wyprzedaży w promocyjnych cenach, które podlegają przecenom 50% ich oryginalnej ceny. Najnowsze skórki typu Legendarne i Mityczne występują na wyprzedaży jedynie pod koniec danego miesiąca (cena ich jest tańsza o około 25%). Jedynie "wycofane" Legendarne (np. Tristana StrażakTristana Strażak) mogą pojawić się na wyprzedaży, jeżeli zostaną wyciągnięte z klasycznego skarbca (bez zmian w cenie).

Zestawy Edytuj

Zestaw skórek.jpg

Zestaw Barwnych Buntowników (luty 2016)

Raz na miesiąc bądź z okazji wydarzenia (wydanie trybu, sytuacja w e-sporcie czy aktualizacja krainy) część skórek jest sprzedawanych razem w specjalnych pakietach w atrakcyjnej cenie (50% taniej).

Nadchodzące skórki Edytuj

Nadchodzące skórki zaimplementowane w najnowszym patchu (V6.23):

  • Brak

Pakiety Chromatyczne zaimplementowane w najnowszym patchu (V6.23):

  • Brak

Skórki wprowadzone na PBE:

Pakiety Chromatyczne wprowadzone na PBE (290 RpPoints.png za sztukę):

  • Brak

Skórki zapowiedziane:

  • Brak

Przecieki skórek:

  • Nieokreślona skórka dla WarwickaWarwicka (dotychczas znana tylko z tekstur)
  • Nieokreślona skórka dla ZyryZyry (dotychczas znana tylko z tekstur)

Lista wszystkich skórek Edytuj

Zobacz: Skórki bohaterów/Lista

Tematy Edytuj

Zobacz: Skórki bohaterów/Tematy

Niektórzy bohaterowie posiadają wspólny lub podobny temat skórek opowiadając ich "alternatywną" wersję znajomości, zainteresowań, egzystencji lub pochodzenia. Często jedna skórka może być zaliczana do kilku motywów (np. Lulu Zimowego ZachwytuLulu Zimowego Zachwytu do Snowdown Showdown, Świąteczne, Lodowe i Zimowego Zachwytu). Poniżej są wymienione główne motywy (z przykładami):

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Skórki bohaterów

  • 4 wiadomości
    • To dlaczego nie tworzysz? ;)
    • gj tragolipsus wp :) W takim razie dyskusję można już chyba zamknąć.
  • Przeciek skórki Zyry

    12 wiadomości
    • Poprosiłby ktoś tego Pana , aby wytłumaczył mi wszystko i jak to mniej więcej wyglądało? Bardzo długo czekam na skina do Zyry i dost...
    • Nikt nic? Skoro takie informacje są zamieszczane, a nie ma żadnych dowodów, to jest raczej mało szans..

Więcej w Fandom

Losowa wiki