FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Coronach'a.
  • Jej imię może pochodzić od imienia hinduskiego boga Śiwy, ponieważ są podobni pod względem koloru skóry czy tematu destrukcji.
  • Jej historia została zmieniona po jej wydaniu. Usunięto odniesienie do bycia atakowaną przez tłum, ponieważ uznano, że nie wyjaśniało to dlaczego dołączyła do Demacian.
    • Jej historia została później ponownie zmieniona. Zmiana obejmowała współpracę  Shyvany z  Jarvanem IV w celu zabicia smoka, który zgładził jej ojca.
      • Historia  Shyvany została zaktualizowana, wraz z kilkoma innymi postaciami z Demacii. Do historii dodano wzmiankę m.in. o tym, iż smokiem, który zabił ojca  Shyvany była jej matka Yvva.
  •  Shyvana jest pierwszym bohaterem od wydania  Kog'Mawa, który nie otrzymał Osądu Ligi. Po jakimś czasie,  Varus otrzymał jako ostatni Osąd.
  • Superumiejętność  Shyvany,  Smoczy Atak, jest jedyną superumiejętnością nie mającą bazowego czasu odnowienia.
  • Taniec  Shyvany pochodzi z teledysku RIVER japońskiej grupy AKB48. Porównanie z tańca można zobaczyć tutaj .
  • System Furii  Shyvany został początkowo błędnie przedstawiony jako Smocza Krew poprzez podgląd techniczny.
  •  Shyvana jest trzecim bohaterem po  Nidalee i  Swain (inni wydani po niej to  Zyra Elise, Quinn i  Gnar), który może transformować się z ludzkiej postaci.
    • Biorąc pod uwagę, że jest ona pół-smokiem, w czasie przemiany wygląda ona bardziej jak wiwerna niż tradycyjny smok. Smoki są często przedstawiane jako potwory posiadające czworo nóg i parę skrzydeł, a wiwerny – tylko dwie nogi i skrzydła.
  • Jest czwartym bohaterem, u którego zredukowano cenę w Punktach Zasług IpPoints dwukrotnie. Inni to  Warwick,  Miss Fortune i  Garen.

Cytaty Edytuj

  • Cytat "Cisza przed bitwą." jest podobny do popularnego sformułowania "Cisza przed burzą."
  • Cytat „Na skrzydłach furii.” jest podobny do cytatu  Vayne: "Na skrzydłach nocy.".

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Poruszony losem  Shyvany  Jarvan IV wspomógł ją w walce z potężnym smokiem, który zabił jej ojca. Po bitwie  Jarvan IV zaoferował jej miejsce szlachetnego wojownika w Elitarnej Gwardii Demacian.  Shyvana zaakceptowała je z chęcią.
  •  Garen nie akceptuje  Shyvany ze względu na jej brak samokontroli.
  • Wśród Demacian,  Shyvana zajmuje miejsce po  Jarvanie IV i  Xinie Zhao.
  •  Shyvana jest ciekawa i zazdrosna o  Nidalee ze względu na jej wolność i równowagę miedzy formą ludzką, a zwierzęcą i nie rozumie  Ahri i jej pragnienia bycia w pełni człowiekiem.
  • Nienawidzi transformacji w wiewiórkę za sprawą  Lulu.
  •  Twitcha uważa za przekąskę, a  Zyrę za rzecz do spalenia.
  •  Galio jest przyjacielem  Shyvany za względu na swoją mądrość, która uspokaja ją.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Shyvana, Półsmok08:05

Prezentacja Bohatera - Shyvana, Półsmok

Przypisy