FANDOM

Shen, Oko Zmierzchu (wym. Szen) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Notatki

Shen posiada 400 maksymalnej energii w przeciwieństwie do innych bohaterów posiadających ją.

Bariera Ki (Bierna)

Czas: 10 sek.
Shen.Bariera Ki

Po użyciu umiejętności Shen zyskuje ochronną tarczę, która pochłonie 50-101 (+14% premii do zdrowia) pkt. obrażeń przez 2,5 sekundy. Umiejętności, które z powodzeniem zadziałają na sojuszniczego lub wrogiego bohatera, skracają czas odnowienia tej umiejętności o 4-7,5 sekundy.

 Duchowe Ostrze: Moc Shena reprezentowana jest przez Duchowe Ostrze, które może kontrolować za pomocą swoich umiejętności.

Szczegóły

Celowanie

Bariera Ki to pół-wzmocnienie.

ShenPVideo

Natarcie Zmierzchu (Q)

Zasięg: 400 · Koszt: 140 / 130 / 120 / 110 / 100 energii · Czas: 8 / 7,25 / 6,5 / 5,75 / 5 sek.
Shen.Natarcie Zmierzchu

Aktywna: Shen przywołuje swe Duchowe Ostrze i dobywa go. Trafieni nim wrogowie zostają  spowolnieni o 35% na kolejne 2 sek., oddalając się od Shena.

Shen.Natarcie Zmierzchu 2

Po przywołaniu ostrza Shen wzmacnia swoje kolejne 3 podstawowe ataki na 80 sek. zyskując 200 zasięgu ataku i zadając dodatkowe obrażenia magiczne.

Dodatkowe obrażenia magiczne
5 / 10 / 15 / 20 / 25 / 30 (+2 / 2,5 / 3 / 3,5 / 4% (+1,5% za każde 100 punktów mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu)
Całkowite obrażenia

Shen.Natarcie Zmierzchu 3

Jeżeli Duchowe Ostrze trafiło wrogiego bohatera, to podstawowe ataki zadają bonusowe obrażenia magiczne, a Shen zyskuje 50% prędkości ataku.

Wzmocnione dodatkowe obrażenia magiczne
5 / 10 / 15 / 20 / 25 / 30 (+4 / 4,5 / 5 / 5,5 / 6% (+2% za każde 100 punktów mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu)
Całkowite wzmocnione obrażenia

Każdy podstawowy atak Shena zadaje 100 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych stworom i potworom.

  • Limit obrażeń przeciwko stworom i potworom: 75 / 100 / 125 / 150 / 175

Szczegóły

Celowanie

Natarcie Zmierzchu to umiejętność celowana na cel nakładająca efekt przy trafieniu będący ulepszeniem.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Blokowanie
Oczekiwanie na test

ShenQVideo

Schronienie Ducha (W)

Zasięg: 400 · Koszt: 40 energii · Czas: 18 / 16,5 / 15 / 13,5 / 12 sek.
Shen.Schronienie Ducha

Aktywna: Duchowe Ostrze Shena tworzy ochronną strefę na 1,75 sek. Podstawowe ataki, które trafiłyby Shena albo sojuszniczego bohatera znajdującego się w strefie, zostaną zablokowane.

Jeżeli w momencie utworzenia strefy nie ma w niej bohaterów, których mogłaby ona chronić, Duchowe Ostrze nie uaktywni się, aż jakiś bohater się w niej nie znajdzie, albo aż upłynie 2 sek.

Szczegóły

Bieg przez Cienie (E)

Zasięg: 600 · Koszt: 150 energii · Czas: 18 / 16 / 14 / 12 / 10 sek.
Shen.Bieg przez Cienie

Bierna: Zadawanie obrażeń przy pomocy  Biegu przez Cienie albo  Natarcia Zmierzchu przywraca 30 / 35 / 40 pkt. energii.

Aktywna: Shen doskakuje w wybranym kierunku, zadając obrażenia fizyczne wrogim bohaterom oraz neutralnym potworom na swej drodze i  prowokując ich na 1,5 sek.

  • Obrażenia fizyczne: 50 / 75 / 100 / 125 / 150 (+12% premii do zdrowia)

Szczegóły

Celowanie

Bieg przez Cienie to umiejętność mierzona będąca ślizgiem.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

ShenEVideo

Wsparcie (R)

Zasięg: Globalna · Koszt: Darmowa · Czas: 200 / 180 / 160 sek.
Shen.Wsparcie

Aktywna: Shen na 5 sek. otacza wybranego bohatera tarczą pochłaniającą obrażenia. Podstawowa siła tarczy jest zwiększana o 1% za każdy 1% brakującego zdrowia celu i osiąga maksymalną wartość 60% przy 40% maksymalnego zdrowia celu.

  • Minimalna wytrzymałość tarczy: 175 / 350 / 525 (135% mocy umiejętności)
  • Maksymalna wytrzymałość tarczy: 280 / 560 / 840 (216% mocy umiejętności)
Shen.Wsparcie 2

Po trwającym 3 sek. Wsparcie Minimap przygotowaniu Shen i jego Duchowe Ostrze teleportują się do sojusznika.

Szczegóły

Celowanie

Wsparcie to pojedynczo celowana na sojusznika tarcza będąca zniknięciem.

Dodatkowe informacje

  • Shen nie może być celem umiejętności.
  • Wsparcie można alternatywnie celować na sojusznikach, kierując na ich portret lub za pomocą klawiszy od F1 do F5.
  • Shen nie może aktywować Wsparcia na sojusznikach na których nie posiada wizji, np: podczas  Zasłony Dymnej  Gravesa, Paranoi  Nocturne'a i  Oślepiającego Nalotu  Quinn. Obejmuje to również sposób wymieniony powyżej.
  • Wsparcie może zostać aktywowane na niewidzialnych celach bez ujawniania ich.
  • Teleportacja do sojusznika nie jest zależna od stopnia aktualnej tarczy zapewnianej przez Wsparcie. Zniszczenie tarczy przez wrogów nie anuluje wcześniejszego przygotowania się Shena.

ShenRVideo

Wskazówki Edytuj

  • Obserwuj swych sojuszników i w razie potrzeby wesprzyj ich swą  teleportacją.
  • Rób dobry użytek ze swej energii, dzięki czemu w dłuższej perspektywie uzyskasz przewagę nad bohaterami używającymi manę.

Linki Edytuj