FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  •  Sejuani została po raz pierwszy ogłoszona w jednym z postów Ezreala.
  • Ikona jej umiejętności  Odmrożenie jest przerobioną wersją  Substancji Klęjącej  Singeda
  • Oryginalna  Sejuani została wydana 17 stycznia 2012 roku.
    • Była ona pierwszym wydanym w tym roku bohaterem.
  • Wcześniej jej tytuł brzmiał "The Winter's Claw", ale później został zmieniony na "The Winter's Wrath".
  • Jej imię może pochodzić od indonezyjskiego słowa "Seruani", co dosłownie oznacza "dawać przemoc", od słowa "seru"- przemoc, przyrostka "-an"(zamieniający przymiotnik w rzeczownik" oraz przyrostka "-i" (dać).
  • Najprawdopodobniej jest przewidywanym bohaterem o temacie kobiecego dzika.
  • Wraz ze swoją wizualną aktualizacją otrzymała  tradycyjną skórkę.
    • Była ona dostępna w sklepie dwa tygodnie po aktualizacji  Sejuani, po czym została wycofana. Gracze posiadający  Sejuani przed jej WU dostali tą skórkę za darmo.
    • Przed jej wyjściem na PBE zapowiedź/koncept został wydany w formie szkicu  Quinn podczas jej podróży do Freljordu.
    • Na jej nowej klasycznej skórce jej tarcza jest zastąpiona  Naramiennikiem Poszukiwacza.
  •  Sejuani miała posiadać skórkę o nazwie Królowa Sejuani, ale później została ona zmieniona na jej nową klasyczną skórkę.
  • Dzik  Sejuani nazywa się  Bristle. Jest to odniesieniem do postaci z Doty Bristleback/Rigwarl, dzikopodobnego bohatera.
    • Riot czasem żartobliwie nazywa Bristle jako Kevina Tuggelsa.
  • W grze jest pewno wydarzenie pomiędzy  Sejuani,  Ashe i  Lissandrą- Bitwa o Freljord. Jest to drugie wydarzenie w grze, po zdarzeniu pomiędzy  Rengarem a  Kha'Zixem- Łowy Rozpoczęte!.
  •  Sejuani jest jednym z pięciu bohaterów jeżdżących na pojeździe/ wierzchowcu. Pozostali to  Nunu,  Corki,  Rumble i  Kled.
  • Jest jednym z bohaterów posiadających tradycyjną skórkę, która pokazuje ich dawny wygląd. Pozostali to  Trundle,  Karma i  Lee Sin.

SkórkiEdytuj

Relacje Edytuj

  • Według Journal of Justice  Sejuani jest w konflikcie z  Ashe, ponieważ przeciwstawia się twierdzeniu, jakoby  Ashe była królową Freljordu.
    • Obydwie są ze sobą daleko spokrewnione, gdyż pochodzą od dwóch z trzech legendarnych sióstr. Jej przodkiem jest Serylda, jak stwierdził Gregor, a  Ashe Avarosa, jak stwierdził Lyte.
    •  Lissandra również była jedną z tych sióstr, co czyni ją starożytną przodkinią  Ashe i  Sejuani.
  • Rękawica  Sejuani to  Naramiennik Poszukiwacza, starożytny artefakt wcześniej należący do  Lissandry. Nie wiadomo obecnie jak go posiadła.
  •  Sejuani walczyła kiedyś z  Olafem, który przyszedł do plemienia Zimowego Szpona, aby zginąć. Walczyli, aż oboje padli na kolana. Później zwerbowała go do plemienia z obietnicą, że zapewni mu upragnioną przez niego chwalebną śmierć.
  •  Volibear sprzymierzył się z  Sejuani w celu pokonania Mroźnych Obserwatorów.
  •  Udyr sprzymierzył się z nią w celu pokonania  Lissandry.

FilmyEdytuj

Prezentacja Bohatera - Sejuani, Furia Zimy05:36

Prezentacja Bohatera - Sejuani, Furia Zimy

Dołącz do Freljordu - Cinematic - League of Legends01:37

Dołącz do Freljordu - Cinematic - League of Legends

Przypisy