FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W polskiej wersji głosu użyczył mu Ryszard Olesiński, podobnie jak dawnemu  Karthusowi i  Shaco.
  • W angielskiej wersji językowej głosu udziela mu Adam Harrington, który także dubbingował starego  Karthusa,  Kassadina,  Mordekaisera i  Shaco.
  •  Ryze został zaprojektowany przez Ezreala i Guinsoo.
  •  Ryze był pierwszym championem wydanym przed Sezonem Pierwszym do uzyskania wyroku Ligi.
  • Pierwotny koszt  Ryze’a wynosił 1350 IpPoints. 12 kwietnia 2012 zmniejszono go do 450 IpPoints.
  • Zwój, który  Ryze ma na swoich plecach, jest widoczny za przewróconym krzesłem w Mac Launch .
  • Jego dawna historia mówiła, że jego zwój jest niezniszczalny, ale w „A Twist of Fate”  Nocturne go przecina.
    • Po jego ostatniej aktualizacji z lipca 2016 można wywnioskować, że zwój można jednak zniszczyć. Podczas animacji śmierci mówi, aby go spalić.
  •  Ryze był jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci (w Open Becie, sezonie 1 oraz  sezonie 2) gry League of Legends.  Był często zwany maskotką studia Riot Games.
  • Taniec  Ryze'a ma nawiązanie do I.M.Meen'a. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • Jest bohaterem, który zaktualizowany został aż 3 razy.
  • Przez Wizualną Aktualizacją posiadał tytuł Zbuntowanego Maga.
    • W jej trakcie otrzymał zupełnie nową zdolność - obszarowy, grupowy teleport. Umiejętność ta była wcześniej testowana u  Lulu w trakcie jej projektowania, lecz projektanci uznali, że lepiej sprawdzi się u kogoś, kto może sobie radzić bez wsparcia drużyny.
      •  Ryze to starożytny mag, który od wieków podróżuje po świecie w poszukiwaniu run. Uzupełnienie zestawu jego zdolności pewnym rodzajem transportującej magii wydawało się dla projektantów mocno uzasadnione. W przeciwieństwie do  Syndry bądź  Annie, które posiadają ogromne pokłady wrodzonej, ale mało wyrafinowanej mocy (głównie spalają albo niszczą wszystko),  Ryze miał wiele czasu, aby rozwijać swój talent i móc z nim robić bardzo różnorodne rzeczy.

SkórkiEdytuj

Relacje Edytuj

Filmy Edytuj

Prezentacja bohatera - Ryze, Mag Run07:45

Prezentacja bohatera - Ryze, Mag Run

Ryze - ekran logowania02:56

Ryze - ekran logowania

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki