Fandom

League of Legends Wiki

Ryan "Morello" Scott

1,533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Morello.jpg

Morello

Ryan Scott pracuje dla Riot Games jako Główny Projektant League of Legends. Wcześniej pracował dla Microsoftu i ArenaNet.

Biografia Edytuj

NoxusHunter AniviaSquare.png
Umiejętności: Sens Projektowania +X

Ryan "Morello" Scott rozpoczął swoją karierę w grach od Microsoft Game Studios’ QA, aż do opóźnienia wydania Xbox™ z powodu podpalenia się zestawu, nad którym pracowano (a później również i obszaru QA), co doprowadziło do wstrzymania prac QA aż do czasu, gdy odpowiedzialny za to zespół pozbędzie się toksycznych pozostałości (stan Waszyngton posiada surowe przepisy). Po tym jak jego brwi odrosły, Ryan przeniósł się, by zajmować się QA i ostatecznie projektować ArenaNet, tworząc zawartość i zrównoważony projekt na wzór Guild Wars 2. Ryan przenosi swoje niemal wymagające klinicznego leczenia uzależnienie od kofeiny, strach przed słońcem i nieskończony podziw dla meksykańskiego jedzenia do biura – tam skąd pochodzi, Meksyk jest zdecydowanie uważany za obcy i egzotyczny kraj. Jego doświadczenie w grach obejmuje głównie wieloosobowe gry polegające na konkurencji, w tym turnieje w Guild Wars, Natural Selection, Battlefield 1942 i Tekken Tag Tournament.

Umiejętność Specjalna Edytuj

Donośny Głos: Za każdym razem, gdy Ryan bierze udział w dyskusji, jego głos niesie się przez pokój, ściany, budynki i granice powiatów, aby zagwarantować, że każdy go wszędzie usłyszy. Ta umiejętność zagłusza pobliskich sojuszników na 2-5 sekund. Skaluje się z zawartością alkoholu we krwi (+10DB za każdy promil).

Zaprojektowani bohaterowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Morello & Better Nerf Irelia.png

Morello - "Better nerf Irelia"

  • Przedmiot MorellonomiconMorellonomicon został nazwany na jego cześć.
  • Sam Morello stał się memem w League of Legends przez fanów z powodu swojej miłości do IreliiIrelii. "Better nerf Irelia" jest cytatem zazwyczaj łączącym się z Morello.

Więcej w Fandom

Losowa wiki