Fandom

League of Legends Wiki

Riven (skórki i ciekawostki)

< Riven

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

  • Klasyczna Skórka
  • Karmazynowa Riven

  • Króliczek Bojowy - Riven
  • Mistrzowska Riven
  • Riven Smocze Ostrze

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Xypherousa.
    • Kiedy była w fazie projektowana, jej historia była inna niż obecna. Wcześniej miała pochodzić z Demacii i przejść po stronie Noxusu z powodu prześladowań przez Demacian uchodźców z Noxusu.
    • Po aktualizacji jej historii, twórca zaczerpnął jej tło przeszłości z mangi/anime Rurōni Kenshin a dokładniej na postaci Sety Sōjirō.
    • Jej historia ma również powiązania z Aragornem z sagi Władca Pierścieni.
    • Animacje RivenRiven stworzył ohmikegoodness.
  • Jest drugą postacią, u której zmieniono aktora dubbingującego. Pierwszym był KarthusKarthus.
  • Imię RivenRiven oraz jej tytuł (w j. angielskim Exile) prawdopodobnie są związane serią Myst.
  • Możliwe, że jej historia oraz imię są powiązane z Revanem z gry Knights of the Old Republic.
    • W sequelu tej samej gry jego imię zostało zastąpione nickiem Exile (czyli Wygnaniec).
  • Słowo riven oznacza w języku polskim rozdarty.
  • Inspiracją stworzenia umiejętności RivenRiven był Marth z gry video Super Smash Bros. Melee, gdzie oryginalnie pochodzi z serii Fire Emblem.
    • Jej kodową nazwą było Marth.
  • Jej oryginalny tytuł zmieniał się dwukrotnie. Za drugim razem brzmiał: The Shattered Exile (czyli Rozdarty Wygnaniec). Ostatecznie powrócono do pierwotnej nazwy The Exile.
  • Taniec RivenRiven to "Water Dance of Braavos" (Wodny Taniec Braavosów) z serialu HBO Gra o Tron. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • Wcześniej jej umiejętność pasywna Runiczne OstrzeRuniczne Ostrze nazywała się Art of War (Sztuka Wojny).
  • W "Przeglądzie w Mechanice" Wybuch KiWybuch Ki został nazwany jako Ki Shout (Krzyk Ki).

Cytaty Edytuj

  • Prowokacja: "Nawet złamane ostrze poradzi sobie z takimi jak ty." jest odniesieniem do postaci Ichigo Kurosaki z anime Bleach, gdzie w trakcie walki z Grand Fisherem wypowiada takie słowa: "By pobić takiego nieudacznika jak ty, tępe ostrze w zupełności wystarczy!"
  • Podczas korzystania z superumiejętności, RivenRiven zyskuje dodatkowy żart i prowokację, oraz kilka innych cytatów

Skórki Edytuj

  • RivenRiven:
    • Jej miecz złamany jest w skórkach: klasycznej, Odkupionej, Króliczej i Mistrzowskiej. W skórkach Karmazynowej, Smoczego Ostrza i Arcade jest on składany, a nie złamany.
    • Jej podstawowy portret był zmieniany cztery razy przed jej wydaniem, przez co nie posiadała ona Art Spotlightu przed wyjściem, jak to było powszechne w tym czasie.
    • RivenRiven miała inny portret dla jej klasycznej skórki, jak można było zobaczyć podczas pokazu jej skórek.
  • Odkupiona RivenOdkupiona Riven:
    • Jej miecz można zobaczyć w filmie promującym League of Legends na komputery Mac.
    • Skórka może być nawiązaniem do jej dawnej historii, w której była wygnańcem z Demacia. Jej pancerz jest podobny do niektórych bohaterów z tego królestwa.
    • Po jej wydaniu, na portrecie jej ubrania były koloru niebieskiego, podczas gdy w grze były niebieskozielone. Zostało to naprawione i teraz jej ubranie na portrecie i w grze jest turkusowe.
    • Ta skórka posiada także koncepcyjną grafikę, na którym jej ubrania są czerwone. Ta wersja jest uderzająco podobna do Wojny z serii gier Darksiders.
  • Karmazynowa RivenKarmazynowa Riven:
    • Jest drugą i ostatnią skórką z tej serii, pierwszą taką skórkę otrzymał Karmazynowy TalonKarmazynowy Talon. Karmazynowe skórki były wrogami demacianskiej serii skórek Komandos, jednak ich pomysł został ostatecznie porzucony.
    • Jest to ostatnia wydana skórka w grze, która kosztuje 520 RpPoints.png.
  • Króliczek Bojowy - RivenKróliczek Bojowy - Riven:
    • Bazuje na prośbach społeczności o skórkę "Bunnygirl Riven" z tego wątku na forum oraz rozmaitych fanartach, które były bazowane na Króliczkach Playboya.
    • Po raz pierwszy została pokazana podczas Prima Aprilis. Była ona widoczna w profilu RivenRiven w grze, oznaczona jako "Niedostępna". Później zostało to usunięte, aż do czasu jej wydania.
    • Na jej portrecie można dostrzec UrgotaUrgota, VladimiraVladimira, TalonaTalona, SwainaSwaina i ZacaZaca (który ujawniony został dopiero po wydaniu tej skórki).
  • Mistrzowska RivenMistrzowska Riven:
    • Początkowo miała być normalną skórką dla niej, jednak z powodu zbliżających się Mistrzostw Świata w 2012 roku Riot wykorzystał to jako skórkę celebrującą Mistrzostwa. Przez to musiały zostać w niej wykonane zmiany.
    • RivenRiven była drugą bohaterką mającą specjalną skórkę oznaczającą koniec sezonu, nie będącą jednocześnie nagrodą za rangę Złotą lub wyższą. Pierwszą była KayleKayle.
    • Jej miecz jest inspirowany niebieską lawą z indonezyjskiego wulkanu Kawah Ijen. Jest ona niebieska z powodu obecności w niej czystej siarki.
    • Jej miecz (złamany, nie odtworzony) przypomina mocno Decydujący Wielki Miecz najwyższego poziomu.
    • Posiada ona kilka odniesień do cyfry 2, jako iż promuje ona Mistrzostwa Sezonu Drugiego. Przykładowo z tyłu oraz z przodu ciała posiada wzór przypominający rzymską dwójkę.
    • Dzieli temat z ThreshemThreshem, ShyvanąShyvaną, KalistąKalistą i ZedemZedem.
  • Riven Smocze OstrzeRiven Smocze Ostrze:
  • Arcade RivenArcade Riven:
    • Dzieli temat z HecarimemHecarimem, SonąSoną, Miss FortuneMiss Fortune, AhriAhri, CorkimCorkim i EzrealemEzrealem. Pomimo różnych nazw, również Bojowy Boss BlitzcrankBojowy Boss Blitzcrank i Główny Boss VeigarGłówny Boss Veigar należą do serii skórek w tematyce gier arcade.
    • Kiedy zostaje zabita, pojawia się skrót "KO" (knock out – nokaut), co jest odniesieniem do klasycznych gier z typu bijatyk.
      • Jej portret również nawiązuje do tego typu gier (portrety przeciwników naprzeciw siebie przed walką, a pod nimi okno wyboru postaci).
    • Podczas animacji powrotu do bazypowrotu do bazy wszystkie miecze z jej pozostałych skórek są obracane na tarczy wyboru. Nawiązuje to do starych gier RPG. (Ostatecznie wybiera ten dopasowany do skórki.)
      • Ikony tych pikselowych mieczy są bardzo podobne do ikon mieczy z gry Minecraft.
    • Jest to jedyna skórka na której RivenRiven posiada miecz niemający złamanego ostrza.
    • Z wyglądu (zwłaszcza włosów) przypomina Ramonę, bohaterkę filmu Scott Pilgrim vs. the World (który miał wiele nawiązań do gier arkadyjskich).

Relacje Edytuj

  • Podczas ionianskiej zasadzki na żołnierzy z Noxus, SingedSinged uruchomił lawinę "biochemicznego terroru" na obydwie strony. Zarówno ionianie, jak i noxianie padli jego ofiarą- i RivenRiven, jedyna ocalała, obserwowała to wszystko. Przez ten incydent Riven udała się na dobrowolne wygnanie, szukając przebaczenia za swoje czyny.
  • Według oficjalnej strony League of Legends RivenRiven jest rywalką VarusaVarusa. To sugeruje że była zaangażowana w atak na jego wioskę podczas inwazji Noxusu na Ionię.
  • Najprawdopodobniej to właśnie ona zamordowała członka ioniańskiej starszyzny, którego miał bronić YasuoYasuo.
    • Z tego powodu szuka on na niej zemsty.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Riven, Wygnaniec06:45

Prezentacja Bohatera - Riven, Wygnaniec

League of Legends - Riven Smocze Ostrze00:45

League of Legends - Riven Smocze Ostrze

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki