FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Utratę oka zawdzięcza  Kha'Zixowi.
  • Po zabiciu  Kha'Zixa podczas polowania dostajemy jego głowę jako trofeum.
  • Jego lewe oko, które świeci na czerwono, odebrał wierzchowcu  Sejuani.
  • Prawdopodobnie to on opowiada historię  Gnara.
  •  Rengar pojawia się w filmie Riotu "Nowy Świt". Walczy razem z , Gravesem Ahri Leoną i  Jaxem w jednej drużynie.
    • Na filmie jego ofiarą pada  Draven, którego  Rengar brutalnie rozszarpał.
  • Jest najnowszą postacią, której podstawowy portret został zupełnie zmieniony.
  • Początkowo jego  Kościany Naszyjnik miał mieć możliwość stawiania totemu, który wykrywał i niszczył wrogie totemy. Uznano jednak, że jest to już zbędne, bo sama niewidzialność wystarczyła do obejścia wizji, a taka umiejętność bardziej pasowałaby do bohatera wsparcia.
  • Jest jedną z nielicznych postaci których przeróbkę wycofano.

SkórkiEdytuj

  • W swojej klasycznej skórce jego charakterystyczne "dredy" są nawiązaniem do filmowego łowcy Predatora.
  • Na tle skórki  Rengar Łowca Głów widać kilka czaszek – jedna z nich to czaszka  Barona Nashora (sprzed aktualizacji Summoner's Rift), druga natomiast wyglądem przypomina czaszkę  Smoka.
    • Ta skórka jest również nawiązaniem do Predatora, który kolekcjonował czaszki ofiar jako trofea.
  •  Mecha Rengar należy do dużej serii  Mecha.
    • Nosi oznaczenie Prototyp 09.
    • Przegrał w rywalizacji z  Prototypem 01 i został określony przez twórców jako gorszy. Teraz planuje go zdetronizować.
    • Najmocniej ze wszystkich skórek ze swojej serii nawiązuje do Transormerów.
      • Jest szczególnie podobny do Sideswipe'a, który również transformował się w sportowy samochód i posiadał ostrza na nadgarstkach.

Relacje Edytuj

  •  Rengar jest zaciętym wrogiem  Kha'Zixa.
    •  Kha'Zix miał być jego ofiarą, a trofeum po nim szczytem jego łowieckiej kariery. Łowca Pustki okazał się jednak potężniejszy, niż  Rengar myślał.
    • Występuje pomiędzy nimi konflikt zwany "Łowy rozpoczęte!".
  • Na oficjalnej stronie LoL-a można zobaczyć, że nie lubią się nawzajem z  Nidalee. Zapewne są rywalami w polowaniach.
  • Nie jest to pewne, ale prawdopodobnie próbował upolować  Mega-Gnara, jednak zamiast tego spotkał go w jego mniejszej wersji. I znacznie go rozdrażnił.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Rengar, Łowca

Prezentacja Bohatera - Rengar, Łowca

Przedsezonowe zmiany - Rengar (Sezon 2017)

Przedsezonowe zmiany - Rengar (Sezon 2017)

Przypisy