Wikia

League of Legends Wiki

Renekton

Dyskusja0
1,025stron na
tej wiki
Renekton, Pustynny Rzeźnik
RenektonSquare
Renekton
Pustynny Rzeźnik
Cena
4800 IpPoints lub 880 RpPoints
Typ:  wojownik  •  walczący wręcz
Dodatkowe:  obrońca
Data wydania:
17 stycznia 2011
Statystyki
Attackpower
Defensepower
Abilitypower
Difficulty
Zdrowie: 426 (+87) Obrażenia ataku: 53,12 (+3,1)
Regen. zdrowia: 6,7 (+0,75) Prędkość ataku: 0,665 (+2,65%)
Furia: 100 (+0) Pancerz: 19,2 (+3,8)
Odp. na magię: 30 (+1,25)
Zasięg: 125 Prędkość ruchu: 345

Renekton, Pustynny Rzeźnik jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Rządy Gniewu
Renekton.Rządy Gniewu

Bierna: Renekton zdobywa punkty Furii za każdy zwykły atak. Furia ta wzmacnia jego umiejętności. Kiedy Renekton ma poniżej 50% zdrowia, zyskuje on 50% więcej Furii.

Rzeź Niewiniątek
Czas: 8 sek.
Koszt: Darmowa
Renekton.Rzeź Niewiniątek

Aktywna: Renekton wykonuje atak swą bronią, zadający obrażenia fizyczne pobliskim przeciwnikom, zyskując zdrowie równe 5% (20% jeśli trafił bohatera) zadanych obrażeń. Trafienie wrogich bohaterów przywraca 4 razy więcej życia.

  • Obrażenia fizyczne: 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+80% premii do obrażeń ataku)
  • Limit uzdrowienia: 50 / 75 / 100 / 125 / 150

Premia przy 50 pkt. Furii: Obrażenia zwiększone o 50%. Stopień uzdrowienia wzrasta do 10%.

  • Zasięg: 225
  • Wzmocnione obrażenia fizyczne: 90 / 135 / 180 / 225 / 270 (+120% premii do obrażeń ataku)
  • Limit wzmocnionego uzdrowienia: 150 / 225 / 300 / 375 / 450
Bezwzględny Drapieżnik
Czas: 13 / 12 / 11 / 10 / 9 sek.
Koszt: Darmowa
Renekton.Bezwzględny Drapieżnik

Aktywna: Renekton atakuje dwukrotnie, zadając obrażenia fizyczne i ogłuszając przeciwnika na 0,75 sekundy. Każdy cios nakłada efekty przy trafieniu.

  • Obrażenia fizyczne: 5 / 15 / 25 / 35 / 45 (+75% obrażeń ataku)
  • Całkowite obrażenia fizyczne: 10 / 30 / 50 / 70 / 90 (+150% obrażeń ataku)

Premia przy 50 pkt. Furii: Renekton atakuje trzykrotnie, zadając obrażenia fizyczne oraz ogłusza przeciwnika na 1,5 sekundy.

  • Całkowite wzmocnione obrażenia fizyczne: 15 / 45 / 75 / 105 / 135 (+225% obrażeń ataku)
Rąb
Czas: 18 / 17 / 16 / 15 / 14 sek.
Koszt: Darmowa
Renekton.Rąb

Aktywna: Renekton rzuca się do przodu, zadając obrażenia fizyczne. Trafienie celu umożliwia przez 4 sekundy użycie Siecz.

  • Zasięg: 450
  • Obrażenia fizyczne: 30 / 60 / 90 / 120 / 150 (+90% premii do obrażeń ataku)

Siecz
Renekton.Siecz

Aktywna: Renekton rzuca się do przodu, zadając obrażenia fizyczne.

Premia przy 50 pkt. Furii: Obrażenia zostają zwiększone. Pancerz trafionych przeciwników zostaje osłabiony na 4 sekundy.

  • Zasięg: 450
  • Obrażenia fizyczne: 30 / 60 / 90 / 120 / 150 (+90% premii do obrażeń ataku)
  • Wzmocnione obrażenia fizyczne: 45 / 90 / 135 / 180 / 225 (+135% premii do obrażeń ataku)
  • Redukcja pancerza: 15 / 20 / 25 / 30 / 35%

Dominus
Czas: 120 sek.
Koszt: Darmowa
Renekton.Dominus

Aktywna: Renekton otacza się mroczną energią na 15 sekund, zyskując pkt. zdrowia. W trakcie działania umiejętności zadaje obrażenia magiczne pobliskim wrogom i zyskuje 5 pkt. Furii na sekundę.

  • Dodatkowe zdrowie: 200 / 400 / 800/200 / 350 / 500
  • Obrażenia magiczne na sek.: 30 / 60 / 120/30 / 60 / 90 (+10% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia magiczne: 450 / 900 / 1800/450 / 900 / 1350 (+150% mocy umiejętności)

Wskazówki Edytuj

  • Renekton.RąbRąb i Renekton.SieczSiecz jest świetne do nękania. Użyj Renekton.RąbRąb, następnie innej umiejętności, a potem ucieknij za pomocą Renekton.SieczSiecz.
  • Renekton.Rzeź NiewiniątekRzeź Niewiniątek wysysa ogromne ilości życia w przypadku użycia umiejętności w środku walki. Możesz wykorzystać to do sprawienia, że przeciwnicy cię nie docenią.
  • Skrócenie czasu odnowienia bardzo przydaje się Renektonowi, gdyż pozwala na szybkie zdobywanie i zużywanie punktów Furii.
  • [Dodane przez użytkownika] Moją ulubioną strategią którą polecam jest zabicie kilku stworów, jeżeli mam ponad 60 pkt. furii wchodzę do walki, używam Renekton.Rzeź NiewiniątekRzeź Niewiniątek następnie Renekton.RąbRąb , a potem uciekam używając Renekton.SieczSiecz (starając się zadać komuś obrażenia). Polecam raz zaliczyłem Pente.

Linki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Renekton

Więcej od Wikii