FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

OgólneEdytuj

  • Została zaprojektowana przez Beat Punchbeefa.
  •  Rek'Sai jest drugim niehumaidalnym żeńskim bohaterem. Pierwszą była  Anivia.
  • Początkowo nosiła tytuł Drążycielka Pustki (z oryginalnej nazwy Void Burrower).
  • Jest pierwszą postacią nieposiadającą polskiego dubbingu.
    • Jej "cytaty" są identyczne we wszystkich wersjach językowych.
  • Jest ostatnim bohaterem wydanym w 2014 roku.
  • Jest pierwszym bohaterem, który nie posiada ciągłej (powtarzanej bez ponownych poleceń) animacji tańca.
    • Jednak, w skórkach innych niż klasyczna owa animacja jest ciągła.
  • Jest jedynym potworem z Pustki, który ma język.
  • Bohaterka ma kilka różnych nawiązań pod względem wyglądu m. in. do Graboida, Czerwa pustyni czy Chattur'gha.
    • Możliwe, że jej rasa jest wzorowana na japońskich potworach filmowych Regionach (po angielsku Legionach). Regiony były kosmicznymi, podziemnymi owadami, z wyglądu i zachowania podobnymi do  Rek'Sai. Ponadto też władała nimi królowa.
  • Bohaterka normalnie osiąga wysokość dwóch pięter, a w grze jest niewiele większa od człowieka (podobne sytuacje są z dużymi bohaterami np. z  Cho'Gathem,  Nautilusem czy  Skarnerem).
  • Jest pierwszą postacią potrafiącą budować tunele i poruszać się pod ziemią.
  • Pod koniec Prezentacji Bohatera można zobaczyć rezultat jej pościgu za  Teemo.
  • Jej paszcza jest bardzo podobna do paszczy  Barona Nashora. Ponadto oba te potwory z natury żyją pod ziemią. Możliwe, że są spokrewnione.
    • Dodatkowo oba potwory pochodzą z Pustki.[1]
  • Chociaż  Rek'Sai nie ma oczu i jej styl życia (przystosowanie do życia pod ziemią) wskazuje, że ich nie potrzebuje, podczas jednej z animacji znudzenia rozgląda się, jakby je miała.
  • Jej styl polowania (kopanie w piasku tuż pod powierzchnią ziemi i wyskakiwanie by pożreć ofiarę) przypomina nieco złotokreta – pustynnego i bezokiego kretowatego.
  • Gdy  Rek'Sai jest pod ziemią i wykryje kroki wroga, jej grzbiet zaczyna się świecić fioletową energią.
    • Może to być wywoływane podekscytowaniem, spowodowanym wykryciem potencjalnej ofiary.
  • Na zapowiadającym ukazanie się tej postaci filmiku  Rek'Sai wyglądała nieco inaczej niż w grze.
    • Była znacznie większa
    • Miała brązowe barwy (była brązowa, a otaczała ją fioletowa energia)
    • Miała inny układ zębów (między innymi zęby na dolnych "szczękach")
    • Końcówka jej ogona była bardziej kolczasta.
    • Była też nieco lżej zbudowana.

Design i produkcjaEdytuj

  • Jej tymczasowym imieniem w fazie produkcji było "Furia", później nadano jej imię Rez'Xel.
  • Konceptem na stworzenie  Rek'Sai było określenie "lądowy rekin.

Cytaty Edytuj

  •  Rek'Sai jest pierwszą niemówiącą postacią w grze (nie licząc  Sony, która mówi telepatycznie do gracza a nie do otoczenia).
    • Dodatkowo jest drugą postacią, którą nie używa języka polskiego obok  Gnara. Trzecią jest  Bard.
    • Jest jednocześnie trzecią pseudo-postacią w grze mającą tylko zwierzęce odgłosy (obok  Mega-Gnara i  Valora).

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Ona wraz z  Cho'Gathem,  Kha'Zixem,  Kog'Mawem i  Vel'Kozem pochodzą z Pustki.
    • Ponieważ jednak przybyła do Valoranu dużo dawniej niż oni, prawdopodobnie zna ich słabo lub w ogóle ich nie pamięta.
  •  Rek'Sai jest królową swojego gatunku pochodzącego z Pustki, a dokładnie z Xer'sai.
  • Przybyła do Shurimy wraz ze starożytnym atakiem z Pustki i jako jedna z pierwszych stworów, pojawiła się w Runeterze i została tam.
    • Jej drugi człon Sai pochodzi z języka shurimskiego, które oznacza pustynię lub suchy obszar.
  • Możliwe, że  Pusklęcia są jej krewniakami.

Filmy Edytuj

Prezentacja bohatera - Rek’Sai10:08

Prezentacja bohatera - Rek’Sai

Rek'Sai - ekran logowania03:26

Rek'Sai - ekran logowania

Przypisy