FANDOM

Rek'Sai, Furia Pustki (wym. Rek Saj) – jest jednym z bohaterów w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

„Za pomocą kilku drobnych ulepszeń mógłbym dodać temu miejscu... Blasku.”  p
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • szablon, liczby
Notatki

Rek'Sai nie posiada many, a jej umiejętności są darmowe i są ograniczone tylko przez czas odnowienia. Zamiast tego posiada pasek Furii.

Główny artykuł: Furia
Furia Xer'Sai
Rek'Sai.Furia Xer'Sai

Podczas  Zanurzenia Rek'Sai traci 20% aktualnej Furii na sekundę, przywracając sobie zdrowie w zależności od jej poziomu. Maksymalnie może przywrócić 25 + (× poziom) pkt. zdrowia w czasie około 5 sekund, posiadając 100 pkt. Furii.

Furia Xer'Sai nie aktywuje się, gdy Rek'Sai ma pełne zdrowie.

Furia Xer'Sai to celowane na siebie ulepszenie.
  • Furia jest pochłaniana w pierwszych 5 sekundach podczas  Zanurzenia i nie zmienia się dynamiczne, co oznacza, że gdy Rek'Sai posiada 80 pkt. Furii, to traci 16 pkt. Furii na sekundę, gdy posiada 50 pkt. Furii, to traci 10 pkt. Furii na sekundę.
Rek'Sai IVideo
Gniew Królowej
Czas: 4 sek.
Koszt: Darmowa
Rek'Sai.Gniew Królowej

 Wynurzona – Aktywna: 3 następne ataki podstawowe Rek'Sai wyprowadzone w ciągu 5 sekund stają się obszarowe i zadają dodatkowe obrażenia fizyczne.

  • Średnica obszaru działania: 650
  • Dodatkowe obrażenia fizyczne: 15 / 25 / 35 / 45 / 55 (+20% premii do obrażeń ataku)
  • Całkowite dodatkowe obrażenia fizyczne: 45 / 75 / 105 / 135 / 165 (+60% premii do obrażeń ataku)

Drapieżnica
Czas: 11 / 10 / 9 / 8 / 7 sek.
Koszt: Darmowa
Rek'Sai.Drapieżnica

 Zanurzona – Aktywna: Rek'Sai wysyła impuls energii Pustki w linii prostej, zadając obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu wrogowi i wrogom w jego otoczeniu oraz ujawniając ich na 2.5 sekundy.

  • Zasięg: 1300

Gniew Królowej to celowane na siebie ulepszenie.
Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak wręcz, w tym kradzież życia,  Blask, a spowolnienie  Lodowym Młotem nie jest osłabiane.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
  • Gniew Królowej resetuje licznik ataków podstawowych Rek'Sai.
  • Animacja Gniewu Królowej ulega błędowi przy 2.0 prędkości ataku.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
Rek'Sai QVideo
Zanurzenie
Czas: 4 sek. po  Wynurzeniu
Koszt: Darmowa
Rek'Sai.Zanurzenie

 Wynurzona – Aktywna: Rek'Sai zagrzebuje się w ziemi, zyskując możliwość Wyczuwania Drgań, 15 / 20 / 25 / 30 premii do prędkości ruchu i możliwość przenikania przez jednostki, kosztem zmniejszonego zasięgu swojej wizji do 250 jednostek i brakiem możliwość wykonywania ataków podstawowych. Wrogi bohater atakujący Rek'Sai jest widoczny dla niej przez kilka sekund.

Wyczuwanie Drgań: Wrodzy bohaterowie i neutralne potwory poruszające się w obszarze wokół Rek'Sai we Mgle Wojny wysyłają drgania co 1.5 sekundy, które pozwalają jej i jej sojusznikom zasygnalizować przybliżoną ich lokalizacje.

  • Zasięg: 1300

Wynurzenie
Czas: 10 sek. (po  Zanurzeniu).
Koszt: Darmowa
Rek'Sai.Wynurzenie

 Zanurzona – Aktywna: Rek'Sai wynurza się, zadając obrażenia fizyczne i podrzucając cele na 1 sekundę nad nią. Wrogowie nie mogą być podrzuceni ponownie przez pewien czas.

  • Średnica obszaru działania: 320

Rek'Sai może używać ataków podstawowych przy jednoczesnym  Zanurzaniu się i Wynurzaniu się.

  • Obrażenia fizyczne: 40 / 80 / 120 / 160 / 200 (+40% premii do obrażeń ataku)

  • Czas trwania oznaczenia: 10 / 9,5 / 9 / 8,5 / 8 sek.

Zanurzenie to pół-ulepszenie.
  • Po Zanurzeniu Rek'Sai zyskuje możliwość Wyczuwania Drgań, co powoduje, że może ona określić aktualną lokalizacje wrogów podczas ich ruchu. Nie ujawnia ich, ani nie daje żadnych sygnałów wykrytemu wrogowi.
  • Wrogowie stojący w miejscu nie są wykrywani.
  • Próba wykonania ataku podstawowego automatycznie Wynurzy Rek'Sai.
Rek'Sai WVideo
Ukąszenie Furii
Czas: 12 sek.
Koszt: Darmowa
Rek'Sai.Ukąszenie Furii

 Wynurzona – Aktywna: Rek'Sai gryzie cel, zadając obrażenia fizyczne, które zwiększają się o 1% za każdy 1% aktualnej Furii.

  • Minimalne obrażenia fizyczne: 80 / 90 / 100 / 110 / 120% obrażeń ataku
  • Maksymalne obrażenia nieuchronne: 160 / 180 / 200 / 220 / 240% obrażeń ataku

Jeśli Rek'Sai ma 100 pkt. Furii, to obrażenia fizyczne zamieniają się na nieuchronne.

  • Zasięg: 250
Tunel
Czas: 20 / 19,5 / 19 / 18,5 / 18 sek.
Koszt: Darmowa
Rek'Sai.Tunel

 Zanurzona – Aktywna: Rek'Sai kopie w kierunku kursora myszy, pozostawiając dwa połączone ze sobą Tunele. Rek'Sai może do nich wejść, aby wyjść z niego po drugiej stronie. Rek'Sai może przejść przez dane połączenie raz na kilka sekund .

Tunele trwają do 10 minut, a Rek'Sai może mieć maksymalnie 8 aktywnych par Tuneli na mapie w tym samym czasie, czas odnowy między tunelami wynosi. Wrodzy bohaterowie mogą zniszczyć Tunele, stając na jednym z wyjść przez 1.5 sekund.

  • Zasięg: 250
  • Czas odnowienia tuneli: 10 / 9 / 8 / 7 / 6 sekund

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Obrażenia nieuchronne ignorują wszystkie formy redukcji obrażeń poza niewrażliwością i tarczami.
  • Chociaż Rek'Sai może użyć do Tunelu niezależnie od tego czy jest  Zanurzona czy nie, to wejście do niego automatycznie powoduje, że staję się na chwilę zanurzona i zyskuje na ten czas alternatywny zestaw umiejętności bohaterów (bezużytecznie) i możliwość Wykrywania Drgań. Po wyjściu z tunelu wraca do pierwotnej formy.
  • Zniszczenie Tunelu nie przerywa podziemnego przemieszczania się przez Rek'Sai.
  • Rek'Sai może użyć tuneli, nawet wtedy, gdy występują one blisko przeszkody, o ile między nimi znajduje się wystarczająco cienka ściana.
  • Tunele' są zawsze widoczne dla sojuszników na mini mapie. Wrodzy bohaterowie muszą przynajmniej raz zobaczyć tunel, aby widzieć go do końca jego istnienia.
  • Tunele mogą być celem  Teleportacji i umiejętności bohaterów typu:  Osłona  Lee Sina.
  • Jeśli zasięg Tunelu nie będzie wystarczający, aby pokonać przeszkodę, to wyjście tunelu zostanie ustawione w najbliższym wolnym miejscu. Najbardziej znanym przykładem są duże bloki terenu, gdzie koniec tunelu będzie wychodził z jednej lub drugiej strony terenu. Innym godnym uwagi efektem jest to, że ścieżka Rek'Sai w podróży przez tereny, nie będzie prosta i będzie się zmieniać.
Rek'Sai EVideo
Pośpiech Pustki
Czas: 150 / 110 / 80 sek.
Koszt: Darmowa
Rek'Sai.Pośpiech Pustki

Bierna: Rek'Sai zyskuje stałą premię do prędkości ataku.

  • Prędkość ataku: 20 / 40 / 60%

Aktywna: Rek'Sai przygotowuje i koncentruje się na jednym  Wejściu Tunelu. Otrzymanie dowolnych obrażeń od wrogich bohaterów lub wież przerywa przygotowanie się i skraca czas odnowy Pośpiechu Pustki do 8 sekund.

Jeśli ładowanie nie zostanie przerwane, to Rek'Sai przez 1.5 sekundy pędzi do wycelowanego  Wejścia Tunelu, stając się niewrażliwa do momentu dotarcia do  Wejścia Tunelu. Takie wejście w  Tunel nie powoduje jego zamknięcia na kilka sekund.

  • Zasięg: Cała mapa
Pośpiech Pustki to globalna celowana na tunel umiejętność będąca ślizgiem.
  • Rek'Sai może użyć Pośpiechu Pustki niezależnie od tego czy jest  Zanurzona czy nie, ale zawsze po dotarciu do  Tunelu jest  Zanurzona.
  • Po aktywacji Pośpiechu Pustki wycelowany  Tunel zaczyna świecić, a Rek'Sai wydaje krzyk słyszalny na całej mapie, niezależnie od tego czy wrogowie widzą Rek'Sai.
  • Sygnał ping utworu "On My Way" jest odgrywany po udanym dotarciu do  Tunelu.
Rek'Sai RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Trzymanie  tuneli rozrzuconych po mapie sprawi, że będziesz mieć wybór, gdy postanowisz skorzystać z  Pośpiechu Pustki.
  • Użyj  Zanurzenia przed poruszaniem się po mapie, aby wykorzystać zwiększoną prędkość ruchu oraz bezpieczeństwo zapewniane przez Wyczuwanie Drgań.
  • Wyczuwanie Drgań może ostrzec cię przed zbliżającymi się wrogami i jest szczególnie przydatne przy wkraczaniu na teren wrogów.

Linki Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rek'Sai

  • Wątpliwości co do Q

    12 wiadomości
    • Czyli to raczej błąd, możesz spokojnie usunąć notkę (o ile tego nie zrobiłeś).
    • Paladyn już to zrobił :)
  • W końcu tatuś?! (so close...)

    14 wiadomości
    • Ale Shen nie może teleportować się do samej wieży, a wieże najczęściej potrzebują pomocy właśnie, gdy nikogo obok nich nie ma... Có...
    • Doczytałam że tych tunelów będzie można było mieć max. 8 na kilka minut i wroga drużyna będzie je mogła niszczyć. Słabo widę backdoory bez tunelów :/