Fandom

League of Legends Wiki

Regeneracja energii

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Regeneracja energii (ang. Energy regeneration) statystyki informująca o tempie samoczynnego przywracania się energii. Jest ona wyrażana w grze w wartości przywróconej Energii/5 sekund. Przywrócona wartość energii informuje nas o ilości przywróconych brakujących punktów energii w przeciągu 5 sekund. W rzeczywistości energia przywracane jest co 0.5 sekundy, a nie co 5 sekund. Regeneracja energii jest podobna do regeneracji many, choć jej tempo jest znacznie szybsze i wynosi 50 energii/5 sekund (w grze 10 energii/1 sekundę). Regeneracja energii może zostać zwiększona za pomocą run i Herbu ZrozumieniaHerbu Zrozumienia.

PodstawyEdytuj

  • Bazowa regeneracja energii wynosi 50 energii/5 sekund (w grze 10 energii/1 sekundę). Cały zapas energii zregeneruję się w ciągu 20 sekund.
  • Na Crystal Scar bazowa regeneracja energii 60 energii/5 sekund (w grze 12 energii/1 sekundę). Cały zapas energii zregeneruję się w ciągu 16.7 sekund.
  • Skalowane runy na regeneracje energii na 18 poziomie zapewniają kolejne 15.075 energii/5 sekund (w grze 3.015 energii/1 sekundę).
  • Przy 200 pkt. energii regeneracja energii zostanie zwiększona o 30 energii/5 sekund (w grze 6 energii/1 sekundę).
  • Przy maksymalnej możliwej energii – 242; regeneracja energii zostanie zwiększona o 31.05 energii/5 sekund (w grze 6.21 energii/1 sekundę).

BohaterowieEdytuj

Główny artykuł Bohaterowie bez many

Sposoby na zwiększenie regeneracji energiiEdytuj

RunyEdytuj

Pieczęcie:Edytuj

Esencje:Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki