FANDOM

Rakan, Uwodziciel (wym. Rakan) jest jednym z bohaterów w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Zwariowane Skrzydła (Bierna)

Czas: 40 / 37 / 34 / 31 / 28 / 25 / 22 / 19 / 16 sek.
Rakan.Zwariowane Skrzydła

Płaszcz Rakana od czasu do czasu generuje tarczę wynoszącą 20 + (13 × poziom) (+90% mocy umiejętności). Rakan może skrócić czas odnowienia tej umiejętności, atakując wrogiego bohatera.

Zjednoczenie Kochanków: Jeśli  Xayah lub  Rakan  teleportują się do bazy, drugie z nich może zgrać się z partnerem, aranżując idealne choreograficznie powrót do bazy.

Szczegóły

Celowanie

Lśniące Pióro (Q)

Koszt: 60 many · Czas: 12 / 10,5 / 9 / 7,5 / 6 sek.
Rakan.Lśniące Pióro

Rakan miota w przód zaczarowanym piórem. Jeśli trafi wrogiego bohatera lub potężnego potwora, zadaje mu obrażenia magiczne i napełnia swój płaszcz magią. Po krótkiej chwili obszar dookoła Rakana zostaje objęty leczeniem. Leczenie aktywuje się natychmiast, jeśli Rakan dotknie sojusznika.

  • Leczenie: 23 / 30 / 38 / 45 / 53 / 60 / 68 / 75 / 83 / 90 / 98 / 105 / 113 / 120 / 128 / 135 / 143 / 150 (+70% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Efekty czarów

Tarcze czarów

Wielkie Wejście (W)

Koszt: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 many · Czas: 18 / 16,5 / 15 / 13,5 / 12 sek.
Rakan.Wielkie Wejście

Rakan skacze do przodu i ląduje (w dobrym stylu) w wybranym miejscu. Po wylądowaniu zatrzymuje się na krótką chwilę dla widowiskowego efektu, a następnie wyskakuje do góry,  wyrzucając w powietrze pobliskich przeciwników.

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Tarcze czarów

Taniec Bojowy (E)

Koszt: 60 / 70 / 80 / 90 / 100 many · Czas: 20 / 18 / 16 / 14 / 12 sek.
Rakan.Taniec Bojowy

Rakan doskakuje do sojusznika, osłaniając go od obrażeń. Taniec Bojowy może zostać użyty ponownie przez kilka sekund, nawet na tym samym celu. Jeśli celem umiejętności jest  Xayah, Rakan spieszy jej na pomoc z większej odległości.

  • Tarcza: 50 / 85 / 120 / 155 / 190 (+80% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Lotność (R)

Koszt: 100 many · Czas: 120 / 100 / 80 sek.
Rakan.Lotność

Rakan rzuca się do biegu, zaczarowując swój płaszcz i rzucając  urok na widownię. Gdy Lotność jest aktywna, Rakan urzeka wszystkich przeciwników, których dotknie, i zadaje im obrażenia (działa raz na każdego bohatera). Pierwszy bohater, którego dotknie, zapewnia mu ogromny przyrost prędkości ruchu.

  • Obrażenia: 100 / 200 / 300 (+50% mocy umiejętności)
  • Długość uroku: 1 / 1,25 / 1,5 sek.

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Efekty czarów

Tarcze czarów

Wskazówki Edytuj

Gra jako Rakan Edytuj

  • Rakan potrzebuje sojuszników u swego boku, aby móc w pełni wykorzystać swoje umiejętności.
  • Prędkość jego doskoku rośnie wraz z prędkością jego ruchu. Wykorzystaj dodatkową prędkość, aby zaskoczyć wrogów!
  • Niebezpieczeństwo jest na tyle fajne, na ile mu pozwolisz.

Rakan jako przeciwnik Edytuj

  • Umiejętności ruchowe Rakana pokazują jego docelową pozycję. Spróbuj wykorzystać to w celu zyskania przewagi.
  • Bohaterowie, którzy mogą szybko trafić Rakana efektami kontroli tłumu, są przeciwko niemu niezwykle skuteczni.
  • Złapanie Rakana, gdy w pobliży nie ma sojuszników, znacznie ogranicza jego mobilność. Spróbuj dorwać go samego.

Linki Edytuj