Fandom

League of Legends Wiki

Radosław Pasternicki

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Radosław Pasternicki pracuje obecnie dla Riot Games jako polski Koordynator Społeczności.

Profil Edytuj

Umiejętności: Speed Freak +20

Pochodzący z Dolnego Śląska Radek rozpoczął swoją przygodę z grami w wieku siedmiu lat, kiedy dostał pierwszą konsolę; błyszczącą nowością “VideoSport 3”. Po ukończeniu studiów specjalizujących się w IT, opuścił dom ojca i wyruszył w nieznane w poszukiwaniu chwały. Podróże zaprowadziły go do wiecznie zielonej Irlandii, gdzie zaczął robić profesjonalnie to, co inni mogli uważać za zabawę. Nim dołączył do Riot Games, pracował z takimi tytułami jak World of Warcraft czy Warhammer Online. W wolnym czasie jest zajęty próbami osiągnięcia nieśmiertelności przez uzyskanie w końcu Amulet of Yendor w NetHack.

Umiejętność Specjalna Edytuj

Manipulacja Czasem: Kiedy gonią go terminy, a wszystkie zadania muszą być zrobione na "wczoraj", Radek skupia całą swoją energię w najczarniejszej części swojej duszy i spowalnia czas. Jego szybkość ruchu wzrasta o 200%, a inni przestają go widzieć. Dzięki temu może skończyć wszystko, co było zaplanowane w połowę czasu i wciąż ma go dość, by zagrać jedną rundę więcej w LoL-a.

Więcej w Fandom

Losowa wiki