FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  •  Quinn została zaprojektowana przez kilka osób: Michaela ‚IronStylus’ Maurino i Davida ‚Volty’ Abecassis oraz Runaana.
  • W polskiej wersji głosu użyczyła jej Karolina Kalina.
  • Taniec  Quinn jest z teledysku Aaliyah „Are You That Somebody”
  • Przed wprowadzeniem  Quinn, brakowało tylko literki „Q”, aby alfabet imion Bohaterów był kompletny.
  •  Valor jest jedynym zwierzęcym towarzyszem, które może zastąpić całkowicie bohatera na polu bitwy.
    •  Quinn oraz  Valor mają osobne ikonki portretów w czasie rozgrywki.
    • Jest to widoczne np. na mini-mapie oraz przy zabójstwach z boku ekranu.
    • Są pierwszym duetem, który dostał takie rozwiązanie.
    • Jednak nazwa na czacie i na tablicy wyników pozostaje „Quinn”.
  •  Quinn jest jednym z dwóch bohaterów, którzy mają możliwość oślepienia przeciwnika - drugim bohaterem jest  Teemo.

SkórkiEdytuj

Relacje Edytuj

  •  Quinn miała brata, który nazywał się Caleb. Zginął on w tragicznym wypadku.
  • Napisała w swoim dzienniku, że  Jarvan IV jest „nie tym, kogo się spodziewała”, po pierwszym spotkaniu z nim.
  •  Quinn napisała również, że  Garen „sztywno trzyma się zasad”, kiedy pierwszy raz go spotkała.
  •  Quinn spotkała  Ashe podczas wyprawy zwiadowczej do Freljordu.  Ashe była dla niej bardzo miła i gościnna.
  • Noxiańskim szpiegiem, którego  Quinn schwytała, prawdopodobnie mógł być  Talon.
    • Jednak w jej historii jest wspomniany wyrok zabójcy, zatem  Talon już by nie żył, gdyby naprawdę został złapany.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Quinn i Valor, Skrzydła Demacii05:33

Prezentacja Bohatera - Quinn i Valor, Skrzydła Demacii

Przypisy