Fandom

League of Legends Wiki

Quinn

1,579stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Quinn i Valor, Skrzydła Demacii są jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Gonitwa
Czas: 8 sek.
Gonitwa

ValorValor co kilka sekund oznacza i Uwrażliwia pobliską wrogą jednostkę oraz ujawnia ją na 4 sekundy.

Następny atak podstawowy Quinn wykonany przeciwko Wrażliwemu celowi zadaje dodatkowe 25-50% obrażeń ataku.

Czas odnowienia Gonitwy jest skracany o 1 % za każdy 1% szansy na trafienie krytyczne.

Gonitwa to umiejętność posiadająca dwa efekty. Pierwszy oznaczający Wrażliwością pojedynczych wrogów w pobliżu co kilka sekund. Drugi zadający dodatkowe obrażenia fizyczne na pierwszym ataku wyprowadzonym w stronę Wrażliwego celu.
Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak dystansowy, w tym kradzież życia, BlaskBlask, a spowolnienie Lodowym MłotemLodowym Młotem jest osłabiane.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokuje oznaczenia Wrażliwością, ale blokuje dodatkowe obrażenia wzmocnionego ataku.
  • Gonitwa zapewnia wizje na oznaczonych celach.
  • ValorValor oznacza cele według priorytetu:
  • 1. Ostatni atakowany cel.
  • Jeśli ostatni atakowany cel jest małym stworem, to wybierany jest inny cel.
Quinn IVideo.ogv
Oślepiający Nalot
Czas: 11 / 10,5 / 10 / 9,5 / 9 sek.
Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many
Oślepiający Nalot

Aktywna: Quinn wysyła po 0.25 sekundy ValoraValora przed siebie, który koliduje z pierwszą trafioną wrogą jednostką, oznacza ją jako WrażliwąWrażliwą i zadaje jej oraz okolicznym wrogom obrażenia fizyczne.

Dodatkowo na pierwszego trafionego wrogiego bohatera zostaje nałożona Krótkowzroczność na 1.5 sekundy, która ogranicza jego wizje do 300 jednostek; trafione cele nie będące bohaterami zostają w zamian rozbrojonerozbrojone na 1.5 sekundy.

  • Zasięg: 1025
  • Średnica obszaru działania: 410
  • Obrażenia fizyczne: 20 / 45 / 70 / 95 / 120 (+80 / 90 / 100 / 110 / 120% obrażeń ataku) (+50% mocy umiejętności)

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Quinn QVideo.ogv
Wyostrzone Zmysły
Czas: 50 / 45 / 40 / 35 / 30 sek.
Koszt: Darmowa
Wyostrzone Zmysły

Bierna: Za każdym razem, gdy Quinnn zaatakuje WrażliwyWrażliwy cel, to otrzymuje premię do prędkości ataku i ruchu na 2 sekundy.

  • Prędkość ataku: 20 / 25 / 30 / 35 / 40%
  • Prędkość ruchu: 20 / 30 / 40 / 50 / 60

Aktywna: Quinn wzbija się w niebo i ujawnia pobliski obszar oraz wszystkie pobliskie jednostki na 2 sekundy.

  • Średnica obszaru działania: 2100
Wyostrzone Zmysły to pół-ulepszenie.
Nie aplikuje efektów czarów.Nie aplikuje efektów przy trafieniu.
Quinn WVideo.ogv
Doskok
Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Koszt: 50 many
Doskok

Aktywna: Quinn doskakuje do przeciwnika, odrzucaodrzuca go na niewielką odległość i spowalniaspowalnia o 50% na 1.5 sekundy oraz zadaje mu obrażenia fizyczne. Dodatkowo ValorValor UwrażliwiaUwrażliwia cel Quinn.

  • Zasięg: 700

Po doskoku celu, Quinn odbija się od niego i ląduje w dystansie zależnym od zasięgu użycia Doskoku.

  • Obrażenia fizyczne: 40 / 70 / 100 / 130 / 160 (+20% premii do obrażeń ataku)

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują obrażenia i odrzut, ale nie blokują odbicia się Quinn.
  • Po zakończeniu Doskoku Quinn (lub ValorValor) automatycznie próbuje podążać i zaatakować cel, nawet w momencie, gdy ożyje ślizgu lub BłyskuBłysku.
  • Doskok pozwala przeskoczyć przez przeszkody.
  • Doskok resetuje licznik ataków podstawowych Quinn.
Quinn EVideo.ogv
Wspólne Działanie
Czas: 3 sek.
Koszt: 100 / 50 / 0 many
Wspólne Działanie

Aktywna: Quinn oczekuje na ValoraValora i przygotowuje się do lotu przez 2 sekundy. Podczas lotu Quinn zyskuje znaczną premię do prędkości ruchu, lecz nie może atakować atakami podstawowymi, ani rzucać umiejętności bohaterów z wyjątkiem Uderzenia z NiebaUderzenia z Nieba.

  • Prędkość ruchu: 70 / 100 / 130%

Wspólne Działanie jest natychmiast przerywane, gdy Quinn otrzyma obrażenia od od wrogiego bohatera, bądź struktury lub, gdy zostanie trafiona efekty kontroli tłumu powodującym utratę kontroli nad ruchem. Obrażenia pochodzące od innych źródeł jedynie spowalniająspowalniają Quinn.

Gdy Wspólne Działania zostanie przerwane lub po ponownym użyciu umiejętności następuje Uderzenie z NiebaUderzenie z Nieba.

Uderzenie z Nieba
Uderzenie z Nieba

Aktywna – Wspólne DziałanieWspólne Działanie: ValorValor odlatuje z pola bitwy i pozwala Quinn sprowadzić grad bełtów, który zadaje obrażenia fizyczne wszystkim wrogom w obszarze równe 100% obrażeń ataku.

  • Średnica obszaru działania: 700

Wspólne Działanie to pół-ulepszenie. Uderzenie z Nieba to umiejętność obszarowa.
Quinn RVideo.ogv

Wskazówki Edytuj

  • Valor woli oznaczać wrogów, których atakujesz. Będzie także zaznaczać stwory, aby pomóc ci w ostatecznym uderzeniu.
  • DoskokDoskok jest potężny, ale musi być używany ostrożnie, ponieważ wrogowie mogą zaatakować Quinn, gdy ona ich atakuje. Doskok może być czasem używany jako sposób przejścia przez barierę, jeśli jesteście pod ścianą.
  • Użyj Wspólnego DziałaniaWspólnego Działania, aby szybko pokonywać duże dystanse, ścigać uciekających wrogów lub gonić ranne cele.

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki