FANDOM

Quinn i Valor, Skrzydła Demacii są jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Gonitwa
Czas: 8 sek.
Quinn.Gonitwa

 Valor co kilka sekund oznacza i Uwrażliwia pobliską wrogą jednostkę oraz ujawnia ją na 4 sekundy.

Następny atak podstawowy Quinn wykonany przeciwko Wrażliwemu celowi zadaje dodatkowe 25-50% obrażeń ataku.

Czas odnowienia Gonitwy jest skracany o 1 % za każdy 1% szansy na trafienie krytyczne.

Gonitwa to umiejętność posiadająca dwa efekty. Pierwszy oznaczający Wrażliwością pojedynczych wrogów w pobliżu co kilka sekund. Drugi zadający dodatkowe obrażenia fizyczne na pierwszym ataku wyprowadzonym w stronę Wrażliwego celu.
Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak dystansowy, w tym kradzież życia,  Blask, a spowolnienie  Lodowym Młotem jest osłabiane.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokuje oznaczenia Wrażliwością, ale blokuje dodatkowe obrażenia wzmocnionego ataku.
  • Gonitwa zapewnia wizje na oznaczonych celach.
  •  Valor oznacza cele według priorytetu:
  • 1. Ostatni atakowany cel.
  • Jeśli ostatni atakowany cel jest małym stworem, to wybierany jest inny cel.
Quinn IVideo
Oślepiający Nalot
Czas: 11 / 10,5 / 10 / 9,5 / 9 sek.
Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many
Quinn.Oślepiający Nalot

Aktywna: Quinn wysyła po 0.25 sekundy  Valora przed siebie, który koliduje z pierwszą trafioną wrogą jednostką, oznacza ją jako  Wrażliwą i zadaje jej oraz okolicznym wrogom obrażenia fizyczne.

Dodatkowo na pierwszego trafionego wrogiego bohatera zostaje nałożona Krótkowzroczność na 1.5 sekundy, która ogranicza jego wizje do 300 jednostek; trafione cele nie będące bohaterami zostają w zamian  rozbrojone na 1.5 sekundy.

  • Zasięg: 1025
  • Średnica obszaru działania: 410
  • Obrażenia fizyczne: 20 / 45 / 70 / 95 / 120 (+80 / 90 / 100 / 110 / 120% obrażeń ataku) (+50% mocy umiejętności)

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
Quinn QVideo
Wyostrzone Zmysły
Czas: 50 / 45 / 40 / 35 / 30 sek.
Koszt: Darmowa
Quinn.Wyostrzone Zmysły

Bierna: Za każdym razem, gdy Quinnn zaatakuje  Wrażliwy cel, to otrzymuje premię do prędkości ataku i ruchu na 2 sekundy.

  • Prędkość ataku: 20 / 25 / 30 / 35 / 40%
  • Prędkość ruchu: 20 / 30 / 40 / 50 / 60

Aktywna: Quinn wzbija się w niebo i ujawnia pobliski obszar oraz wszystkie pobliskie jednostki na 2 sekundy.

  • Średnica obszaru działania: 2100
Wyostrzone Zmysły to pół-ulepszenie.
Nie aplikuje efektów czarów.Nie aplikuje efektów przy trafieniu.
Quinn WVideo
Doskok
Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Koszt: 50 many
Quinn.Doskok

Aktywna: Quinn doskakuje do przeciwnika,  odrzuca go na niewielką odległość i  spowalnia o 50% na 1.5 sekundy oraz zadaje mu obrażenia fizyczne. Dodatkowo  Valor  Uwrażliwia cel Quinn.

  • Zasięg: 700

Po doskoku celu, Quinn odbija się od niego i ląduje w dystansie zależnym od zasięgu użycia Doskoku.

  • Obrażenia fizyczne: 40 / 70 / 100 / 130 / 160 (+20% premii do obrażeń ataku)

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują obrażenia i odrzut, ale nie blokują odbicia się Quinn.
  • Po zakończeniu Doskoku Quinn (lub  Valor) automatycznie próbuje podążać i zaatakować cel, nawet w momencie, gdy ożyje ślizgu lub  Błysku.
  • Doskok pozwala przeskoczyć przez przeszkody.
  • Doskok resetuje licznik ataków podstawowych Quinn.
Quinn EVideo
Wspólne Działanie
Czas: 3 sek.
Koszt: 100 / 50 / 0 many
Quinn.Wspólne Działanie

Aktywna: Quinn oczekuje na  Valora i przygotowuje się do lotu przez 2 sekundy. Podczas lotu Quinn zyskuje znaczną premię do prędkości ruchu, lecz nie może atakować atakami podstawowymi, ani rzucać umiejętności bohaterów z wyjątkiem  Uderzenia z Nieba.

  • Prędkość ruchu: 70 / 100 / 130%

Wspólne Działanie jest natychmiast przerywane, gdy Quinn otrzyma obrażenia od od wrogiego bohatera, bądź struktury lub, gdy zostanie trafiona efekty kontroli tłumu powodującym utratę kontroli nad ruchem. Obrażenia pochodzące od innych źródeł jedynie  spowalniają Quinn.

Gdy Wspólne Działania zostanie przerwane lub po ponownym użyciu umiejętności następuje  Uderzenie z Nieba.

Uderzenie z Nieba
Quinn.Uderzenie z Nieba

Aktywna –  Wspólne Działanie:  Valor odlatuje z pola bitwy i pozwala Quinn sprowadzić grad bełtów, który zadaje obrażenia fizyczne wszystkim wrogom w obszarze równe 100% obrażeń ataku.

  • Średnica obszaru działania: 700

Wspólne Działanie to pół-ulepszenie. Uderzenie z Nieba to umiejętność obszarowa.
Quinn RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Valor woli oznaczać wrogów, których atakujesz. Będzie także zaznaczać stwory, aby pomóc ci w ostatecznym uderzeniu.
  •  Doskok jest potężny, ale musi być używany ostrożnie, ponieważ wrogowie mogą zaatakować Quinn, gdy ona ich atakuje. Doskok może być czasem używany jako sposób przejścia przez barierę, jeśli jesteście pod ścianą.
  • Użyj  Wspólnego Działania, aby szybko pokonywać duże dystanse, ścigać uciekających wrogów lub gonić ranne cele.

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki