Fandom

League of Legends Wiki

Pustka

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Pustka – miejsce między wymiarami i światami.

Opis Edytuj

Obszar dla garstki osób znany jako Zewnętrzne, ale najczęściej używa się nazwy Nieznane miejsce. Niektórzy nie potrafią nazwać tego świata ze względu na swoją budowę. Generalnie to ponadczasowe miejsce stanowi dom dla różnych istot należących do rozmaitych gatunków, których część jest bardzo inteligentnymi stworzeniami, a reszta nie używa rozumnego języka do komunikacji. Potrafią poruszać się między wymiarami, przenikać do innych światów oraz prawdopodobnie wrócić z nich. Są przez niektóre osoby nazywane jako "Dzieci Pustki" (lub "Urodzeni z Pustki").

Poza inteligencją, kolejną charakterystyczną cechą stworzeń jest niepohamowany głód potrzeby robienia jednej rzeczy (wielkośćwielkość, ewolucjaewolucja, apetytapetyt, polowaniepolowanie, wiedzawiedza).

Historia Edytuj

Punkt przedostania się do Valoranu znajduje się w zaginionym mieście Icathia. Pojawienie się stworów może spowodować u niektórych osób uzyskanie mocy związanej z Pustką poprzez dostanie się do krainy lub bezpośredni kontakt z nią. Obecnie są znane dwie osoby, które miały styczność z Pustką:

  • Malzahar, Prorok PustkiMalzahar, Prorok Pustki – jego umysł został przytłoczony wizją końca świata poprzez inwazję stworów z Pustki. Obecnie stara się nawrócić osoby, aby poszły na współpracę – stworzył tzw. Kult Pustki.
  • Kassadin, Wędrowiec PustkiKassadin, Wędrowiec Pustki – prawdopodobnie przez przypadek miał styczność z Pustką lub bezpośrednio był tam. Przerażony wizją końca wszystkiego stara się za wszelką cenę powstrzymać inwazję Pustki zanim będzie za późno. Takie osoby są głównie indywidualistami znanymi jako Konserwatyści.

Na kartach historii Runeterry jest zapisane, że w dalekiej przeszłości istniały specjalne magiczne projekty oddziałów stworzone tylko w jednym celu – zatrzymaniu Pustki. Jednakże to są jedynie apokryfy.

Obecnie Malzahar tworzy rytuały dla zwolenników Pustki w celu wysłania ich do miejsca "kultu". Kassadin próbował zatrzymać go, lecz według relacji przedstawicieli Zaunu, Prorok uprowadził córkę wroga i poświęcił ją wysyłając do Pustki.

Ciekawostki Edytuj

Bohaterowie Edytuj

Bohater Więzi
Cho'Gath, Postrach PustkiCho'Gath, Postrach Pustki Miejsce urodzenia
Kassadin, Wędrowiec PustkiKassadin, Wędrowiec Pustki Pochodzenie mocy; stara się powstrzymać inwazję Pustki do Runeterry
Kha'Zix, Łowca PustkiKha'Zix, Łowca Pustki Miejsce urodzenia
Kog'Maw, Paszcza OtchłaniKog'Maw, Paszcza Otchłani Miejsce urodzenia
Malzahar, Prorok PustkiMalzahar, Prorok Pustki Pochodzenie mocy; stara się otworzyć Pustkę do Runeterry
Rek'Sai, Furia PustkiRek'Sai, Furia Pustki Miejsce urodzenia
Vel'Koz, Oko PustkiVel'Koz, Oko Pustki Miejsce urodzenia

Więcej w Fandom

Losowa wiki