„Wiek nie łagodzi trudnych wspomnień.”  p
Ten artykuł zawiera informacje, które są już nieaktualne bądź niesprecyzowane.
Niektóre podane treści mogą nie mieć już znaczenia w League of Legends, ale istnieją w celu udokumentowania historii.
Summoners

Grupa przywoływaczy w Instytucie Wojny.

Przywoływacz – termin powszechnie używany do opisania gracza League of Legends i służy do śledzenia swoich osiągnięć i statystyk.

Dawniej, przywoływacze powoływali wyjątkowe postacie znane jako Bohaterowie, którzy byli wykorzystywani do walk na Polach Sprawiedliwości. Mieli swoją siedzibę w Instytucie Wojny. Obecnie jest to osoba, która używa magii przywoływania w czasie walki lub do innych, nieokreślonych celów.

Historia Edytuj

W odległych czasach miała miejsce starożytna bitwa pomiędzy dwoma frakcjami przywoływaczy symbolizowane znakami Blue Team Stag profileicon jelenia i Red Team Owl profileicon sowy. Te pole w dzisiejszych czasach nazywa się jako Summoner's Rift. Dzięki pomocy  nieznanej postaci, miejsce walki zmieniło się nie do poznania poprzez obecne zmiany w florze i faunie. Obecnie te pole bitwy jest wypełnione ruinami oraz stanowi miejsce zamieszkania dla  Smoków i  Barona Nashora.

We współczesnych czasach, przywoływacze to użytkownicy, którzy mogą posługiwać się magią w celu przyzywania stworów, potworów lub struktur. Większość przywoływań odbywa się przy użyciu specjalnej mocy magicznej, many lub z użyciem potężnych artefaktów.

Opis Edytuj

Summoners Cup concept

Mistrzowski Puchar Przywoływacza

Gracz w League of Legends wciela się w Przywoływacza, czyli utalentowanego maga, który potrafi przyzywać bohaterów w trakcie bitwy na Polach Sprawiedliwości. Przywoływacze są główną siłą Valoran i mają też wpływ na mecze dzięki używaniu czarów przywoływacza, umiejętności, specjalizacji, run i różnych przedmiotów. Po zakończeniu meczu, przywoływacz jednorazowo zdobywa doświadczenie i Punkty Zasług IpPoints. Doświadczenie pozwala na zdobycie nowych poziomów, które w przyszłości odblokują nam możliwość brania udziału w grach rankingowych oraz które odblokowują nam poszczególne czary, a Punkty Zasług dają dostęp do nowych bohaterów i wielu innych rzeczy.

Kodeks Przywoływacza Edytuj

Główny artykuł: Kodeks Przywoływacza

Kodeks Przywoływacza to zbiór zasad i porad od Riot Games, które gracze powinni przestrzegać podczas rywalizacji z innymi graczami w trakcie meczu. Przywoływacze, którzy łamią zasady zostają tymczasowo zawieszeni; kary są tym surowsze, im częściej są otrzymywane. Każdy gracz po zakończeniu rozgrywki może zgłosić przywoływacza, który łamie zasady do Trybunału.

Personifikacja Edytuj

Profil Edytuj

Default Profile Banner

Baner profilu w starym kliencie

Profil Przywoływacza to karta ukazująca stronę profilu gracza, która jest częścią interfejsu klienta. Ukazuje on statystyki w posługiwaniu się bohaterami, pokazuje historię gry czy określa unikalny styl danego gracza (poprzez unikatowe ikony czy banery rankingowe). W tej części znajdują się także podstrony ukazujące dodatkowe wzmocnienia bohaterów przed meczem (specjalizacje, runy i czary). Można również dowolnie zmienić nazwę gracza za 975 RpPoints / 13900 IpPoints.

Czary Edytuj

Czary to potężne zaklęcia, które mogą pomóc bohaterowi w bitwie na Polach Sprawiedliwości. Można wybrać dwa konkretne zaklęcia a ich wachlarz zwiększa się wraz ze wzrostem poziomu przywoływacza. Pozwalają one  palić wrogów,  leczyć sojuszników czy  teleportować się do odległych miejsc.

Runy Edytuj

Runy zapewniają premie bohaterowi i dzielą się na cztery różne typy: ofensywne znaki, defensywne pieczęcie, magiczne glify i użytkowe esencje. Można je kupić w sklepie tylko za pomocą Punktów Zasług IpPoints.

Specjalizacje Edytuj

Specjalizacje to drobne premie, które pomagają ulepszyć statystyki bohatera i dzielą się na trzy typy: Ofensywne, Defensywne i Użytkowe. Każde "drzewko" jest podzielone na 6 warstw i w zależności od wyboru, mogą mieć różną moc. Wszystkie premie są pasywne z wyjątkiem tych, które wpływają na dany element jak np. czary przywoływacza. Wraz z awansowaniem otrzymuje się 1 punkt specjalizacji (aż do maksymalnych 30 punktów).

Ikony Edytuj

Ikony to obrazki reprezentujące przywoływacza na czacie i liście znajomych. Obecnie dostępna jest ograniczona liczba ikon, a nowe ikony gracze mogą kupić w sklepie lub też zdobyć je wykonując odpowiednie zadania podczas trwania festynów, świąt lub innych ważnych wydarzeń w League of Legends.

Multimedia Edytuj

  • Przywoływacze 1
  • Przywoływacze 2
  • Wygląd Pucharu Przywoływacza

Zobacz także Edytuj