Summoners
Przywoływacz to element gry opisujący osiągnięcia i statystyki, w który wciela się gracz.

OpisEdytuj

Summoners 2

Przywoływacze

Gracz, w League of Legends wciela się w Przywoływacza, czyli utalentowanego maga, który potrafi przyzywać bohaterów w trakcie bitwy na Polach Sprawiedliwości. Przywoływacze są główną siłą Valoran i mają też wpływ na mecze dzięki używaniu czarów przywoływacza, umiejętności, specjalizacji, run i różnych przedmiotów. Po zakończeniu meczu, przywoływacz jednorazowo zdobywa doświadczenie i punkty zasług IpPoints. Doświadczenie pozwala na zdobycie nowych poziomów, które w przyszłości odblokują nam możliwość brania udziału w grach rankingowych oraz które odblokowują nam poszczególne czary przywoływacza, a punkty zasług IpPoints dają dostęp do nowych bohaterów i wielu innych rzeczy.

Kodeks PrzywoływaczaEdytuj

Główny artykuł: Kodeks Przywoływacza

Kodeks Przywoływacza to zbiór zasad i porad od Riot, które gracze powinni przestrzegać podczas rywalizacji z innymi graczami w trakcie meczu. Przywoływacze, którzy łamią zasady zostają tymczasowo zawieszeni; kary są tym surowsze, im częściej są otrzymywane. Każdy gracz po zakończeniu rozgrywki może zgłosić przywoływacza, który łamie zasady do Trybunału.

Profil PrzywoływaczaEdytuj

Główny artykuł: Profil Przywoływacza

Profil Przywoływacza to karta, która będzie reprezentować i śledzić postępy gry przywoływacza.

Czary PrzywoływaczaEdytuj

Główny artykuł: Czary Przywoływacza

Czary przywoływacza to potężne zaklęcia, które mogą pomóc bohaterowi w bitwie na Polach Sprawiedliwości. W danej bitwie można wybrać dwa konkretne zaklęcia – ich wachlarz zwiększa się wraz ze wzrostem poziomu przywoływacza. Pozwalają one  palić wrogów,  leczyć sojuszników czy  teleportować się – wybór należy do ciebie.

RunyEdytuj

Główny artykuł: Runy

Runy zapewniają premię bohaterowi. Runy dzielą się na cztery różne typy. Ofensywne znaki, defensywne Pieczęcie, magiczne Glify i użytkowe esencje.

Runy można kupić w sklepie tylko za pomocą punktów zasług IpPoints.

SpecjalizacjeEdytuj

Główny artykuł: Specjalizacje

Specjalizacje to drobne premię, które pomagają ulepszyć statystyki bohatera i są one podzielone na trzy "drzewka" (Atak, Obronę i Użytkowe), podzielone na 6 warstw o łącznej wartości 34 punktów. Wszystkie premie są pasywne z wyjątkiem tych, które wpływają na czary przywoływacza. Wraz z awansowaniem otrzymujesz 1 pkt. specjalizacji.

Ikony PrzywoływaczaEdytuj

Główny artykuł: Ikony Przywoływacza

Ikony Przywoływacza to obrazki reprezentujące przywoływacza na czacie i liście znajomych. Obecnie dostępna jest ograniczona liczba ikon, a nowe ikony gracze mogą kupić w sklepie lub też zdobyć je wykonując odpowiednie zadania podczas trwania festynów, świąt lub innych ważnych wydarzeń w League of Legends.

Sklep RiotEdytuj

Główny artykuł: Sklep Riot
  • W sklepie można kupić dopalacze, w celu zwiększenia zdobywanego doświadczenia lub w celu zwiększenia otrzymywanych punktów zasług IpPoints
  • Od maja 2011 r. można zmienić nazwę przywoływacza za 975 RpPoints lub 13900 IpPoints

Linki ZewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu