Wikia

League of Legends Wiki

Przedmioty

Dyskusja0
1,026stron na
tej wiki
Odtwórz „Do tego przyda się magnetyczny klucz zapadkowy.” p
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Aktualizacja (przestarzałe dane)

Przedmiot jest artefaktem/obiektem noszonym przez bohatera, w celu zwiększenia jego statystyk na Polach Sprawiedliwości. Przedmioty można nabyć w sklepie u handlarza, który znajduje się na każdej z platform, na których odradza się nasz bohater. Bohater może nosić przy sobie maksymalnie 6 przedmiotów, dzięki czemu wybranie odpowiednich przedmiotów jest kluczem do zwycięstwa. Możesz wybrać spośród 107 przedmiotów w trybie Klasycznym, dając do wyboru co najmniej 2,392,407,864 różnych kombinacji. Przedmioty Dorana mogą być odsprzedane za 50% ich wartości, reszta do 70%, natomiast Kryształowa Piersiówka przedmiotKryształowa Piersiówka do 40%.

Klasyfikacja Edytuj

Przedmioty są dzielone na sześć kategorii: podstawowe, zaawansowane, legendarne, mityczne, konsumenckie oraz talizmany. Podstawowy przedmiot nie wymaga żadnych innych elementów, które mogą być zakupione. Jeżeli dany obiekt potrzebuje przynajmniej jednego tego samego elementu podstawowego, wtedy jego pozycja jest na zaawansowanym poziomie. Gdy będzie możliwość przekształcenia prostej rzeczy na bardziej rozwiniętą, wtedy przedmiot znika z inwentarza. Ta sama zasada odnosi się do wyżej ewolucyjnie przedmiotów, które mogą zostać przekształcone z kategorii legendarnej na mistyczną.

Efekty Edytuj

Każdy element w grze zapewnia jakiś efekt. Głównie jest to zwiększenie statystyk do bohatera, lecz niektóre posiadają także drugorzędne skutki, które dodatkowo zmieniają początkowe statystyki prowadzonego przez Przywoływacza herosa. Konsumenckie przedmioty jako jedyne nie dają trwałych efektów do umiejętności bohatera. Ponadto niektóre przedmioty posiadają specjalne właściwości:

  • Statystyczne - zmieniają pozytywnie statystyki gracza poprzez ich zwiększenie. Choć istnieją pewne wyjątki, gdzie każdy nieeksploatacyjny przedmiot daje jakieś statystki.
  • Aktywne - są wywołane, kiedy zostanie przyciśnięty na dany element, albo przez skrót klawiszowy, a działanie przypomina umiejętności bohaterów. Skrócenie czasu odnowienia nie może zostać przyspieszony, chyba że istnieje inny dodatkowy czynnik (w przypadku Miecz-Pistolet Hextech przedmiotMiecza-Pistoletu Hextech). Efekt oczekiwania na użycie przedmiotów z tym efektem może zostać skrócony poprzez odpowiednie wybranie punktów w drzewku umiejętności przywoływacza.
  • Bierne - efekty działające automatycznie, przypominają pasywne lub wrodzone umiejętności bohatera.
  • Aury - buffy lub debuffy, które mają pozytywny lub negatywny wpływ na bohaterów (odpowiednio przyjaznych lub wrogich). Efekty są unikalne i nie kumulują się ze sobą.
  • Jeżeli bohater posiadający taki przedmiot polegnie, wtedy aura znika usuwając odpowiednie statystyki z przyjaznych bohaterów.
  • Jeżeli w drużynie są dwaj bohaterowie mający taki sam przedmiot, wtedy ich statystyki są podwajane, natomiast pozostali korzystają jedynie z jednej aury (tej, która jest aktualnie bliżej)
  • Konsumpcyjne - nie dają żadnych pozytywnych efektów, głównie służą do kontroli mapy lub tymczasowe zwiększenie statystyk. Niektóre, jak Rubin Widzenia przedmiotRubin Widzenia po zużyciu kilku elementów lub całości są odnawiane, kiedy bohater wraca do bazy.

Unikalne Edytuj

Niektóre efekty przedmiotów mają unikalne właściwości. Działa to na zasadzie, że jeżeli bohater zakupi takie same przedmioty mające ten sam unikalny efekt, wtedy działa tylko raz - czyli specjalne właściwości nie kumulują się ze sobą. Niektóre przyznają dodatkowe statystyki, inne zapewniają czas skrócenia odnowienia umiejętności czy wampiryzm zaklęć.

Przedmioty posiadające takie efekty posiadają swoją unikalną nazwę, jak na przykład Rozdarcie. Funkcja mająca nazwę jest zbliżona działaniem do unikalnego efekty, chyba, że nie mają statusu globalnych. Taką nazwę można uzyskać tylko raz nawet jeśli się posiada kilka przedmiotów (np. Nieustępliwość)

Nadchodzące przedmioty Edytuj

Przygotowania do Sezonu 2015 (eksperymentalne!):

  • Crystalline Bracer
  • Righteous Glory
  • Raptor Cloak
  • Nowe przedmioty pod Maczeta Łowcy przedmiotMaczetę Łowcy:
    • Stalker's Blade
    • Poacher's Knife
    • Skirmisher's Saber
    • Ranger's Trailblazer
    • Rozszerzenia:
      • Enchantment: Warrior
      • Enchantment: Juggernaut
      • Enchantment: Slayer
      • Enchantment: Magus
  • Eliksiry:
    • Elixir of Ruin
    • Elixir of Iron
    • Elixir of Sorcery
    • Elixir of Wrath

Lista przedmiotów Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki