FANDOM

To projekt tworzony przez dłuższy czas z zaawansowanymi edycjami.
  • Długi okres tworzenia
  • Częste zmiany
  • Eksperymenty (tymczasowe rozwiązania)
Po więcej informacji bądź dostarczenie swoich propozycji należy kierować do tego wątku.
Interfejs Poczekalnia Profil Kolekcja Łupy Sklep

Profil - część klienta ukazująca statystyki gracza.

Wygląd Edytuj

Profil główna

Ekran startowy profilu ukazuje informacje dotyczące swojego konta bądź danego Przywoływacza. Ukazuje ona wybraną ikonę w obwódce z poprzedniego sezonu rankingowego, dany poziom gracza, dostępne dopalacze bądź bonusy, ilość dostępnych Skrzyń Hextech, ilość ponownych wyborów w trybie ARAM, trzy najwyższe maestrie bohaterów, najwyższą rangę w danej grze rankingowej oraz poziom honoru. Tutaj można również zmienić ikonę przywoływacza (poprzez kliknięcie na nią).

Profil ikona

Ekran wyboru ikony przywoływacza

Dodatkowo tło jest zmienne dzięki tzw. Dynamicznemu Tłu - jest ona określona na podstawie kilku czynników:

  • Najwyższa maestria danej postaci
  • Najczęściej wybierana postać w ostatnich dwudziestu grach
  • Użycie specjalnej ikony Superskórki (np.  Lux Mistrzyni Żywiołów)

Historia meczy Edytuj

Profil historia

Dział ukazujący wyniki ostatnich dwudziestu meczy. Są tu wyświetlane informacje na temat gry daną postacią, stanu rozgrywki, dany tryb, posiadane przedmioty oraz możliwość ściągnięcia/odtworzenia danej rozgrywki. Można także wyświetlić dany mecz w szczegółach ukazując innych graczy z przeróżnymi statystykami.

Ściągnięte powtórki są wyświetlane w trybie Obserwatora i są one dostępne jedynie w czasie aktualnego patcha (po wydaniu nowego stają się niedostępne). Można ściągnąć każdy rodzaj rozgrywki za wyjątkiem gry Razem przeciw SI.

System rankingowy Edytuj

Profil rankingowa

Ten dział ukazuje daną pozycję w grze rankingowej. Jest wyświetlana dana ranga z określoną dywizją oraz pozycja na danej liście. Lista ukazuje również ilość gier wygranych, liczbę punktów rankingowych oraz specjalne odznaki (Gorąca Seria, Weteran, Nowicjusz). Wyświetlana jest także zmiana pozycji (awans bądź spadek).

W tej chwili są dostępne trzy rodzaje rozgrywek rankingowych, która każda z nich posiada osobnych liderów (tzw. Pretendentów) poprzez wybranie odpowiedniej zakładki.

Z prawej strony pod swoją aktualną odznaką widać listę pięciu najczęściej wybieranych postaci z określoną ilością rozegranych meczy i danym procentem wygranych.

Kluby Edytuj

Profil klub

Ekran ukazujący kluby, do których się należy. Wyświetla ona ilość klubowiczów oraz ich stan. W tej chwili może być do 50 osób w określonym klubie, a sam przywoływacz może należeć do kilku klubów jednocześnie. Każdy z nich (przy odpowiedniej ilości członków) posiada przy swojej nazwie także unikatowy tag, który będzie się wyświetlać w trakcie gry.

W tym dziale można ustawiać aktualną wiadomość dnia, dodawać nowych ludzi, awansować członków (w przypadku bycia założycielem) czy też czas bycia w danym klubie.

Powtórki Edytuj

Profil powtórki

Dział ukazujący zapisane fragmenty z określonych gier z możliwością ich odtworzenia. Tutaj są zapisane wszystkie fragmenty, które zostały wycięte ze ściągniętych wcześniej rozgrywek (dział Historia meczy). Są one zapisywane na dysku twardym w folderze Dokumenty (można także wyświetlić je w razie problemów), które można później udostępnić dalej. Tutaj można także zmienić nazwę danej powtórki bądź usunąć.

Historia Edytuj

Odznaki Edytuj

Summoner header

Stary, podstawowy baner profilowy

PF Ezreal Profile Banner

Stary baner z  Cybernetycznym Ezrealem

Dawniej, oprócz podstawowych informacji dotyczących konkretnego Przywoływacza, profil zawierał także specjalne odznaki, które wyświetlały różne statystki (ilość wygranych meczy, liczbę zabitych stworów czy zniszczonych wież). Istniało wtedy 6 różnych odznak (brak, Brąz, Srebro, Złoto, Platyna, Diament) przyznawanych za różnego rodzaju osiągnięcia w trzech trybach rozgrywki: klasycznym, ARAM oraz Dominion (który został w międzyczasie usunięty z gry).

Rodzaje Edytuj

Odznaka Zadane straty Stwory i potwory Wygrane
BlankBadge <100 <2 000 <5
BronzeBadgeSeason2 100 2 000 5
SilverBadgeSeason2 500 10 000 25
GoldBadgeSeason2 2 500 50 000 100
PlatinumBadgeSeason2 5 000 100 000 300
DiamondBadge 10 000 200 000 600

Odznaka Zadane straty Wieże Wygrane
BlankBadge <100 <5 <5
BronzeBadgeSeason2 100 5 5
SilverBadgeSeason2 500 25 25
GoldBadgeSeason2 2 500 100 100
PlatinumBadgeSeason2 5 000 200 300
DiamondBadge 10 000 500 600

Odznaka Zadane straty Punkty Wygrane
BlankBadge <100 <100 <5
BronzeBadgeSeason2 100 100 5
SilverBadgeSeason2 500 250 25
GoldBadgeSeason2 2 500 500 100
PlatinumBadgeSeason2 5 000 1 000 300
DiamondBadge 10 000 5 000 600

Galeria Edytuj

  • Profil w starym kliencie
  • Stary honor w nowym kliencie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki