FANDOM

„A to pech...”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące anulowanej zawartości.
Podane treści nigdy nie zostały wprowadzone do League of Legends ale zostały udokumentowane w celu pokazania wcześniej planowanych zmian.
Postaraj się publikować wyłącznie potwierdzone informacje i powstrzymać się od dodawania spekulacji.
PriscillaSquare

Ikona Priscilli

 Priscilla, Królowa Pająków — nieopublikowana bohaterka pozostawioną w fazie rozwoju przez Riot Games, która miała być typem najpewniej strzelca wyborowego (AD Carry). Jej koncept został częściowo wykorzystany w  Elise, Królową Pająków.

Historia Edytuj

Rozwój Edytuj

Jej grafika oraz ikony umiejętności pozostały w plikach gry. Twierdzono, że  Priscilla została przerobiona w  Nidalee ze względu na jej początkową nazwę, atakach z zastosowaniem trucizn a jej umiejętność  Grasowanie powodowała zlewaniem się z otoczeniem. Lecz 22 maja 2010 roku Coronach stwierdził: "Aby napędzić więcej spekulacji,  Heimerdinger nie jest  Averdrianem a Nidalee Królową Pająków".[1]

Spiderqueen

Jakiś czas później społeczność wierzyła, że Priscilla została przemodelowana na  Urgota ze względu na fizyczne podobieństwo, ale z nutą niepewności dotyczącą umiejętności.

Wraz ze startem nowego trybu – Dominion pojawiło się wiele nowych przedmiotów – w tym  Błogosławieństwo Priscilli dnia 11 września 2011 roku. Być może miał korelację z Priscillą ze względu na nazwę, szybsze przejmowanie punktów i przedmiot dający pająki wykrywające przeciwników, lecz chwilę po wydaniu został usunięty z rozgrywki.

W pewnym punkcie, społeczność założyła sondaż mający na celu namówienia twórców do wprowadzenia Królowej Pająków do gry. Wyniki można zobaczyć pod tym adresem.

W końcu, dnia 17 października 2012 roku zostaje ujawniona  Elise, Królowa Pająków, która według społeczności jest następczynią starszej wersji królowej, lecz z bardzo dramatycznymi zmianami (z strzelca wyborowego na maga). I to zostaje po chwili potwierdzone (więcej informacji na tej stronie).

Umiejętności Edytuj

Uwaga! Tłumaczenie amatorskie!

Głos Edytuj

Pomimo iż nie została wydana, to w plikach gry był umieszczony jej głos, który można posłuchać tutaj (angielska wersja).

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki