FANDOM

 Powrót – czar pozwalający w ciągu 8 sekund na powrót do bazy, który jest w posiadaniu każdego bohatera.

Rozgrywka Edytuj

Umiejętność jest aktywowana poprzez wciśnięcie myszką w ikonkę bądź klawiszem (domyślnie B). Jedynym warunkiem trwania zaklęcia jest nieotrzymywanie obrażeń przez przynajmniej 7.5 sekundy. Nie zadziała w przypadku otrzymywania obrażeń w czasie (np.  Podpalenie) bądź przymusowe przesunięcie przez sojusznika (np.  Krystalizacja  Anivii). Zaklęcie nie zostanie przerwane, jeżeli na takiego bohatera zostanie nałożona umiejętność sojusznika (np.  Oko Cyklonu  Janny), używanie komend (np. /joke), aktywacji przedmiotów (np.  Omen Randuina) czy niektórych czarów przywoływacza (np.  Bariera).

Historia Edytuj

W Fazie Alfa, funkcję  Powrotu miał przedmiot użytkowy  Niebieska Pigułka, który trzeba było kupić za 600 Gold, aby jednorazowo wrócić do bazy. Po pewnym czasie w trakcie Zamkniętej Bety, ustawili umiejętność jako opcjonalny czar przywoływacza. Jednak w ostatecznej wersji został wbudowany jako podstawowa cecha bohatera.

Wyglądy Edytuj

Przyspieszony Powrót Edytuj

W Sezonie Drugim można było skrócić czas o sekundę (0.5 sekundy w przypadku Enhanced Recall Ulepszonego Powrotu) dzięki specjalizacji  Szybki Powrót.

W Sezonie 2014 można było skrócić czas o sekundę (0.5 sekundy w przypadku Enhanced Recall Ulepszonego Powrotu) dzięki specjalizacji  Kroczący Przez Wymiary.

Enhanced Recall Ulepszony Powrót (Crystal Scar) Edytuj

Po wypuszczeniu trybu Dominion,  Powrót został zastąpiony przez ulepszoną wersję, w której czas potrzebny do przeniesienia się do bazy został skrócony do 4,5 sekund.

 Ulepszony Powrót Edytuj

Podobnie jak w przypadku wersji Dominion, po zdobyciu  Namiestnika Barona czy  Oka Herolda, bohater otrzymuje specjalną wersję  Powrotu trwającą 4 sekundy i regenerującą o połowę szybciej zdrowie i manę po powrocie do bazy.

Animacje Edytuj

Od patcha V1.0.0.140, każdy nowy bohater oraz skórki otrzymują specjalną animację  Powrotu. W przypadku starego bohatera, który otrzymał Wizualną Aktualizację, także dostaje taką animację. W przypadku skórek kosztujących od 975 RpPoints, posiadają odmienne animacje (dotyczy to nowszych skórek).

W patchu V7.5, wszyscy bohaterowie oraz ich skórki, którzy nie posiadali takiej animacji, otrzymali je w ramach poprawy przejrzystości.

Kwestie Edytuj

Zobacz: Powrót/Kwestie

W coraz nowszych bohaterach i skórkach, razem ze specjalnymi animacjami są implementowane specjalne kwestie bardziej określające charakter danej postaci.

Uwagi Edytuj

  • Jeżeli bohater posiadający bardzo małą ilość zdrowia powróci do bazy, to może zginąć poprzez globalną umiejętność (np.  Rekwiem  Karthusa).
  •  Powrót nie ujawnia bohatera w mgle wojny, ale można usłyszeć dźwięk, kiedy zbliży się do niego odpowiednio blisko.
  • W końcówce animacji można otrzymać obrażenia i powrócić bezpiecznie do bazy (przy 0.1 sekundy).

Ciekawostki Edytuj

  •  Niebieska Pigułka, która miała pełnić funkcję  Powrotu, jest nawiązaniem do filmu The Matrix.
  •  Darius jest pierwszym bohaterem, który otrzymał animację  Powrotu.
  •  Zombi Brand i  Nawiedzony Maokai są pierwszymi skórkami z unikalnymi animacjami czaru.
  •  Draven jest pierwszym bohaterem, który wypowiada kwestię w trakcie  Powrotu.
  •  Głębinowy Thresh jest pierwszą skórką posiadającą dwie różne animacje czaru.
  •  Xayah i  Rakan są pierwszymi, którzy mają specjalną wspólną animację.