FANDOM

tooltipprzepis

Pancerz Umrzyka (ang. Deadman's Plate) jest przedmiotem legendarnym dostępnym na wszystkich mapach.

Przepis Edytuj

Pancerz Umrzyka
Pancerz Umrzyka
1000 złota
Pas Giganta
600 złota
Rubinowy Kryształ
400 złota
Kamizelka Kolcza
500 złota
Lekka Szata
300 złota

Podobne przedmioty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Przedmiot na początku istnienia był dostępny tylko na Summoner's Rift w trybie Awanturnicy Czarnego Rynku.
  • Jest upamiętnieniem wydarzenia Bilgewater: Morze w Ogniu oraz symbolem upadku  Gangplanka jako władcy Bilgewater (pojawił się w tym samym czasie).
    • Cytat opisujący ten przedmiot prawdopodobnie został wypowiedziany właśnie przez tą postać.
    • Dodatkowo na ramieniu  Gangplanka widać naramiennik, będący zapewne  owym Pancerzem.
  • Jego przepis jest identyczny co dawny przepis  Słonecznej Peleryny (sprzed wprowadzenia  Żaru Bami).
  • "Drednot" (ang. "Drednought"), czyli "ciężki okręt wojenny" to nazwa przełomowej i nowatorskiej serii ciężkich brytyjskich okrętów wojennych (z której pierwszy nosił właśnie taką nazwę).
    • Nazwa właściwości biernej tego przedmiotu jest prawdopodobnie nawiązaniem do tych okrętów.
  • Obie unikalne bierne właściwości  Pancerzu Umrzyka nie występują u innych przedmiotów niż ten.