FANDOM

„Wysublimowanie!”  p
Ta strona została wyróżniona przez społeczność.
Wirtuoz uznał, że ten twór autorstwa  Tragolipus jest wspaniałym arcydziełem.
Prawda gubi się wśród świateł neonów. Sami siebie nie znamy. Teraz walczymy o naszą przyszłość.

PROJECT Initiative mainframe

PROJEKT – seria skórek w alternatywnym uniwersum w League of Legends, które posiadają cybernetyczne komponenty.

Członkowie Edytuj

Ślady Edytuj

UTRACONO ŚLADŚLADY WSPOMNIEŃ_ 5693148037309

Master Yi PROJECT promo
NAZYWAM SIĘ YI. PROJEKT: Yi

Inwentarz i zdolności Edytuj

IDEALNA ANOMALIA. PROJEKT: Ashe

Roztrzaskany blask, spowita wiecznym ogniem. Obrończyni, niosąca światło. Samotniczka. Stój i walcz. Na spowitych śmiercią polach stoi nieruchomo...ŚLADY WSPOMNIEŃ_ 002385500000

Leona.PROJEKT Leona.skórka
POŚWIĘCI WSZYSTKO, BY CHRONIĆ. PROJEKT: Yi

Inwentarz i zdolności Edytuj

  • Tarcza Energetyczna 9ND08
    • Krzyż grawerowany laserowo: Rdzeń tarczy pokryty jest lekkim kompozytem polimerowym. Siatka z grafenu służy do zmaksymalizowania mobilności i rozkładu ciężaru
    • Wyciągana płyta: Wyciągana tarcza z tytanowymi elementami zapewnia maksymalną ochronę przed atakami. Blokuje i ogłusza cele.
  •  Hiperpulsujący Sterownik
  •  Jonowa Tarcza
  •  Potężny Bęben CTL
PAMIĘTA O PROMIENIACH SŁOŃCA. PROJEKT: Ashe

Przebijający płomień, on w świetle. Widzę jego wizje, wolne od cienia, piękna melodia. Poza światłem nie ma nic, tylko czystość...ŚLADY WSPOMNIEŃ_ 6553112894302

Lucian.PROJEKT Lucian.skórka
JEGO CEL POZOSTAJE NIEZACHWIANY. PROJEKT: Yi

Inwentarz i zdolności Edytuj

PRZECIWNICY POTRZEBUJĄ DZIAŁAŃ KOREKCYJNYCH. PROJEKT: Ashe

Nawałnica, kwiat lecący na wietrze, płynna forma. Przemawia. Śmierć jest niczym wiatr... on jest burzą... Zawsze u mego boku.ŚLADY WSPOMNIEŃ_ 5693148037309

Yasuo.PROJEKT Yasuo.skórka
WIECZNY WĘDROWIEC. PROJEKT: Yi

Inwentarz i zdolności Edytuj

ZMIERZAMY W DOBRYM KIERUNKU. PROJEKT: Ashe

Aktywacja Edytuj

Yasuo PROJECT-Screenshot

Wykryto czterech intruzów. PROJEKT: Yasuo aktywowany.[1]

Yasuo budzi się z uśpienia, dane wartownicze zostają pobrane do banków pamięci. Bohater dobywa zmodyfikowanej katany, gdy intruzi zbliżają się do jego pozycji, pragnąc osiągnąć swój cel.

Uruchomienie protokołu Ostatnie Tchnienie.

Yasuo doskakuje do intruzów, rozcina prowadzącego, a następnie rzuca się na resztę. Wskakuje pośród nich, wykonuje zamach mieczem i trafia całą trójkę, a następnie odskakuje. Przeciwnicy odpowiadają ogniem, ale Yasuo jest przygotowany – machnięciem miecza wytwarza nanobarierę, która blokuje ostrzał. Kieruje się ku nim, gdy bariera znika. Yasuo macha mieczem, wypuszczając falę energii, która wyrzuca intruzów w powietrze. Wskakuje w sam środek i szatkuje ich na kawałki, gdy wylatują na maksymalną wysokość.

Ląduje miękko na ziemi, a szczątki przeciwników spadają wokół niego. Przesłona hełmu odsłania pozbawione emocji oblicze, maskę pustego człowieka.

Intruzi wyeliminowani.

Mroczny, kroczy wśród cieni, u jego boku śmierć. W ciszy idzie powoli. Cień kryje się w środku. Stoi pokryty krwią. Znika...ŚLADY WSPOMNIEŃ_ 000982389000

Zed.PROJEKT Zed.skórka
CZŁOWIEK, KTÓREGO ŚWIATŁO NIGDY NIE DOTKNIE. PROJEKT: Yi

Inwentarz i zdolności Edytuj

CIEŃ CZŁOWIEKA. PROJEKT: Ashe

Zyg i zag; przebita garda; skok w przód z obnażonym ostrzem. Skupiona na celu, uderza, skacze, tańczy z ostrzem w dłoni...ŚLADY WSPOMNIEŃ_ 033300500044

Fiora.PROJEKT Fiora.skórka
WSZYSTKO JEST ZOPTYMALIZOWANE POD POJEDYNEK. PROJEKT: Yi

Inwentarz i zdolności Edytuj

  • Pulsująca Szabla "Szkarłat" 1.0.0
    • Zeropulsacyjne ostrze: Długa energetyczna szabla zapewnia idealną precyzję ataku i maksymalną siłę odepchnięcia. Atomowe pokrycie końcówki doskonale nadaje się do walki z pojedynczym celem.
    • Czarna aerożelowa pochwa na miecz: Superlekkie zeropulsacyjne ostrze wykonano z kompozytu z włókna węglowego 2250R-100. Aerożel dostosowuje się do stanów molekularnych.
  •  Pompka Ogniowa MC-3
  •  Stabilizator Zeropulsacyjny
  •  Komora Spalania PD
MUSIMY DZIAŁAĆ PRECYZYJNIE. PROJEKT: Ashe

ZJEDNOCZENI ODNAJDZIEMY CZŁOWIECZEŃSTWO. ODZYSKAMY TO, CO UTRACILIŚMY. PROJEKT: Ashe

Ashe PROJECTSkin HD
WCIĄŻ MAMY WYBÓR! PROJEKT: Ashe

Inwentarz i zdolności Edytuj

MŁODY, SŁYSZYSZ? CZAS RUSZAĆ. PROJEKT: Ashe

Ekko.PROJEKT Ekko.skórka
ON POPRAWI NASZE SZANSE. PROJEKT: Ashe

Inwentarz i zdolności Edytuj

WSZYSCY MAMY BLIZNY PRZESZŁOŚCI. ZŁOWIESZCZA Z WYBORU. PROJEKT: Ashe

Katarina.PROJEKT Katarina.skórka
WYGLĄDAJCIE JEJ UWAŻNIE. PROJEKT: Ashe

Inwentarz i zdolności Edytuj

Twojego kodu nie da się uratować. PROJEKT: Vayne

Jhin.PROJEKT Jhin.skórka
Szaleństwo PROJEKTU: Jhina nie ma końca, gdy tropi swoje ofiary. Jego głód nigdy nie zostanie zaspokojony.

Inwentarz i zdolności Edytuj

  • Pajęczy dron

Staliśmy się narzędziami naszych narzędzi. PROJEKT: Vayne

Vayne.PROJEKT Vayne.skórka
Zemsta PROJEKTU: Vayne w imię miasta zaczyna się od podstaw, a zostało jej jeszcze dużo pięter.

Inwentarz i zdolności Edytuj

Systemy, które zabezpieczasz są uszkodzone. PROJEKT: Vayne

Vi.PROJEKT Vi.skórka
W ciemnych zaułkach miasta wielu zapomniało, jak daleka sięga prawo. PROJEKT: Vi i jej zmodyfikowane rękawice chętnie pomogą przywrócić im pamięć.

Inwentarz Edytuj

Historia Edytuj

Zwiększone Obroty Edytuj

PROJEKT - Zwiększone Obroty02:59

PROJEKT - Zwiększone Obroty

Łowy Edytuj

PROJEKT - Łowcy01:58

PROJEKT - Łowcy

Przeciążenie Edytuj

FGM OVERCHARGE

Dołącz do polowania w deathmatchu 3 na 3 tylko dla strzelców podczas wydarzenia  PROJEKTU: Łowcy. Niszcz roboty ładujące, by przeciążyć swoją drużynę, dając jej niewrażliwość na obrażenia, zwiększoną prędkość ruchu i więcej punktów za zabójstwa bohaterów. Jeśli twoi wrogowie są przeciążeni, ukrywaj się w cieniach, dopóki ten efekt się nie skończy.

Zabójstwa dają jeden punkt. Przeciążone zabójstwa dają pięć punktów. Wygrywa drużyna, która pierwsza zdobędzie 50 punktów.

Rozwój: Poza człowieczeństwo Edytuj

PROJEKT: to idealne połączenie nadprzyrodzonej esencji danej osoby z zaawansowanym uzbrojeniem i wzmocnieniami ciała. Połączenie technologii i energii umożliwia niezwykłym osobnikom na ucieleśnienie swojej esencji i, w rzadkich wypadkach, porzucenie fizycznego wymiaru. Tylko obiekty posiadające niezwykle skupioną esencję oraz wybitne atrybuty fizyczne mogą odblokować pełny potencjał PROJEKTU.

Żaden świetny pomysł nie trafia do League of Legends bez dokładnego zbadania, spojrzenia i zmian podczas naszej wspólnej pracy. Gdy Marco „Wendigo” Silva, artysta z biura w São Paulo, wymarzył sobie „Cybernetycznego Yi”, wiedział, że będzie musiał zmierzyć się z twórczym wyzwaniem.[2]

Silva chciał walczyć o swój pomysł, więc zebrał zespół artystów koncepcyjnych i animatorów i stworzył 50-stronicową prezentację, przedstawiającą, jak legendarna skórka  Yi mogłaby wpasować się w cały świat inspirowany klasycznymi cyberpunkowymi filmami. Pierwszych kilku pracowników Riot, którzy to zobaczyli, rozesłali to do innych i rozeszło się to po całej firmie. Ludzie zaczęli podzielać entuzjazm Silvy co do tego projektu.

– Moją pierwszą reakcją było: „Rany, to jest super!” – powiedział główny artysta koncepcyjny Larry „The Bravo Ray” Ray. – Byłem pod wrażeniem.

Master Yi PROJECT Early Concept

Jednakże pojawiły się przeszkody, których Silva nie rozważył. Gdy projekt Cybernetycznego Yi był tworzony, zespół w biurze w Santa Monica niezależnie pracował nad cybernetyczną skórką  PROJEKT: Yasuo. Nasi artyści uznali, że Cybernetyczny Yi może dobrze uzupełniać się z nową skórką Yasuo, ale najpierw musieli wymyślić kierunek artystyczny dla PROJEKTU: Yasuo i wszelkich innych bohaterów, którzy mogliby pasować do tego świata.

Cybernetyczny Yi musiał ewoluować.

PROJEKTY kontra Roboty Edytuj

W tym czasie w League of Legends istniały dwie futurystyczne i technologiczne linie skórek: potężne skórki  Mecha (do których zaliczali się  Malphite,  Aatrox i  Kha'Zix) oraz potworna armia  M.W. (w której znajdowali się  Kreator Viktor oraz jego zmechanizowane wersje  Kog'Mawa,  Vel'Koza,  Cho'Gatha,  Urgota i  Skarnera).

Twórca efektów graficznych Adam „Riot AdamUnicorn” Kupratis mówi: – M.W. to coś, co zbudowaliby wikingowie, gdyby dać im silniki spalinowe”. Jest tam ropa, gorące iskry, tłoki i źródło paliwa. – Wszystko płonie i samo przebywanie w pobliżu sprawia ból.

Kog'Maw.M.W. Kog'Maw.skórka

W projektach M.W. cały pancerz i uzbrojenie są z przodu. – Nie przejmują się tym, co zostało z tyłu, ponieważ zabiły wszystko, co stało im na drodze – mówi Larry Ray.

Z drugiej strony, Mecha są inspirowane filmami i anime, w których wielki robot/potwór atakuje miasto. Wrażliwe na ataki elementy są osłonięte i pomalowane, co nadaje im formę i funkcjonalność olbrzymiej maszyny, w której kokpicie mogłaby zmieścić się cała rodzina Yordlów.

Artyści postanowili utrzymać skórki PROJEKTU w ludzkich rozmiarach, mimo że bohaterowie wzmocnili swoje ciała za pomocą technologii. – Aby zostać PROJEKTEM, musisz zrezygnować z człowieczeństwa – mówi Lisa „Saiyaka” Thorn, projektantka graficzna. – Technologia przejmuje twoją duszę.

Jednakże bohaterowie PROJEKTU nie są tylko pustymi skorupami. Drobne wskazówki pokazują ich ludzkie pochodzenie: skórzana rękawica  Yasuo, odkryta szczęka  PROJEKT: Leona, kaloryfer na klacie Mastera Yi. To nie są roboty – to potężni zmodyfikowani ludzie.

Kształtowanie Edytuj

Użycie pewnych kształtów i kolorów może ujednolicić skórki w dyskretny sposób. Zimna, niebieskawa stal króluje w projektach Mechów, a ogniste odcienie pomarańczy i czerwieni rozświetlają M.W. od środka. U większości skórek PROJEKTU także dominuje odcień pomiędzy żółcią i czerwienią, ale występują też inne kolory. Pojawiają się one w wyposażeniu bohaterów PROJEKTU, ale są przygaszane przez otaczające je światło.

W skórkach M.W. cylindry znajdują się w każdym stawie i otworze: szczęki  Cho'Gatha zastąpiono przez tuby, a szereg tłoków wynurza się z pyska  Kog'Mawa. Skórki Mecha są zdominowane przez sześciokąty. Pokazują się w przypominających plastry miodu skrzydłach  Kha'Zixa oraz kształcie jego głowy czy przy zgięciu ramion. Artyści nazywają te szczegóły „językiem kształtów” i jasne sprecyzowanie go dla każdego bohatera i linii skórek tworzy graficzną spójność, która jest łatwo rozumiana i rozpoznawana przez graczy.

Kha'Zix.Mecha Kha'Zix.skórka

Aby określić język kształtów dla skórek PROJEKTÓW, musieliśmy zrobić coś więcej, niż odróżnić je od skórek M.W. i Mecha. Paul „SpaceW0mbat” Hoefener, artysta koncepcyjny, odpowiedzialny za oryginalną skórkę PROJEKT: Yasuo, widzi to jako połączenie cyfrowych (pomyślcie o sprzęcie komputerowym, chipach i węglowych obudowach) i eterycznych, niematerialnych efektów. – Sposób, w jaki cząsteczki znikają, sprawia wrażenie magii, ale to wciąż technologia – mówi Hoefener. Aby bardziej się w tym zagłębić, graficy napisali pełną definicję tego, czym jest „PROJEKT”.

PROJECT panorama

Ostatecznie PROJEKT sprowadza się do transformacji zwykłego człowieka za pomocą technologii, a język kształtów wybrany przez grafików to oddaje. – Gdy bohaterowie używają mocy wzmocnionych przez PROJEKT, wykorzystują do tego kształty i geometrię, które pasują do ich wyjątkowego charakteru – mówi Thorn.

Przykładowo,  Fiorę charakteryzują pełne gracji, ale i spiczaste kształty – wygląda tak, jakby miała was ukłuć, jeżeli na nią wpadniecie.  Luciana określają gładkie równoległoboki, a wybuch jego  W przypomina różę kompasu. Projektanci chcieli, aby te elementy były widoczne, nawet po tym, jak bohaterowie połączyli się z technologią, aby stać się PROJEKTAMI. A więc spiczaste trójkąty  PROJEKTU: Fiory stały się cyfrowe.  PROJEKT: Lucian otrzymał jaśniejsze i większe wybuchy.

PROJECT Weapon Particles Concept

Fiora: Elegancja, Gracja, Delikatność
Zed: Cień, Dym, Agresja
Lucian: Światło gwiazd, Szybkość, Elegancja
Yi: Cyklon, Szybkość, Siła
Leona: Siła, Iskry, Promienie słońca

Od Brazylii aż po Rift Edytuj

Graczom spodobał się pomysł PROJEKTU, ale dużo czasu zajęło wymyślenie, jak połączyć te motywy i pomysły z Cybernetycznym Yi zasugerowanym przez Marco Silvę. Rozmiar, kolor, kształt, cel, osobowość – każdy z tych elementów musiał być uważnie przeanalizowany i opracowany, aby PROJEKTY stały się pełną linią skórek.

Master Yi.PROJEKT Yi.skórka

Hoefener mówi, że długi i rozbudowany proces, przez który przeszedł  PROJEKT: Yi, jest tym, co określa podejście artystyczne w League of Legends. – Przed końcem procesu każdy dorzucił do niego coś od siebie i to właśnie jest nasze podejście w League – powiedział.

Dla Silvy, zobaczenie, jak Cybernetyczny Yi wyewoluował w PROJEKT: Yi, było spełnieniem marzeń. Mówi, że Master Yi wciąż jest jego ulubionym bohaterem, ale teraz będzie miał o wiele więcej efektów cząsteczkowych podczas ganków.

Multimedia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Historia i członkowie Edytuj

Zed PROJECTLoading FirstStrike

Specjalny portret dla  Zeda

  •  Yasuo jest pierwszą wydaną postacią z tej serii.
  • Jest to seria z największą ilością skórek typu Legendarnych ( Ashe,  Master Yi i  Vayne).
  • Na podstawie opowiadania Szczury, koty i neonowe myszy można się dowiedzieć, że im więcej ulepszeń ma dany obiekt, tym wyżej jest w hierarchii  PROJEKTU.
    • W pewnym momencie taka postać zostaje "przeciążona" - wzrasta jego moc kosztem swojej osobowości.
    • O tytułowe przeciążenie można zdobyć w specjalnej sekcji w Podprogramie 43.
  • Są wrogie ( Katarina), neutralne ( Vayne) i przyjazne ( Ekko)  PROJEKTY.
  •  Ashe jest liderką oporu walczącego w imię ludzkości oraz jej głównym sojusznikiem jest  Ekko.
    • Wierzy, że każdy "członek" może odzyskać swoją straconą przeszłość.
    • Sądząc o jej wypowiedzi dla  Yasuo można stwierdzić, że jego brat Yone jest uwięziony i można go jeszcze uratować.
    • Prawdopodobnie  Leona może być najważniejszym PROJEKTEM mogącym poprowadzić bunt dalej w przypadku porażki liderki.
  •  Vayne działa sama w walce o lepsze jutro dla całego miasta i niezbyt chętnie podchodzi do kwestii współpracy z innymi członkami.
    • Pracuje jako specjalny porucznik w posterunku policji.
    • Według niej, istnieją dwie linie  PROJEKTÓW:
      • Oryginalni - zatraceni w kierunku maszyn (np.  Zed).
      • G/NETIC - "zbuntowani", którzy walczą o swój ludzki charakter (np.  Ashe).
    • Jej głównym wrogiem jest  Jhin.
  •  Jhin to pierwszy przypadek, który nie posiada śladu człowieczeństwa - jest w pełni zmechanizowanym  PROJEKTEM (ciało robota, a umysł w postaci pajęczego drona).
    • Żyje jedynie jako "program" i jest martwy jako człowiek.
    • Dodatkowo twierdzi, że można każdego zabić i na nowo zbudować ze zmienioną osobowością.
  • W filmie promocyjnym Zwiększone Obroty można zauważyć mroczną postać z przeszłości  Yi, która możliwie miała jakiś negatywny wpływ na życie bohatera.
  • Nie wiadomo o zamiarach i celach  Yasuo i  Leony (prawdopodobnie są po stronie  Ashe).
  • Skórki z 2017 roku są zaliczani do podgrupy Łowców.

Powiązania z innymi seriami Edytuj

  • Na obrazku  Katariny widać sylwetkę  M.W. Vel'Koza, dzięki czemu można stwierdzić, że ta linia i  Maszyny Wojenne są w tym samym, alternatywnym uniwersum.
  • Na podstawie specjalnych kwestii  Cyber Camille można stwierdzić, że również ta linia (Cyber) należy do tego uniwersum.
    • Można również wywnioskować, że:
      •  Ashe jest liderką buntu a bez niej upadnie.
      •  Leona jest z pierwszej generacji  PROJEKTU.
      • Senna - żona  Luciana prawdopodobnie należała do grupy i została zniszczona.
      • Yone - brat  Yasuo został dość szybko złamany (być może przez nią).
      •  Katarina i  Zed prawdopodobnie zmienili stronę na "ludzką" pomimo swoich grzechów.
      •  Yasuo prawdopodobnie kiedyś zdradził sojuszników.
    • Można to również potwierdzić to kwestiami  Vayne dla serii Cyber.
  • Być może również seria  Mecha także należy do tego uniwersum (kwestie  Siona).
  • Seria  Cybernetyczne może mieć częściowe nawiązanie do tych skórek (kwestie  Caitlyn).
  •  Poro być może również należeć do tej serii (na podstawie "skórki" dostępnej jedynie poprzez specjalną ikonę).

Zapowiedzi Edytuj

  • Skórki z 2015 roku zostały zapowiedziane poprzez zakłócenia w trakcie trwania półfinałów letnich League Championship Series (North America).
  • Skórki z 2016 roku zostały zapowiedziany poprzez ukazanie hełmów w trakcie trwania Circuito Brasileiro de League of Legends (CBLoL 2016).
  • Kiedy wejdzie się na stronę skórek z 2016 roku przez urządzenie mobilne, wtedy będzie informacja: "Błąd transmisji. Urządzeniom mobilnym nie wolno ufać.".
  • Skórki z 2017 roku zostały zapowiedziane w trakcie finału Mistrzostw Świata Sezonu 2017 w Chinach.

Elementy Edytuj

  • W czasie rozgrywania meczów (V5.17 i V5.18), bohaterowie zbierają specjalne punkty zwane jako Punkty Synchronizacji,[3] które można zdobyć za posiadanie totemu Wzmocnienia Optycznego (1) lub jednej ze skórek (2). Za określoną ilość otrzymuje się specjalne efekty:
Augment Cache Fragment

Fragment Ulepszonej Paczki

PROJECT Ashe Cache

Ikona Miotacza EM

  • Za kupienie skórek w pierwszym tygodniu w 2015 roku (tzw. Pierwszy Cios), otrzyma się specjalny portret w trakcie ładowania rozgrywki.
    • Są to pierwsze skórki za 1350 RpPoints, które po zaraz wyjściu (a dopiero po pewnym czasie, ze względu na obramowania) nie kosztowały przez krótki czas 975 RpPoints.
    • Po jakimś czasie ogłoszono zmiany w wyprzedażach najnowszych skórek kosztujących powyżej 975 RpPoints.
  • W 2016 roku przez ograniczony czas (2 - 16 sierpień) były dostępne specjalne skrzynki (IpPoints/RpPoints) wchodzące w skład tzw. PROJEKT: Warsztat. Umożliwiało to stworzenie ikon wczytywania czy odblokowanie specjalnej zawartości w Warsztacie Hextech. Elementy:
    • Paczki Startowe  Ashe,  Ekko i  Katariny
    • Paczki Zamętu
    • Plany Ikony Pierwszego Ciosu
    • Fragmenty Ulepszonych Paczek
    • Rdzenie PROJEKTU
  • W 2017 roku z okazji wydarzenia PROJEKT: Łowcy udostępniono nowy tryb z mapą, specjalne misje, paczki oraz unikatową emotkę.

Design Edytuj

  • Skórki z tej serii są podobne z wyglądu do skórek  Cybernetycznych.
  • Ich jaskrawe kolory broni i zaklęć są podobne do skórek z serii  Mecha.
  • Pierwszy Cios w wersji angielskiej brzmi jako Alfa Strike, co nawiązuje do  umiejętności  Mastera Yi.
  • Skórki te przypominają filmowego Robocopa. Łączy ich m. in.: bio-mechaniczna konstrukcja, utrata pamięci czy brak zgody na stworzenie postaci.
  • Nawiązują również do postaci Agenta 47 z serii gier video Hitman ze względu na kody kreskowe umieszczone na głowach postaci.

Zobacz także Edytuj

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule PROJEKT

  • PROJEKT

    8 wiadomości
    • Jeszcze nie widziałem wzorca tego szablonu, gdy powstał, byłem na wyjeździe :P
    • Dobra. Koniec głosowania. Mamy pierwszy wyróżniony artykuł!