FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

Historia Edytuj

  • Stworzył kilka rzeczy:
  • Był nauczycielem Dorana, twórcę m. in.  pierścienia czy  kostura  Wukonga.
  • W różnych wersjach językowych poematu Droga do Paleniska są zapisane różne informacje dotyczące bohatera.
    • Dodatkowe informacje znajdujące się na kartkach są fragmentami Utraconych opowieści.
    • W świecie gry, został użyty język  starożytnofreljordzki, który jest powiązany z tzw. lingua franca ze względu na pokrewieństwo z głównym językiem  Runeterry.
    • Kompozytorką utworu jest Kyle "Kole" Hicks a wokalistką Christine Hals - skandynawska kompozytorka, która pracowała nad soundtrackiem do filmu animowanego Kraina lodu.
  • Lubi pikantne wiśnie oraz ciemne piwo.

Cytaty Edytuj

  • Jest pierwszą postacią, która posiada kwestie, kiedy przerwie  powrót do bazy czy zostanie jako jedynym żywym członek zespołu.

Skórki Edytuj

  •  Ornn Gromowładny
    • Być może inspiracją stworzenia skórki jest indoeuropejski bóg piorunów Perkwunos.
    • Skórka prawdopodobnie jest nawiązaniem do nordyckiego boga Thora.
    • Dzieli temat z  Voliberem.

Relacje Edytuj

  • Był "patronem" Ogniokrwistych, plemię najlepszych kowali i rzemieślników na całej  Runeterze.
  • Posiada trójkę rodzeństwa:  Anivię,  Volibeara i "Foczą Siostrę".
    •  Ornn nie rozmawiał z Anivią od momentu przypadkowego spalenia jego Hali Rogów (chociaż nie wie, że to była jej sprawka).
    • Nienawidzi Volibeara za to, że sprowokował go do konfrontacji trwającej osiem dni (Volibear chciał, aby brat stworzył mu broń i zbroje dla jego ludzi). W wyniku tej bitwy, góra straciła wierzchołek oraz zginęli Ogniokrwiści. Bo bitwie, Ornn wycofał się a ludzie stwierdzili, że zginął po zajadłej walce półbogów.
  •  Ornn na zlecenie Trzech Sióstr (Avarosa, Serylda,  Lissandra) wykopał dół oraz zbudował most znany obecnie jako Howling Abyss.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Ornn05:43

Prezentacja Bohatera - Ornn

Ornn, Ogień z Wnętrza Góry - Zwiastun bohatera01:13

Ornn, Ogień z Wnętrza Góry - Zwiastun bohatera

Przypisy