FANDOM

Ten artykuł dotyczy sezonowego wydarzenia. Zobacz też: Harrowing.
Harrowing art

Harrowing - pierwotna nazwa święta

Opowieści z Rift — święto obchodzone każdego roku między 2. połową października a 1. połową listopada (najczęściej w trakcie zakończenia sezonu). W tym czasie są dodawane świąteczne ozdoby (przedmioty, totemy, ikony), nowe tryby oraz specjalne skórki dla bohaterów. Wydarzenie może mieć zarówno charakter przyjazny jak i mroczny.

Pierwotnie, święto istniało pod oryginalną nazwą Harrowing do 2016 roku, a rok później przyjął obecną nazwę.[1] Wydarzenie nawiązuje charakterem do amerykańskiego święta Halloween obchodzonego 31 października.

Skórki Edytuj

Świąteczne Edytuj

Każdego roku są wydawane specjalne skórki (większość jest dostępna przez ograniczona czas) w celu nadania charakteru wydarzenia.

The Harrowing

Przeróbka Twisted Treeline Edytuj

Shadow Isles Crest

W 2012 roku, twórcy gry połączyli odświeżenie mapy Twisted Treeline z ich ówczesnym wydarzeniem Harrowing. Aby uczcić odświeżone pole bitwy  Wysp Cienia, Riot wydał nowego bohatera  Elise oraz cztery skórki:

Tryby rozgrywki Edytuj

Hexakill: Twisted Treeline Edytuj

Hexakill Twisted Treeline mode

Hexakill podwaja liczbę bohaterów na Twisted Treeline. Sprowadzenie dwunastu bohaterów na najmniejszą mapę League gwarantuje ciągłe gankowanie i sporo okazji do zdobycia pożądanego hexakilla. Zwiększyliśmy nagrody w postaci złota i punktów doświadczenia na całej mapie, a kontrolowanie obu ołtarzy wzmacnia ciebie oraz twoje stwory. Osoby cierpiące na klaustrofobię – i arachnofobię – muszą bardzo uważać. Witaj ponownie w Twisted Treeline.

Teemonologia Edytuj

FGM Doom Bots of Doom

Zbierz drużynę, aby pokonać przeklęte Niszczące Boty Zagłady oraz ich  złego władcę, zanim wszystko, co kochasz i czym się cieszysz PRZEPADNIE! Przetrwaj chaos... ale uważaj na czekające cię jeszcze poziomy. Nikt nie wie, jak długo odsuwać będziesz od siebie nieuchronny los, ale każdy gracz, który pokona Boty Zagłady, zyska Ikonę Diablika Teemo na całą wieczność.

Dodatki Edytuj

Mapa Edytuj

HarrowingThemedSummoner'sRift

Pierwsza wersja mapy w trakcie Harrowing

Pierwotna jesienna mapa Summoner's Rift została użyta dwa razy (lata 2010 – 2011). Była to trzecia wersja mapy zmieniająca tekstury oraz dodające ozdoby związane ze świętem Harrowing. Ponadto wprowadzono muzykę z pierwszej wersji Twisted Treeline (przed jego odświeżeniem w 2012 roku).

Po długim okresie czasu, mapa wróciła jako element dekoracyjny specjalnego trybu rozgrywkiTeemonologii w 2016 roku.

Przedmioty Edytuj

Niektóre przedmioty (2010 – 2011) otrzymały tymczasowe ikonki oraz nazwy w czasie trwania wydarzenia:

Runy Edytuj

W latach 2010 – 2011 wprowadzono 6 specjalnych świątecznych run. Zostały umieszczone w specjalnym kręgu (2,5. Krąg), które później zostały umieszczone do 2. Kręgu.

Skórki totemów Edytuj

Pierwsze skórki totemów wprowadzono do gry w trakcie trwania święta Harrowing w 2012 roku. W tamtym czasie można było je nabyć przez dany okres za niewielką cenę w RP RpPoints lub PZ IpPoints. W trakcie trwania wydarzenia w następnych latach, skórki tych totemów zostały ponownie udostępnione do nabycia. Można było ich używać za darmo w trakcie trwania wydarzenia.

Multimedia Edytuj

Zobacz także Edytuj

Linki Edytuj

Przypisy

  1. Spytaj Riot: Harrowing?
  2. Skórka wydana po wydarzeniu w 2014 roku, ale rok później została do tej grupy przydzielona.