FANDOM

„A to pech...”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące anulowanej zawartości.
Podane treści nigdy nie zostały wprowadzone do League of Legends ale zostały udokumentowane w celu pokazania wcześniej planowanych zmian.
Postaraj się publikować wyłącznie potwierdzone informacje i powstrzymać się od dodawania spekulacji.
Ten artykuł dotyczy anulowanego bohatera. Zobacz też: umiejętności  Yoricka, ( Wojny,  Zarazy,  Głodu i  Śmierci) lub  przedmiot.

Omenbohater, który został anulowany w fazie rozwoju.

Opis Edytuj

Omen

Omen był poruszającym się na czterech nogach stworem z kolcami na zakończeniu ogona oraz plecach. Po raz pierwszy został pokazany w trakcie GC Online przez Toma "Zileas" Cadwella, według którego miała to być postać walcząca wręcz bądź z dystansu i za pomocą kolców. Z powodu braku kierunku rozwoju oraz ekscytacji publiki, bohater został zawieszony na jakiś czas. Później ponownie zjawił się w ekipie odpowiadającej za koncepty postaci. Jego projekt został jednak porzucony na rzecz  Riven. W patchu V1.0.0.125 (kiedy Bohaterka została wydana)  Omen ostatecznie został anulowany. [1]

Obrazy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Za tworzenie bohatera byli odpowiedzialni Brian "FeralPony" Feeney i Michael "IronStylus" Maurino.
  • Jego szkielet można zauważyć na obrazku  Jurajskiego Kog'Mawa.
  • Istniała spekulacja, że jego koncept został wykorzystany w stworzeniu  Kha'Zixa, lecz Ryan "Morello" Scott od razu zdementował tę plotkę.[2]
  • Dość podobną kreaturę można było zauważyć w interaktywnym komiksie  Udyra Strażnika Przodków.
  • Według tego, co powiedzieli niektórzy członkowie Riotu,  Rek'Sai "odziedziczyła" kilka dotyczących go wątków.
  • Superumiejętnością  Omena miało być "artyleryjskie ostrzelanie terenu" (połączenie  Czasu na Ostrzał  Miss Fortune i ówczesnej  Kanonady  Gangplanka — tylko miał dużo mniejszy zasięg i był zdolnością podtrzymywaną). (Prawdopodobnie chodzi o coś podobnego do  Kurtyny!  Jhina, jednak z częściowo losowym kierunkiem strzału.) [3]
  • Jego "uśmiech" na paszczy nawiązywał do Kota z Cheshire z bajki Alicja w Krainie Czarów.
    • Motyw ten przejął po nim Ivan the Mad Bomber (kolejny anulowany Bohater), a potem ostatecznie  Ziggs.
  • Wygląd jego paszczy i wystający z niej język mogły być inspirowane Venomem, czarnym charakterem z uniwersum Marvela.

Przypisy