FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas używania  Szaleńczego Zamachu w przeciwnika uderza piorun. Jest nawiązaniem do nordyckiego boga Thora który władał piorunami.
  • W polskiej wersji głosu użyczył mu Andrzej Blumenfeld.
  • Jego taniec nawiązuje do pewnego człowieka który tańczył na drodze tak zwanego technovikinga.
  •  Olaf jest bardzo popularnym imieniem wśród wikingów, jego tytuł odnosi się do berserków-nordyckich wojowników. Wierzyli, że gdy założą skórę zwierzęcia, to będą tak samo silne jak one.
  • Początkowo  Olaf był wojownikiem pokonanym przez siły Demacji. Dopiero przy pojawieniu się w grze  Lissandry jego historia została zmieniona na aktualną.
  •  Olaf walczy dwoma toporami, ale na ikonie  Szaleńczego Zamachu trzyma jeden topór dwuręczny.

SkórkiEdytuj

CytatyEdytuj

  • Czasami  Brolaf zamiast "Craggy Ice" mawia "Graggy Ice", co jest nawiązaniem do  Gragasa i jego trunku.

RelacjeEdytuj

  • Jest sojusznikiem  Sejuani. Walczy on o jej władzę nad Freljordem.
    • Początkowo  Olaf szukał śmierci z jej ręki, jednak gdy nie mogła go pokonać, zaoferowała mu, że zapewni mu godną śmierć w zamian za pomoc.
  • Razem z  Olafem Sejuani ma zagwarantowaną pomoc  Volibear'a, zatem jest on też sojusznikiem  Olafa.
  • Stronnictwo  Sejuani jest wrogiem stronnictwa  Ashe i  Tryndamere'a oraz  Lissandry i  Trundle'a, co wskazuje, że  Olaf jest ich zaciekłym wrogiem.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Olaf, Berserker05:41

Prezentacja Bohatera - Olaf, Berserker

Brolaf, Król Bromacii03:34

Brolaf, Król Bromacii

Przypisy