Fandom

League of Legends Wiki

Olaf (historia i cytaty)

< Olaf

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Historia i cytaty

Historia Edytuj

Aktualna Edytuj

Większość ludzi obawia się śmierci; żaden z nich nie jest jednak Olafem. Berserker żyje tylko dla boju i szczęku stali. Napędzany żądzą chwały i strachem przed nijaką śmiercią Olaf rzuca się w każdy bój. Poddając się przepełniającej go żądzy krwi, naprawdę żyje tylko patrząc w oczy śmierci.

Półwysep Lokfar to jedno z najgroźniejszych miejsc we Freljordzie. Zmarznięte kości rozgrzewa tam tylko gniew, jedynym płynem, który wartko płynie, jest krew, a nikt nie wyobraża sobie gorszego losu, niż zestarzeć się i popaść w zapomnienie. Olaf był wojownikiem z Lokfar, który zdobył wiele chwały i uwielbiał snuć opowieści o swoich wyczynach. Pewnego dnia, gdy członkowie jego klanu snuli opowieści w zgliszczach spalonej wioski, jednego ze starszych wojowników zmęczyły przechwałki Olafa. Wyzwał go, by ten odczytał znaki i sprawdził, czy potwierdzą wielkość wojownika. Ten wyśmiał starszego wojownika i rzucił kośćmi dawno zmarłej bestii, by przepowiedzieć, jak wielką chwałę przyniesie mu śmierć. Po odczytaniu ich zapadło milczenie – układ kości sugerował, że Olaf będzie żył długo i odejdzie w spokoju.

Rozwścieczony Olaf wyruszył w mroki nocy, by dowieść, że przepowiednia się myli, znajdując i zabijając najgroźniejszego lodowego żmija w Lokfar. Potwór pożarł tysiące, zarówno ludzi, jak i całych statków – bój z nim byłby chwalebnym końcem dla każdego wojownika. Olaf rzucił się w jego paszczę, jednocześnie zatracając się w boju. Kiedy ocuciła go lodowata woda, spoczywał przy nim zewłok bestii. Nie poddając się Olaf wyruszył polować na wszelkie legendarne stworzenia z kłami i szponami, mając nadzieję, że następna bitwa będzie jego ostatnią. Za każdym razem gdy szarżował na wroga, pragnąc śmierci, opanowywał go szał, dzięki czemu wychodził ze starcia bez szwanku.

Olaf uznał, że żadna bestia nie zapewni mu śmierci. Uznał, że musi odnaleźć najstraszliwsze plemię Freljordu - ProfileIcon Winter&#039;s Claw.png Zimowego Szpona. Wyzwanie, które rzucił wojownikom SejuaniSejuani rozbawiło ją, jednak jego bezczelność nie miała zapewnić mu łaski. Przywódczyni plemienia rzuciła swoich podwładnych, by pokonali Olafa. Ci jednak padali jeden po drugim, aż wojownika ogarnął szał, pozwalając mu wyrąbać sobie ścieżkę do Sejuani. Walka między tą dwóją była tak straszliwa, że zatrzęsła lodowcami. Chociaż wydawało się, że Berserker jest niepowstrzymany, wojowniczce udało się osiągnąć impas. Jej spojrzenie zdołało przebić się przez otumanianie Olafa, czego nie dokonała wcześniej żadna broń. Odzyskał przytomność na tyle, że zdołała złożyć mu propozycję: przysięgła, że zapewni mu chwalebną śmierć, jeśli Olaf pomoże jej w podbojach. W tamtej chwili poprzysiągł, że jego jego czyny zmienią historię Freljordu.

„Kiedy spotkasz swoich przodków, powiedz im, że przysyła cię Olaf.”
— OlafOlaf

Stara Edytuj

Na niezbadanym kontynencie poza granicami Valoran, narodził się zdobywca o imieniu Olaf. W przeciwieństwie do innych, pochodził z rodziny o wieloletniej tradycji żołnierskiej. Berserkerzy, gdyż tak się nazwali, są wojownikami, którzy kumulują najgłębsze pokłady swojej furii, a następnie uwalniają ją w postaci dzikiego gniewu i szału ukierunkowanego bezpośrednio na wroga. Na zabójczy efekt ewolucji wpłynęło ich nieprzyjazne środowisko, Lokfar – jałowa tundra, na której wszelkie stworzenia muszą bezlitośnie rywalizować ze sobą o nieliczne zasoby. Olaf należał do żeglującego klanu znanego z plądrowania wszystkich wiosek w zasięgu ich długich łodzi wyrzeźbionych na kształt smoków. Ostatnim razem, gdy Olaf widział swój pokryty lodem dom, wyruszał na ekspedycję, mającą na celu zaludnienie i obrabowanie odległej krainy znanej tyko z legend. Podczas podróży gwałtowny szkwał zaskoczył Olafa i jego załogę, zdając ich na łaskę wzburzonego i bezlitosnego morza.

Jego statek został zniszczony, załoga przepadła, a sam Olaf cudem został zniesiony mile od przyjaznych wód wprost na obcy brzeg Valoran, na południe od Demacii. Berserker był przerażony i oszołomiony nieznanym terenem, ponieważ Lokfar nie jest zamieszkiwane przez tak potężnych magów. Olaf podszedł do nich w nadziei, że mogliby użyć swoich tajemniczych mocy, by odesłać go do jego ludzi. Zawarto układ. Olaf obiecał wykorzystać swoje niesamowite waleczne zdolności, by służyć podczas unikatowych bitew w Valoran w szeregach League of Legends. W zamian magowie przyrzekli, że odnajdą dla niego drogę do domu. Mimo przystąpienia do League, Olaf wie, że nie wolno ufać tym grożącym palcem władzom, którzy zarządzają Institute of War. Celowo nie zdradza im szczegółów na temat swojego życia i domu. Przecież posiadając wystarczająco dużo informacji, z pewnością odnaleźliby Lokfarian i zdominowali ich kraj, tak jak zdominowali Valoran, a następnie – całkiem mimowolnie – uciemiężyli naród.

„Lękaj się wojennego okrzyku Berserkera. To, co pędzi w twoją stronę jest nieugięte i nieograniczone kajdanami rozsądku.”

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Splądrować wszystko.”  p
Żart
  • „Miarą mężczyzny jest długość jego brody i rozmiar... sprzączki od pasa.”  p
Prowokacja
  • „No chodź, obiecuję, że cię nie skrzywdzę.”  p
Atak
  • „Szybciej do boju.”  p
  • „Rachu ciachu.”  p
  • „Mój topór łaknie krwi.”  p
  • „Nareszcie jakaś rozrywka!”  p
  • „Zabójcze żelazo!”  p
  • „Unicestwienie!”  p
Ruch
  • „Nadchodzi potęga Lokfaru.”  p
  • „Na grabież.”  p
  • „Do walki!”  p
  • „Już idę.”  p
  • „Rośnie mi ochota na zabijanie.”  p

Żart
  • „Jestem przegięty?! Twoja stara jest przegięta!”  p
  • „Hej, przywoływaczu. Wezwij do mnie dwie... nie. CZTERY gorące laseczki! W podskokach.”  p
Prowokacja
  • „Nie możecie mnie aresztować! Wiecie, kim jest mój stary?!”  p
  • „Przyszedłem skopać tyłki i wypić Graggy! Wygląda na to, że Graggy już się skończył.”  p
Atak
  • „Z drogi leszczu!”  p
  • „Miasto Bęcki, populacja ty.”  p
  • „Nadjeżdża pociąg pełen bólu, wuhu!”  p
  • „No chodź!”  p
  • „Jestem Brocejdon, władca Brocanu.”  p
  • „Słyszałeś to, brachu?”  p
  • „HEJ! Zostaw mój Graggy Ice!”  p
Ruch
  • „Brachuuuu!”  p
  • „Wow stary... Gdzie ja jestem?”  p
  • „Stary... Ale jestem kozak!”  p
  • „Czy ty wiesz, kim ja jestem?”  p
  • „Laseczki lubią mój topór.”  p
  • „Tak się wożę.”  p
  • „Przybij pionę!”  p
  • „Kieruj mnie do lasek!”  p
  • „Zwołaj chłopaków!”  p
  • „No i co tam?”  p
Przy użyciu Rzut ToporemRzut Toporem
  • „Ciuch!”  p
  • „Ciuch!”  p
  • „Ciuch!”  p
  • „Ciuch ciuch!”  p
Przy użyciu Zgubne UderzeniaZgubne Uderzenia
  • „Brachu!”  p
  • „Brachuu!”  p
  • „Brachuuu!”  p
  • „Brachuuu!”  p
Przy użyciu Szaleńczy ZamachSzaleńczy Zamach
  • „O tak!”  p
  • „Kaboom!”  p
  • „Kabooom!”  p
  • „Boom maleńka!”  p
Przy użyciu RagnarokRagnarok
  • „BROMACIA!”  p
  • „BROMACIAA!”  p
  • „BROMACIA!”  p
  • „BROMACIA!”  p
Przy śmierci
  • „Oooch... Twoja stara!”  p
  • „Uoch... Do bani.”  p
  • „Yho... Bzdura.”  p
  • „Uu... Niefajnie stary.”  p

Rozwój Edytuj

  • Prawdopodobnie początkowa grafika koncepcyjna Olafa (w wykonaniu Augie Pagan)
  • Grafika koncepcyjna Olafa
  • Dawny model Olafa
  • Pierwszy podstawowy portret Olafa
  • Pierwszy portret Zapomnianego Olafa
  • Pierwszy portret Zamrożonego Olafa
  • Drugi portret Zamrożonego Olafa
  • Pierwszy portret Olafa z Pentakill
  • Drugi portret Olafa z Pentakill

Nowy perkusista Pentakill Edytuj

Rozmowa członków zespołu Pentakill:[1]

  • Pentakill MordekaiserPentakill Mordekaiser: *puk* *puk* Włączone to jest? OK, co ja tu właściwie chcę ogłosić? Pentakill z dumą obwieszcza, że już oficjalnie dołącza do nas następca niedawno zeszłego perkusisty... yyy... jak tam mu było. Piątym członkiem Pentakill jest odtąd Olaf Berserker. Poczekajcie tylko, aż usłyszycie, jakie tremolando ten gość zasuwa w kawałku Rzut ToporemRzut Toporem, albo jak tłum szaleje, kiedy Olaf gra z Szaleńczym ZamachemSzaleńczym Zamachem. Wydawało mi się, że sam się przedstawi, ale teraz jest totalnie skacowany.
  • Pentakill YorickPentakill Yorick: Próbowałem go obudzić, ale kiedy tylko się zbliżam, te wilki na mnie warczą. Dajcie je wreszcie na okładkę pisma, może niech dostaną artykuł czy dwa... i wyrzućcie je stąd w #$%. Już prawie mi się skończył koktajl z Krwawej Mary, a kac się sam nie wyleczy.
  • Pentakill MordekaiserPentakill Mordekaiser: Sorry, zwykle nie przedstawiamy nowych członków osobiście, ale Olaf pomyślał, że dobrze by było zadomowić się w studiu nagraniowym razem z wilkami. Jak widać, napis: „ładunek może się przemieszczać w trakcie transportu” na naszym busie koncertowym znaczy odtąd: „dzikie zwierzęta – mogą zbiec”. Krótko mówiąc, szukamy teraz speca od reklamy i prawnika, który doda nam do umowy o pracę nowy załącznik dot. odpowiedzialności. Jeśli pojawią się jakieś pytania, skonsultujcie się z materiałami prasowymi. Ej, nie ma ktoś czasem pod ręką telefonu do schroniska dla zwierząt?

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki