Fandom

League of Legends Wiki

Nunu (historia i cytaty)

< Nunu

1,519stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Historia i cytaty

Historia Edytuj

Aktualna Edytuj

Czasem więzy przyjaźni stają się silniejsze, niż więzy krwi. Kiedy zaś łączą dzielnego chłopca z przerażającym yeti, należy zacząć się bać. Nunu oswoił bestię dzięki mocy przyjaźni, a nie kajdan. Teraz zaś Nunu i jego towarzysz, Willump, są nierozłączną parą, łącząc w sobie młodzieńczą porywczość i mityczne moce yeti, dzięki czemu są w stanie pokonać nawet największe przeszkody.

Nunu ma tylko mgliste wspomnienia dotyczące rodziców i okresu, zanim stał się członkiem plemienia ProfileIcon Frostguard.png Mroźnej Straży. Ciekawość świata i czułe serce Nunu sprawiały, że ciągle podpadał starszym plemienia; chłopak marzył o miejscach leżących dalej niż sięgał cień cytadeli plemienia. Ku frustracji opiekunów czasem udało mu się odwiedzać takie miejsca. Nunu został w końcu czeladnikiem poskramiacza plemienia i miał opiekować się jego zwierzętami.

Mroźna Straż posiadała całą menażerię stworzeń z Freljordu, ale najbardziej wyjątkowym okazem był yeti: nietypowe, magiczne stworzenie o ogromnej sile. Poskramiacz bestii przekazał Nunu, że tylko dieta z roślin i regularne biczowanie sprawia, że yeti jest potulne; jednak im więcej czasu młodzian spędzał z istotą, tym bardziej przekonywał się, że nie jest ona dzikim potworem.

Kiedy dostrzegł, że jego nowy przyjaciel Willump robi się coraz słabszy i bardziej chory, zaczął przemycać mu mięso. Dzień po dniu Willump stawał się coraz silniejszy, ale nie czyniło go to bardziej dzikim. Nunu miał nadzieje przekonać mistrza bestii, że yeti nie jest groźny, ale nie miał ku temu okazji. Kiedy przyniósł Willumpowi kolejny posiłek, zauważył, że przyjaciel zniszczył swoją klatkę oraz zostawił prymitywny rysunek, będący pożegnaniem. Nunu bez wahania ruszył w dzicz w poszukiwaniu towarzysza.

Kiedy w końcu dogonił Willumpa, ten otoczony był przez poskramiacza oraz grupę wojowników Mroźnej Straży. Obawiając się, że skrzywdzą oni jego przyjaciela, Nunu rzucił się między yeti a bicz swego przełożonego, jednak ten nie zawahał się go użyć. Kiedy ponownie uniósł broń, Willumpa ogarnął gniew. Rozwścieczyło go jednak niebezpieczeństwo, grożące chłopcu, który był dla niego dobry, a nie to, jak go wcześniej traktowano. Yeti zaatakował i splamił śnieg krwią poskramiacza.

Przerażeni wojownicy plemienia uciekli. Nunu zrozumiał, że nie będzie mógł wrócić do cytadeli. Krzyknął, by Willump uciekał, zanim Mroźni Strażnicy wrócą go zabić, jednak yeti nie chciał zostawić chłopca. Nunu czekał trudny wybór – mógł porzucić przyjaciela i spędzić resztę życia w niewoli Mroźnej Straży lub ruszyć w mroźną dzicz, zostawiając za sobą swój dom. Wybrał jedyną sensowną ścieżkę. Wskoczył na plecy wielkiego yeti i dołączył do jego ucieczki. Ruszyli w szeroki świat, który tak długo był przed nimi zamknięty.

„Mamy z Willumpem cały świat do zwiedzenia. Nie wchodź nam w drogę!”
— NunuNunu

Stara Edytuj

Freljord to bezlitosna kraina pokryta śniegiem i lodem. Podróże, zwłaszcza w zimie, potrafią być strasznie niebezpieczne. Żywioły odbierają życie nawet tym, którzy przebywali tu od urodzenia. Chłopiec, znany jako Nunu, doświadczył takiej właśnie tragedii. Pewnego dnia, gdy był małym dzieckiem, wracał z ojcem z wyprawy w góry. Niespodziewana zamieć zmusiła ich do szukania schronienia w jaskini. Takiej nawałnicy nie widziano od lat – trwała ona kilka dni. Ojciec Nunu wyruszył szukać pożywienia i już nie wrócił.

Zamieć w końcu minęła, jednak dziecko leżało na zboczu góry, umierając. Na szczęście była to kraina yeti, potężnych bestii, z którymi ojciec Nunu zawarł pakt zapewniający im bezpieczne przejście. Młody yeti Willump odnalazł Nunu i sprowadził go do domu. Od tego momentu dziecko wychowywały yeti, których kultura stanowi zagadkę dla większości Runeterran. Nunu szybko odkrył, że te z pozoru dzikie bestie były tak naprawdę głęboko uduchowionymi istotami, żyjącymi w harmonii ze środowiskiem. Są stworzeniami terytorialnymi i nie wahają się bronić, jeśli wymaga tego sytuacja. Yeti przyglądały się reszcie Valoran i wyczuwają powiew zmian. Po stworzeniu League of Legends yeti wiedziały, że potrzebny im będzie bohater. Dosiadający swego brata, Willumpa, Nunu stał się tym bohaterem. Ci, którzy śledzą League, wiedzą, że jest nad wiek rozwinięty, ale mimo że wydaje się być człowiekiem, myśli tak jak stworzenia, które go adoptowały.

„Wyobraźcie sobie, jaki będzie, kiedy dorośnie!”

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „No to w drogę.”  p
Żart
  • „Mam Yeti i nie zawaham się go użyć!”  p
Prowokacja
  • „Lepiej nie denerwować Yeti, jego gniew nie spodoba ci się...”  p
Atak/Ruch
  • „Połknę was w całości!”  p
  • „Yeti zna drogę.”  p
  • „Zbierajmy się.”  p
  • „Się robi!”  p
  • „Tam jest zimno.”  p
  • „Lepiej nie denerwować Yeti, jego gniew nie spodoba ci się.”  p
  • „Nie złapiesz mnie!”  p

Żart
  • „Jest świetnie, jestem wypasiony. Zupełnie jak pracownicy Riot, którzy mnie stworzyli.”  p
Prowokacja
  • „Kiedy cię poznałem byłem zwykłym botem. Teraz, jestem super botem!”  p
  • „Teraz patrz i ucz się, tak jak ja uczyłem się od Phreaka.”  p
Atak
  • „Teraz poznasz mój gniew.”  p
  • „Moja superumiejętność ich zniszczy... albo i nie.”  p
  • „Dodaję cię do listy ignorowanych.”  p
  • „Przestań umierać.”  p
  • „Wszystko zgodnie z planem.”  p
  • „Pod wieżą... Atakujmy pod wieżą!”  p
  • „Dzięki mojej taktyce zwyciężymy.”  p
  • „Popatrz na moją genialną grę.”  p
  • „Teraz zobaczysz co się dzieje, kiedy postępujesz według moich przebiegłych planów.”  p
Ruch
  • „Tutaj Yeti-bot.”  p
  • „Witamy w prezentacji bohatera Nunu, mówi Yeti-bot.”  p
  • „No jasne.”  p
  • „Jaja sobie robisz?”  p
  • „Zaskoczę ich swoją decyzją.”  p
  • „Muszę szybko myśleć... i działać.”  p
  • „Mam co do tego złe przeczucia.”  p
  • „Niezły jestem.”  p
  • „Będę nacierał. Dzięki czemu poznajecie moją odwagę.”  p
  • „Boty są lepsze niż nieboty.”  p
  • „Mów, że ich nie ma. To konstruktywna krytyka.”  p
Śmiech
  • „Hahahahahahaha.”  p
Przy użyciu PożarciePożarcie
  • „Pycha!”  p
  • „Przepyszne.”  p

  • Grafika koncepcyjna Nunu 1 (w wykonaniu Augie Pagan)
  • Pierwszy podstawowy portret Nunu
  • Pierwszy portret Nunu Wielkiej Stopy
  • Pierwszy portret Świątecznego Nunu
  • Pierwszy portret Bota Nunu
  • Portrety Zombi Nunu, które pojawiły się zamiast portretów postaci wklejanych do komentarzy na oficjalnej stronie League of Legends

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki