FANDOM

Noxus Crest.png

NoxusNoxus to potężne imperium ze straszliwą reputacją. Dla wszystkich poza jego granicami, Noxus jest okrutny, ekspansjonistyczny i groźny, jednakże jeżeli spojrzeć poza wojenną otoczkę, można dojrzeć niezwykłe społeczeństwo, którego mieszkańcy szanują i rozwijają swoje zalety i talenty. Byli oni niegdyś rozbójnikami, dopóki nie zaatakowali starożytnego miasta, które teraz leży w samym sercu imperium. Zagrożenie czekało na nich z każdej strony, więc agresywnie zaatakowali przeciwników, poszerzając swoje granice z każdym rokiem. Walka o przetrwanie uczyniła Noxian niezwykle dumnym ludem, który ceni siłę ponad wszystko, a siła ta może manifestować się na wiele różnych sposobów. Każdy może zyskać władzę i szacunek w Noxusie, jeżeli wykaże się odpowiednie zdolności, niezależnie od pozycji społecznej, pochodzenia, ojczyzny oraz bogactwa.

Opis Edytuj

Noxus, jako naród, jest pod wieloma względami moralnym przeciwieństwem Demacii. Jest to kraj, w którym to moc, zarówno fizyczna i psychiczna, stawiana jest na pierwszym miejscu. Nie jest ważne, jak chce się ją posiąść; każdy sposób jest dobry, nawet jeśli oznacza niemiłe konsekwencje dla współobywateli.

Lokalizacja Edytuj

Runeterra Map 01.jpg

Mapa pokazująca tereny kontrolowane przez NoxusNoxus.

Imperium Noxus (często nazywane Noxus) znajduje się w północnej części Valoranu. Graniczy z DemaciąDemacią, ShurimąShurimą, PiltoverPiltover i ZaunZaun oraz mniejszymi państwami-miastami jak Biały Klif i Błotnisko.

Obecnie znanych jest 20 obszarów na terenie Noxus.

Arena Siepacza Edytuj

Xin Zhao.Siepacz Xin Zhao.skórka.jpg

Arena Siepacza w tle skórki Siepacz Xin ZhaoSiepacz Xin Zhao.

Arena umiejscowiona w Noxus Prime, znana dzięki widowisku zwanemu The Fleshing (Siepacz). Zarówno Xin ZhaoXin Zhao jak i AlistarowiAlistarowi udało się uciec z areny.

„Były to walki gladiatorów z jedną, wypatrzoną regułą: za każdym razem, gdy walczący wygrywał pojedynki, liczba jego przeciwników (głównie jeńców wojennych) wzrastała. Oznaczało to śmierć w niezrównanej chwale dla każdego walczącego. Xin ZhaoXin Zhao, znany wtedy jako Siepacz, miał stawić czoła 300 przeciwnikom, niemal 6 razy więcej w porównaniu do poprzedniego rekordzisty. Miała to być jego ostatnia walka. Jarvan II, słysząc o tym niesamowitym wydarzeniu, niezauważenie dostał się na teren areny w celu złożenia mu propozycji: służby Demacii i ukarania tych, którzy skazali go na śmierć. W zamian oferował mu wolność. Xin Zhao zgodził się, zaskoczony tym, że król ryzykował własnym życiem, żeby go uratować. Pod osłoną demaciańskich sił, atakujących Noxus, Jarvan wyzwolił Xin Zhao i jego 300 przeciwników.”
— Historia Xin ZhaoXin Zhao.

Bazylisz Edytuj

Bazylisz Mapa.png

Mapa pokazująca położenie Bazylisz względem PiltoverPiltover.

Miasto we wschodniej części Północnego Valoranu. Obecnym zarządcą miasta jest Zarządczyni Invetia Varn (poprzednim Quilletta Varn). Bazylisz jest znany z robionych pajęczą nicią obrazów. Towarem eksportowym miasta jest pajęczolina pająka szklistego.

Bel'Zhun Edytuj

Ilustracja Muatisa.png

Ilustracja przedstawiająca muatisa.

Umiejscowione na północy ShurimyShurimy miasto jest obecnie kontrolowane przez Noxus. Poprzednimi zarządcami miasta byli Hagyos Valif i Hazir Ima'Sai. Obecnie miastem rządzi Dorrik. W mieście widoczne są wpływy rebeliantów znanych jako Słońca Bel'Zhun, którzy często handlują z Klanem Medarda z Piltover. Ich towarami eksportowymi są wełna i kły muatisów.

Dzielnica Ivory Ward Edytuj

Ivory Ward jest jedną z najstarszych i najzamożniejszych dzielnic w stolicy Noxusu. Jej plac targowy był niegdyś centrum zamieszek, towarzyszącym śmierci Borama Darkwilla. Po całym zajściu teren targowiska zaczął być miejscem dochodzenia wszczętego przez władze Noxusu, co skutkowało drastycznym wzrostem bezpieczeństwa wśród mieszkańców Ivory Ward.

Fallgren Edytuj

Wyspa w północno-wschodniej części Valoranu. Miasto jest obecnie kontrolowane przez Noxus, dzięki zwycięstwu poprowadzonej przez KledaKleda armii w Bitwie pod Fallgren. Obecnym zarządcą miasta jest Jeon. Towarem eksportowym miasta jest elastyk leczniczy używany do wytwarzania tub w ZaunZaun.

Gereshni Edytuj

Miasto w północnej części ShurimyShurimy, obecnie kontrolowane przez Noxus. Poprzednim shurimiańskim hagya i obecnym noxiańskim zarządcą miasta jest Ta'Fik. Miasto znane jest z Aziritu Shurimy („Krwawe Szkło”) nazwanego na cześć Imperatora ShurimyImperatora Shurimy.

Glorft Edytuj

Miasto na południu Północnego Valoranu, jest kontrolowane przez Noxus po szturmie na Glorft poprowadzonym przez KledaKleda.

Nie... To zupełnie jak szturm na Glorft. Widziałeś jedną awangardę artyleryjską w akcji szturmowej, to widziałeś je wszystkie!  p
— KledKled

Grannit Edytuj

Miasto w południowo-wschodniej części Północnego Valoranu. Jego obecnym zarządcą jest Eranolaj Smik. Grannit słynie z suszonych bolbów i zupy z głów bolbów.

Ironwater Edytuj

Miasto w południowo-wschodniej części Północnego Valoranu. Jego obecnym zarządcą jest Arron. Ironwater znane jest z wina z buzaków

Kilgaj Edytuj

Znajduje się w południowej części Północnego Valoranu. Liderem miasta jest Zarządca Dauvin, a poprzednio był to Thomark. W mieście wytwarzany jest kilgajski cedr podniebny.

Krwawe Klify Edytuj

Położone w Północnym Valoranie, liderem miasta jest Zarządca Hovri JV. Sprzedają kiepskie ziarno Avarosanom w Mroźnej PrzystaniMroźnej Przystani.

Krexor Edytuj

Miasto w południowo-wschodniej części Północnego Valoranu, obecną zarządczynią miasta jest Lisabetya (wcześniej Lilianna Ema Herrbela). Miasto jest znane z Minotaurów kowali.

Noxus Prime Edytuj

Największe miasto w Imperium; stolica jest głównym ośrodkiem politycznym, kulturowym, religijnym, wojskowym, gospodarczym i edukacyjnym w kraju. Całe miasto zostało zbudowane na górze, wraz z Głównym Pałacem, mieszczącym kwatery Wielkiego GenerałaWielkiego Generała, który znajduje się na jej szczycie. Główny Pałac jest również jednym z najstarszych budynków w mieście. Znany także jako Nieśmiertelny Bastion, był kiedyś główną siedzibą brutalnego gubernatora wojskowego (watażki), znanego jako MordekaiserMordekaiser. Wznoszące się wokół iglice są znaczącą częścią panoramy miasta. Wiele szlachetnych domostw ma swoje mieszkania właśnie w stolicy, jak na przykład ród Du CouteauDu Couteau. Chociaż nie tak czysta i nieskazitelna jak stolica DemaciiDemacii, miasto to jest manifestacją potęgi, mocy i siły Imperium. Wznosi się tu wiele pomników wojennych, które oddają hołd tym, którzy oddali życie w jego imieniu. Działająca w stolicy Noxiańsa Akademia Bleak jest głównym ośrodkiem techmaturgicznych badań Imperium i utrzymuje bliskie stosunki z Zauniańską Uczelnią Techmaturgii. Miasto jest również siedzibą niesławnej organizacji o nazwie Czarna Róża.

Qualthola Edytuj

Miasto w południowej części Północnego Valoranu, kontrolowane przez Noxus po Oblężeniu Quatholi, w którym uczestniczył KledKled.

U bram Qualtholi próbowali Nas załatwić za pomocą wrzącego oleju. Ale ja miałem na to wysmażone!  p
— KledKled

Pomnik Siona Edytuj

  • Pomnik Siona (nowo zbudowany)
  • Pomnik Siona (opuszczony)
  • Pomnik Siona (Powstanie)
  • Pomnik Siona (Odrodzenie)

Pomnik i jednocześnie grób zbudowany dla SionaSiona, noxiańskiego bohatera wojennego, zabójcy demaciańskiego króla Jarvana I. Został później użyty do przechowania wskrzeszonej formy Siona, zanim przejął nad nim panowanie SwainSwain z pomocą Czarnej Róży i wykorzystaniem krwi demaciańskiego księciademaciańskiego księcia. Obecny stan pomnika jest nieznany.

Północne Równiny Edytuj

Znajduje się na północnym skraju Imperium. Równiny te są aktualnie zajęte przez KledaKleda. Przez ciężki klimat tego miejsca, charakteryzującego się ostrymi, pustynnymi zamieciami, wielu podróżnych straciło życie w tej bezlitosnej krainie. Zarówno poprzez wpływy atmosferyczne, jak również za pośrednictwem wymienionego Yordla i jego pustynnej smokolopysmokolopy, większość Noxian unika podróży przez te terytoria.

Rokrund Edytuj

Miasto w południowej części Północnego Valoranu, jego obecnym władcą jest Zarządczyni Katya. Jest znane z warzyw zwanych Naapa.

Smocza Brama Edytuj

Zajduje się w północno-wschodniej części Północnego Valoranu. Liderem miasta jest Zarządca Algor Nimchi. Miasto jest pod kontrolą Noxus od czasu kampanii poprowadzonej przez KledaKleda. Towarami eksportowymi miasta są: rozcieńczacze, brzoskwiniowe ślimaki, masa perłowa, skóry owoców nirputi, mleko zbożowe z FreljorduFreljordu, nasiona Miodowego OwocuMiodowego Owocu i wytłoki „ioniańskiegoioniańskiego srebrnego”.

Vindor Edytuj

Umiejscowione we wschodniej części Północnego Valoranu, jego obecnym liderem jest Zarządca Amenesce. Miasto jest znane z rasy koni znanej jako Noxiańskie Gorącokrwiste.

Urzeris Edytuj

Miasto w północnej części Shurimy, obecnie kontrolowane przez Noxus. Jego obecnym zarządcą jest Vin. Głównym towarem eksportowym miasta jest Sól z Uzeris.

Kultura Edytuj

Rząd Edytuj

Relacje Edytuj

Bilgewater Edytuj

Demacia Edytuj

Freljord Edytuj

Ionia Edytuj

Piltover Edytuj

Shurima Edytuj

Zaun Edytuj

Historia Edytuj

Historia Odrodzonego Edytuj

Pomnik Edytuj

Sion Update Promo 1.png

W tym świecie nic nie jest nam dane, a do tego nie brak tyranów próbujących wszystko sobie przywłaszczyć siłą. Dziś pragniemy uhonorować człowiekaczłowieka, który uosabiał prawdziwego ducha Noxian. Żadna siła nie mogła mu odebrać zwycięstwa, nawet śmierć.

Dokładnie pamiętam dzień, w którym zginął. Ruszyły na nas przytłaczające siły naszego znienawidzonego wroga. Adwersarze stali u bram, przypadało ich dziesięciu na każdego z naszych wojowników. Ich tchórzliwy władca krył się za murem swojej armii, aby z daleka obserwować, jak jego poddani zmiatają nas z powierzchni Valoran. Podczas gdy inni doradzali mi, aby zabarykadować wrota i zmusić wrogów do mozolnej walki o każdy centymetr noxiańskiej ziemi, ten człowiek zażądał, byśmy dumnie wymaszerowali i otwarcie stawili czoło najeźdźcom. Nie chciał się kryć za murami miasta, póki dychał choć jeden wróg Noxus. Kroczył na czele naszych wojowników niczym gigant pośród demaciańskiego motłochu. Miał jeden cel: wyciąć w pień wrogą armię.

Królewscy strażnicy Jarvana byli przekonani, że powstrzymają natarcie naszego czempiona. Mylili się. Zabijał ich jednego po drugim, aż wreszcie pozostał tylko on i nikczemny król. Nasz wybawiciel był ranny i strudzony – zwyczajni wojownicy na jego miejscu wzięliby odwrót, on jednak okazał się prawdziwym synem Noxus. Toczył z Jarvanem zaciekły bój, jednak wreszcie opuściły go siły i musiał uznać wyższość nikczemnego króla... choć jeszcze nie został pokonany. Wydając ostatnie tchnienie, nasz wybawiciel zacisnął palce na gardle przeciwnika i złamał wolę całego wrogiego narodu.

Każdy Noxianin patrzący na ten pomnik powinien pamiętać to przesłanie:

„Jeśli masz zginąć, zrób to z honorem. Niechaj świat zadrży, gdy go opuścisz.”

Ziarno Zwątpienia Edytuj

CIERŃ: "Wielki Generał próbuje robić dobrą minę do złej gry, ale wiadomo, że odczuł porażkę bardziej dotkliwie, niż to pokazuje. Teraz, kiedy zginął jego najbardziej zaufany zwolennik, Darkwill nieustannie czuje na plecach zdradzieckie spojrzenie swoich wodzów."

PŁATEK: "Trzeba wybrać następcę. Demacia jest wstrząśnięta. Nie możemy zmarnować tej szansy!"

CIERŃ: "W jego świecie zabójcy czają się za każdym rogiem; paraliżuje go strach."

LEBLANCLEBLANC: "Nie. Gra na zwłokę. Darkwill nie został Wielkim Generałem, będąc tchórzem. Dowiedzmy się, o co tu chodzi."

Black Rose.png

PŁATEK: "Sługusy Darkwilla czegoś szukają. Próbują posiąść magiczne przedmioty i wiedzę tajemną: poznać rytuały krwi i kości, zdobyć relikty Shadow Isles i odkryć jeszcze mroczniejsze sekrety."

CIERŃ: "Możemy mu dać coś, czego pragnie. To ciekawa sposobność."

LEBLANCLEBLANC: "Będę go nagabywać. Jeśli okaże się otwarty, musimy się zatroszczyć o dotrzymanie naszych obietnic."

Obwieszczenie Edytuj

Noxus - Obwieszczenie.png

Upadek Edytuj

DARKWILL: "Co to ma być?"

LEBLANCLEBLANC: "Dostałeś to, czego chciałeś – nic więcej."

DARKWILL: "Nie tego chciałem!"

LEBLANCLEBLANC: "Pragnąłeś, aby zwłokizwłoki powstały z martwych i dalej wypełniały twoją wolę. Spełniliśmy to życzenie."

DARKWILL: "Spójrz na niego! To... coś nie może stać na czele armii."

LEBLANCLEBLANC: "Może i na przywódcę nadaje się słabo, ale twój przyjaciel i tak zawsze był bardziej zabójcą niż wodzem... A nigdy nie miał do tego lepszych predyspozycji niż teraz. Nie czuje strachu, nie kwestionuje rozkazów i jest nieśmiertelny!"

DARKWILL: "Niech cię... Nie mam wyboru."

Rozłam Edytuj

Sion Update Promo 3.png

Do gabinetu Wielkiego Generała.

Nie ma wątpliwości, że upiór będzie skutecznym narzędziem zagłady. Ta istotaistota zdołała niemal zrównać z ziemią fortecę w Andras bez niczyjej pomocy. Jednak jest tak samo winna równie wielkich strat wśród naszych legionów co w siłach Demacii. Wydaje się, że to coś karmi się zniszczeniem i śmiercią. Tym razem potrzebowaliśmy całego oddziału ciężkiej piechoty, żeby opanować tego potwora. Upiór cały czas rośnie w siłę, niezależnie od zadanych mu ran.

Morale naszych ludzi bardzo spadły. Żołnierze są wielce zaniepokojeni widokiem potwora, który do niedawna był ich bohaterem. W tej kłopotliwej sytuacji zaczynają się zastanawiać, jaka nagroda za służbę czeka ich samych. Musieliśmy rozwiązać sześćdziesiąt regimentów, które nie chciały walczyć u boku tego stwora. Obawiam się, że z upływem czasu sytuacja będzie się tylko pogarszać.

Z całym szacunkiem, Wielki Generale, niektórym nie należy przerywać zasłużonego wiecznego odpoczynku.

Pochowany Edytuj

Noxus - Pochowany.png

Most do Przeszłości Edytuj

Sion Update Promo 4.png
„To wielka szkoda, że Keiran nie może się cieszyć długowiecznością ojca... Chociaż z drugiej strony bez mojego udziału nie istniałby nawet ten wysoki urząd, który piastował jego ród. Komnaty Wielkiego Generała skrywają wiele sekretów. Teraz to moje sekrety.

Stary Darkwill miał dużą wiedzę na temat sztuki nekromancji. Przekopanie się przez jego bibliotekę zajęłoby mi całe dekady, jednak sądzę, że mogę oszukać czas, podobnie jak właściciel tych ksiąg.

Dziś udało mi się dokonać ważnego odkrycia – mam tu opisane pierwsze kroki Borama Darkwilla w świecie magii śmierci. Wygląda na to, że próbował przeprowadzić jakiś rytuał wskrzeszający. Kogo jednak miałby chcieć przywrócić do życia?

Za czasów poprzedniego reżimu skutecznie manipulowano faktami historycznymi, jednak braki w kronikach mogą nam powiedzieć równie dużo, co zapiski, które się ostały.

Mam trop. W głębi Starego Noxus znajduje się pomnik, który jest świadectwem dawnej świetności i późniejszej niełaski. Tam właśnie spoczywa człowiekczłowiek, którego Boram Darkwill próbował wybudzić z wiecznego snu.

Ta umęczona dusza wciąż jest uwięziona. Jeśli ten stwór w ogóle mógł odczuwać cierpienie, byłoby mi go żal.
— Fragmenty z dziennika Wielkiego Generała SwainSwain

Kotwica Edytuj

LEBLANCLEBLANC: Już dawno nie zaszczycał mnie pan swoim towarzystwem, Wielki Generale.

SWAINSWAIN: Masz moją przychylność. Tyle wystarczy.

LEBLANCLEBLANC: Jednak wydaje mi się, że przybył pan, aby ponownie szukać pomocy Czarnej Róży.

SWAINSWAIN: Krew demaciańskiego księciademaciańskiego księcia. Ile zostało?

LEBLANCLEBLANC: Jeszcze po tej ostatniej farsie? W tych sprawach trzeba być ostrożnym. Lepiej, żeby to nie trwało za długo.

SWAINSWAIN: Tym razem bez sztuczek; ta cała subtelność niedługo nie będzie mi potrzebna. Muszę umocnić swoją pozycję poprzez rozlew krwi, a do tego potrzebuję odpowiedniego narzędzia.

LEBLANCLEBLANC: Chyba ma pan jakiś plan...

SWAINSWAIN: Zademonstruję...

Powrót Edytuj

„Zatoczyliśmy pełne koło: Wielki Generał potrzebuje pomocy bohatera, Czarna Róża stara się zapuścić korzenie jeszcze głębiej w strukturach Najwyższego Dowództwa, zaś upadły wojownik łaknie kolejnej bitwy. Tym razem będzie inaczej. Boram zdołał przywrócić ciało do życia, ale jego nowy kompankompan okazał się jedynie bezrozumną bestią ogarniętą żądzą pożerania żywych. Nie potrafię naprawić czegoś tak zepsutego, ale mogę mu wskazać nowy cel. To może wystarczyć do realizacji moich planów. Przygotowano rytuał. Ciało wciąż odczuwa głód. Pij do dna, nasyć się krwią swojego zabójcy, synu Noxus, i powróć do życia.
— SwainSwain

Odrodzenie Edytuj

Sion - Odrodzenie00:40

Sion - Odrodzenie

Starożytna tajemnica Runeterry Edytuj

Aatrox Promo 4.png

Noxiański posążek

„To posąg z Noxus.

Tak, z Noxus. Wiesz, co myślę o Noxianach, ale ich miasto jest pełne historii. Żeby uniemożliwić mi zwiedzenie jednego z najważniejszych miejsc w całym Valoranie potrzeba czegoś więcej niż czarna magia, strażnicy z ogromnymi toporami i przerażający facet od ptakówfacet od ptaków.

Noxus jest pełne takich posągów. Przeważnie tworzone są w hołdzie największym bohaterom państwa, ale ten nie wygląda jak noxiański heros. Znam się na tym – wystarczy wziąć do ręki dowolną noxiańską książkę, a przeważnie okaże się, że to przydługa kronika życia jakiegoś bohatera. Nie zwróciłbym uwagi na ten posąg, gdybym nie rozpoznał tej postacitej postaci.

Dręczy mnie jedno... czemu w Noxus znajdują się posągi istoty, która przewija się też w demaciańskiej sztuce?
— EzrealEzreal

Ciekawostki Edytuj

Media Edytuj

Bohaterowie Edytuj

Bohaterowie państwa Edytuj

Bohater Więzi
Cassiopeia, Wężowy UściskCassiopeia, Wężowy Uścisk Miejsce urodzenia; dawna noxiańska kusicielka, młodsza siostra KatarinyKatariny
Darius, Ręka NoxusDarius, Ręka Noxus Miejsce urodzenia; czynny służbowo Generał Dowodzenia
Draven, Wielki OprawcaDraven, Wielki Oprawca Miejsce urodzenia; znany artysta Noxusu
Elise, Królowa PająkówElise, Królowa Pająków Miejsce urodzenia; Głowa rodziny Zaavan i sojuszniczka Czarnej Róży
Katarina, Złowieszcze OstrzeKatarina, Złowieszcze Ostrze Miejsce urodzenia; renomowana noxiańska zabójczyni, starsza siostra CassiopeiCassiopei
Kled, Swarliwy RajtarKled, Swarliwy Rajtar Rezydencja; wielokrotnie nagrodzony noxiański żołnierz
LeBlanc, OszustkaLeBlanc, Oszustka Miejsce urodzenia; matrona Czarnej Róży
Morgana, Upadły AniołMorgana, Upadły Anioł Rezydencja; właścicielka Sinful Succulence
Sion, Nieumarły BohaterSion, Nieumarły Bohater Miejsce urodzenia; dawny noxiański dowódca polowy
Swain, Wielki TaktykSwain, Wielki Taktyk Miejsce urodzenia; Wielki Generał Noxusu
Talon, Cień OstrzaTalon, Cień Ostrza Miejsce urodzenia; skrytobójca na usługach generała Du Couteau
Urgot, Duma KataUrgot, Duma Kata Miejsce urodzenia; dawny Najwyższy Kat Noxusu
Vladimir, Krwiożerczy ŻniwiarzVladimir, Krwiożerczy Żniwiarz Rezydencja; potężny noxiański hemomanta

Bohaterowie powiązani Edytuj

Bohater Więzi
Alistar, MinotaurAlistar, Minotaur Dawny więzień Noxusu
Annie, Dziecko CiemnościAnnie, Dziecko Ciemności Córka wygnańców z Szarego Zakonu
Elise, Królowa PająkówElise, Królowa Pająków Sojuszniczka Czarnej Róży
Gragas, Karczemny ZabijakaGragas, Karczemny Zabijaka Osiedla się w mieście dla dostaw
Irelia, Pani OstrzyIrelia, Pani Ostrzy Żądała wczesnego rewanżu meczu między Ionią a Noxusem
Jarvan IV, Wzór dla DemacianJarvan IV, Wzór dla Demacian Nemezis Jericho SwainaJericho Swaina
KarmaKarma Pokonała w pojedynkę armię Noxusu w trakcie najazdu na jej wioskę
Kayle, Sprawiedliwy SędziaKayle, Sprawiedliwy Sędzia Szuka sposobu pokonania swojej siostry MorganyMorgany
Lee Sin, Ślepy MnichLee Sin, Ślepy Mnich Protestował przeciwko noxiańskiej okupacji Ionii
Master Yi, Szermierz WujuMaster Yi, Szermierz Wuju Szuka zemsty za zniszczenie jego rodzinnej wioski
Quinn iQuinn i Valor, Skrzydła DemaciiValor, Skrzydła Demacii Złapali noxiańskiego asasyna
Riven, WygnaniecRiven, Wygnaniec Miejsce urodzenia; dawna polowa dowódczyni Noxusu
Sivir, Pani WojnySivir, Pani Wojny Zdezerterowała z noxiańskiej armii
Twisted Fate, Mistrz KartTwisted Fate, Mistrz Kart Dawny karciany rekin
Varus, Strzała OdkupieniaVarus, Strzała Odkupienia szuka zemsty za masakrę rodzinnej wioski
Vayne, Nocna ŁowczyniVayne, Nocna Łowczyni Bada działalność Czarnej Róży
Veigar, Panicz ZłaVeigar, Panicz Zła Oszalał w czasie pobytu w więzieniu za nieczysty handel
Xin Zhao, Seneszal DemaciiXin Zhao, Seneszal Demacii Znany jako Siepacz; uciekł z Fleshingu

Zobacz także Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki