FANDOM

Nocturne, Wieczny Koszmar jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Ostrza Cieni
Czas: 10 sek.
Nocturne.Ostrza Cieni

Następny podstawowy atak Nocturne'a zadaje wrogom w okolicy dodatkowe obrażenia fizyczne równe (20% obrażeń ataku) + (15% mocy umiejętności) i przywraca mu 10 / 18 / 26 pkt. zdrowia za każdy trafiony cel.

Podstawowe ataki skracają czas odnowy Ostrzy Cieni o 1 sekundę.

Ostrza Cieni to efekt przy trafieniu, który czasowo zwiększa obrażenia następnego ataku podstawowego.
Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak wręcz, w tym kradzież życia,  Blask, a spowolnienie  Lodowym Młotem nie jest osłabiane.
  • Obrażenia umiejętności nie mogą być krytyczne.
  • Umiejętność nie działa na struktury.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
  • Skrócenie czasu odnowy działa, gdy Nocturne atakuje struktury.
Nocturne IVideo
Zwiastun Zmierzchu
Czas: 10 sek.
Koszt: 60 / 65 / 70 / 75 / 80 many
Nocturne.Zwiastun Zmierzchu

Aktywna: Nocturne ciska ostrzem cienia w linii, który zostawia Ślad Zmierzchu na swojej drodze, zadając obrażenia fizyczne przeciwnikom, których napotka i powoduje, że trafieni bohaterowie również zostawiają za sobą Ślad Zmierzchu przez 5 sekund.

  • Obrażenia fizyczne: 60 / 105 / 150 / 195 / 240 (+75% premii do obrażeń ataku)

Gdy Nocturne porusza się po Śladzie Zmierzchu, to otrzymuje premię do prędkości ruchu i obrażeń ataku oraz zyskuje możliwość przenikania przez jednostki.

  • Zasięg: 1200
  • Prędkość ruchu: 15 / 20 / 25 / 30 / 35 %
  • Obrażenia ataku: 15 / 25 / 35 / 45 / 55
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność i zapobiegają pozostawiania Ślad Zmierzchu.
  • Mimo tego, że Zwiastun Zmierzchu nie udziela bezpośrednio wizji na trafionych jednostkach, to Ślad Zmierzchu jest widoczny za jednostkami 5 sekund.
Nocturne QVideo
Całun Mroku
Czas: 20 / 18 / 16 / 14 / 12 sek.
Koszt: 50 many
Nocturne.Całun Mroku

Bierna: Nocturne zyskuje stałą premię do prędkości ataku.

  • Prędkość ataku: 20 / 25 / 30 / 35 / 40 %

Aktywna: Nocturne tworzy barierę, która przez następne 1.5 sekundy może zablokować następną umiejętność użytą na nim. Jeśli Nocturne zablokuje umiejętność, bierna premia do prędkości ataku zostaje podwojona na 5 sekund.

  • Prędkość ataku: 40 / 50 / 60 / 70 / 80 %
Całun Mroku to bierne ulepszenie. Całun Mroku to aktywna tarcza czarów.
  • Całun Mroku posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Noctrurn'a.
  • Bierna premia do prędkości ataku nie jest utracona, gdy umiejętność odnawia się.
  • Jeśli Całun Mroku zostanie aktywowany w tym samym czasie co  Całun Banshee, to po trafieniu Nocturne'a jakąś umiejętnością bohaterów obie tarcze zostaną zniszczone, niezależnie od ich kolejności.
Nocturne WVideo
Niewymowna Groza
Czas: 15 / 14 / 13 / 12 / 11 sek.
Koszt: 60 / 65 / 70 / 75 / 80 many
Nocturne.Niewymowna Groza

Aktywna: Nocturne umieszcza w umyśle przeciwnika koszmar, zadając obrażenia magiczne przez 2 sekundy.

Jeśli cel pozostanie w zasięgu 465 jednostek od Nocturne'a, to zostanie on przestraszony na krotki czas.

  • Zasięg: 425
  • Przerażenie: 1,25 / 1,5 / 1,75 / 2 / 2,25 sek.
Niewymowna Groza to celowana na cel umiejętność zadającą obrażenia w czasie.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność zadająca obrażenia w czasie.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują łańcuchy, ale nie blokują strachu.
Nocturne EVideo
Paranoja
Czas: 150 / 125 / 100 sek.
Koszt: 100 many
Nocturne.Paranoja

Aktywna: Nocturne redukuje widoczność wszystkich wrogich bohaterów i usuwa wspólną wizję na 4 sekundy.

Gdy Paranoja jest aktywna, Nocturne może aktywować ją ponownie i rzucić się na wrogiego bohatera w zasięgu, zadając obrażenia fizyczne.

  • Zasięg: 2500 / 3250 / 4000
  • Obrażenia fizyczne: 150 / 250 / 350 (+120% premii do obrażeń ataku)
Paranoja to globalne osłabienie po pierwszej aktywacji,a po drugiej pojedynczo celowana umiejętność na cel będąca ślizgiem.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
  • Wizja przyznawana przed Paranoją jest usuwana, a wizja przyznawana podczas aktywacji umiejętności jest pochłaniana.
  •  Jasnowidzenie i  Przeznaczenie  Twisted Fate'a będzie nadal udzielać wizji po zakończeniu Paranoi.
  • Chociaż bohaterowie tracą wizje na mapie, to zachowują oni zmniejszony obszar wizji wokół siebie i mogą normalnie ujrzeć stwory itp. w tym obszarze.
  • Redukcja widoczności Paranoi nie udziela asyst.
  • Nocturne podąża za celem do momentu trafienia, nawet wtedy, gdy cel ucieka za pomocą  Błysku. Wyjątek stanowią sytuacje, gdy cel  Teleportuje się lub  Powraca; w takich sytuacjach zatrzymuje się on na poprzedniej lokalizacji celu.
  • Paranoja podczas aktywacji uniemożliwi wrogiemu  Sheowi używania  Wsparcia na sojuszniku, niezależnie od tego, czy on rzeczywiście stracił cel z oczu. Obejmuje to również blokadę możliwości aktywacji tej umiejętności na portrecie sojusznika.
Nocturne RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Użycie  Paranoi w krytycznej sytuacji jest przydatne, nawet jeśli nie możesz wykorzystać natarcia.
  •  Zwiastun Zmierzchu ma zastosowanie nie tylko defensywne – możesz go użyć do zbliżenia się do celu lub uniknięcia pewnej śmierci.
  • Użyj  Całunu Mroku w połączeniu z natarciem  Paranoi. Przeciwnicy mogą spanikować i zmarnować umiejętności osłabiające na twoją tarczę.

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki