FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Brackhara.
  • W polskiej wersji głosu użyczyła jej Brygida Turowska-Szymczak
  • Jej desing może być inspirowany Navee, bohaterkę francuskiego komiksu Wake.
  •  Nidalee była pierwszą postacią która potrafiła zmienić formę.
  •  Nidalee jest jednym z kilku postaci mającym kilka różnych tekstur w jednej skórce.
  •  Nidalee ma 4 oddzielne animacje biegu: jej domyślny bieg w ludzkiej postaci, domyślny bieg w formie pumy oraz po jednej dla obydwu form, kiedy biegnie w krzakach.
  • Po aktualizacji jest czwartym bohaterem z superumiejętnością dostępną na 1. poziomie.
  • Jest jednym z sześciu bohaterów, którzy walczą zarówno w zwarciu, jak i na dystans. Pozostali to:  Jayce,  Kayle,  Elise oraz  Gnar.
  •  Nidalee jest jedną z siedmiu postaci mających więcej niż 4 umiejętności, inni to:  Lee Sin,  Jayce,  Elise,  Karma,  Heimerdinger i  Gnar.
  • Kiedyś dotyczył jej błąd, przez który mogła zabijać członków jej drużyny poprzez  Pierwotną Moc. Mianowicie  Pierwotna Moc zadawała obrażenia z  Zamachu. Ponieważ potencjalne obrażenia  Zamachu były wyższe niż uzdrowienie z  Pierwotnej Mocy, mogła zabić sojusznika z niskim poziomem zdrowia.
  • Przed wyjściem  Nidalee na oficjalne serwery, jej umiejętność pasywna dawała 2 sekundy niewidzialności po wyjściu z krzaków. Zostało to usunięte przez jej wydaniem.
  • Jej sekretna umiejętność pasywna daje pobliskiemu sojusznikowi z niższym poziomem +5 punktów doświadczenia co 5 sekund.
  • Kiedy zaznaczymy w sklepie zakładkę "Wsparcie", pojawi się nam  Nidalee, mimo iż nie należy do tej kategorii.
    • Prawdopodobnie nawiązuje to do faktu, że gracze często próbują grać nią jako wspierającym.
  • Była ona ostatnią wydaną postacią w grze, której ikony umiejętności były okrągłe, nie kwadratowe (jak aktualnie).

Cytaty Edytuj

  •  Nidalee jest jednym z niewielu bohaterów mających dodatkowe animacje (w formie pumy) pod komendami /taunt, /laugh i /dance, jednak nie posiadają one dodatkowych cytatów.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Według wydawanego dawniej Dziennika prawiedliwości  Nidalee chodziła z przywoływaczem i dziennikarzem Bobem Nashahago. Jednak przez serwis randkowy  Blitzcranka został sparowany z  Janną.
  • Według forum i portretu  Basenowego Lee Sina można uznać ich parą.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Nidalee, Zwierzęca Łowczyni06:54

Prezentacja Bohatera - Nidalee, Zwierzęca Łowczyni

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki