FANDOM

Historia Edytuj

Aktualna Edytuj

Nieujarzmiona nie wie, co to strach.
Niiewielu osadników, a co dopiero bohaterów, zamieszkuje przeklęte i niebezpieczne ziemie na południe od Wielkiej Bariery. Większa część tych terenów nadal nosi znamiona Wojen Runicznych, a w szczególności tajemnicza Dżungla Kumungu. W tych osobliwych okolicach leżą zapomniane skarby. Wielu śmiałków ryzykowało utratę życia lub kończyn, żeby je odnaleźć. Nidalee była jedynie małą dziewczynką, która wraz z rodzicami poszukiwała skarbu, gdy zgubili drogę w gęstej i deszczowej dżungli. Okazało się, że to nieprzyjazne środowisko, a Nidalee patrzyła, jak na jej oczach rodzice umierali w agonii na tajemniczą i niebezpieczną zarazę.

Dziecko nie ma najmniejszych szans na przetrwanie samemu w takiej okrutnej dżungli, lecz wbrew wszelkiej logice, Nidalee się to udało. Jej młodzieńcza niewinność i naiwność wzbudziły litość w okolicznych bestiach. Została ostatecznie przygarnięta przez rodzinę pum, które wychowały ją tak, jakby była członkiem stada. Dorastając w otoczeniu czystej magii w dżungli, coś przebudziło się w jej krwi: długo uśpiona umiejętność zmiany postaci z człowieka w bestię. Nidalee stała się zaciętą, niemal mityczną obrończynią dziczy, walcząc z każdym, kto zagrażał rozległej dżungli stanowiącej jej dom.

Stara Edytuj

Niewielu osadników, a co dopiero bohaterów, zamieszkuje przeklęte i niebezpieczne ziemie na południe od Great Barrier. Większa część tych terenów nadal nosi znamiona Rune Wars, a w szczególności tajemnicze lasy Kumungu Jungle. W tych osobliwych okolicach leżą zapomniane skarby. Wielu śmiałków ryzykowało utratę życia lub kończyn, żeby je odnaleźć. Bohaterka znana jako Nidalee była jedynie małą dziewczynką, która wraz z rodzicami poszukiwała skarbu, gdy zgubili drogę w gęstej i deszczowej dżungli. Okazało się, że to nieprzyjazne środowisko, a Nidalee patrzyła, jak na jej oczach rodzice w agonii umierali na tajemniczą i niebezpieczną zarazę.

Dziecko nie ma najmniejszych szans na przetrwanie w takiej okrutnej dżungli, lecz mimo to, Nidalee się to powiodło. Jej młodzieńcza niewinność i naiwność wzbudziły litość w okolicznych bestiach. Została ostatecznie przygarnięta przez rodzinę pum, które wychowały ją jak jednego ze swoich. Dorastając, przyswajała magię, kryjącą się w dzikich gęstwinach. Wyrosła ponad swą ludzką naturę i moc kocich cech. Pewnego dnia jej życie uległo zmianie. Stała nad rozszarpanymi szczątkami grupy drwali i postanowiła wrócić do tak zwanej cywilizacji, żeby dołączyć do League of Legends i walczyć w obronie lasów, chroniąc je zarówno przed  Demacią, jak i  Noxus.

Kocia rodzina Nidalee nauczyła ją zaciekle walczyć, używając zębów i pazurów. Jej kocie wdzięki mogą być pociągające, lecz pamiętaj, że nie jest miłym kotkiem.

Przypisy