FANDOM

Nautilus, Tytan Głębin jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Powalający Cios
Nautilus.Powalający Cios

Podstawowe ataki Nautilusa zadają dodatkowe 2 + (6 × poziom) obrażeń fizycznych i unieruchamiają cele na 0,5 / 0,75 / 1 / 1,25 / 1,5 sekund.

Ten efekt może dotknąć danego przeciwnika tylko raz na 9 / 8 / 7 / 6 sekund.

Powalający Cios to efekt przy trafieniu.
Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak wręcz, w tym kradzież życia,  Blask, a spowolnienie  Lodowym Młotem nie jest osłabiane.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują unieruchomienie, ale nie blokują obrażeń.
Nautilus IVideo
Zakotwiczenie
Czas: 18 / 16 / 14 / 12 / 10 sek.
Koszt: 60 / 70 / 80 / 90 / 100 many
Nautilus.Zakotwiczenie

Aktywna: Nautilus ciska swoją kotwicą do przodu. Jeśli trafi wrogą jednostkę, to przyciąga siebie i jednostkę, zadając obrażenia magiczne i na chwile ogłuszając cel.

Jeśli Zakotwiczenie trafi na przeszkodę terenową, to Nautilus przyciągnie się do niej, a czas odnowienia umiejętności zostanie skrócony o 50%.

  • Zasięg: 1100
  • Prędkość kotwicy: 2000

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność po za animacją przyciągnięcia Nautilusa.
Nautilus QVideo
Gniew Tytana
Czas: 18 sek.
Koszt: 80 many
Nautilus.Gniew Tytana

Aktywna: Nautilus otacza się mroczną energią, tworząc tarczę absorbującą obrażenia przez 10 sekund.

  • Tarcza: 65 / 70 / 75 / 80 / 85 (9 / 11 / 13 / 15 / 17% maksymalnego zdrowia)

Podczas istnienia tarczy, jego podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia obrażenia magiczne w pobliżu Nautilusa w przeciągu 2 sekund.

  • Średnica obszaru działania: 350
Gniew Tytana to efekt przy trafieniu będący tarczą zadający obrażenia w czasie.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokuje pojedyncze trafienie Gniewu Tytana.
  • Gniew Tytana resetuje licznik ataków podstawowych Nautilusa.
  • Gniew Tytana nie posiada czasu rzucania i nie przerywa pozostałych czynności Nautilusa.
  • Ataki podstawowe podczas Gniew Tytana zadają obrażenia w czasie, czyli na początku połowę i po 1 sekundzie drugą.
  • Jeśli tarcza zostanie zniszczona, to Gniew Tytana może zostać sztucznie przedłożony przez inne tarcze, np.:  Oko Cyklonu  Janny do maksymalnie 10 sekund.
Nautilus WVideo
Prąd Morski
Czas: 7 / 6,5 / 6 / 5,5 / 5 sek.
Koszt: 40 / 50 / 60 / 70 / 80 many
Nautilus.Prąd Morski

Aktywna: Nautilus uderza w ziemię, sprawiając, że obszar znajdujący się dookoła niego eksploduje trzykrotnie. Każdy wybuch zadaje obrażenia magiczne i spowalnia wrogów na 1.5 sekundy.

  • Spowolnienie: 30 / 35 / 40 / 45 / 50%

Wrogie jednostki mogą zostać trafione kilkukrotnie, ale obrażenia kolejnych fal zadają o 50% mniej obrażeń.

  • Średnica obszaru działania: 1200
  • Maksymalne obrażenia magiczne: 110 / 170 / 230 / 290 / 350 (+60% mocy umiejętności)
Prąd Morski to umiejętność obszarowa.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują pojedynczą fale.
  • Prąd Morski aktywuje się w miejscu lokalizacji Nautilusa podczas używania umiejętności, i nie zależy od jego aktualnej lokalizacji.
  • Spowolnienie  Kryształowego kostura Rylai po za osłabieniem do 15% jest ponownie osłabiane do 5.25%, z powodu nakładania się go przez kilka fal.
Nautilus EVideo
Bomba Głębinowa
Czas: 120 / 100 / 80 sek.
Koszt: 100 many
Nautilus.Bomba Głębinowa

Aktywna: Nautilus wypuszcza falę uderzeniową, która podąża za wrogim bohaterem, zadając obrażenia magiczne i podrzucając na 0.5 sekundy wrogów, przez których przejdzie.

  • Obrażenia magiczne od przejścia: 125 / 175 / 225 (+40% mocy umiejętności)

Po dotarciu do celu Fala uderzeniowa wybucha, zadając obrażenia magiczne, podrzucając na 1 sekundę i ogłuszając go.

  • Zasięg: 825
  • Obrażenia magiczne eksplozji: 200 / 325 / 450 (+80% mocy umiejętności)
  • Ogłuszenie: 1 / 1,5 / 2 sek.
Bomba Głębinowa to umiejętność obszarowa podążająca za celem do momentu trafienia.
Umiejętność mimo tego, że jest traktowana jako pocisk dla  Niezłomności  Brauma i  Ściany Wichru  Yasuo, nie jest blokowana.
  • Podrzucenie i  ogłuszenie są nakładane jednocześnie, a nie sekwencyjnie. W rzeczywistości całkowity czas trafiania efektu nie trwa 2 / 2,5 / 3 sekund, tylko 1 / 1,5 / 2 sekundy.
  • Bomba Głębinowa jako pocisk nie posiada wyznaczonej drogi.
  • Bomba Głębinowa przyspiesza z czasem, powodując, że nie można jej praktycznie przegonić. Wyjątek stanowią sytuacje, gdy cel  Teleportuje się lub  Powraca; w takich sytuacja pocisk znika.
Nautilus RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Podczas ganków możesz wycelować  Zakotwiczeniem w przeszkodę terenową i użyć  Prądu Morskiego.
  •  Prąd Morski ma opóźniony efekt – możesz użyć go podczas uciekania lub kiedy atakują cię wrogowie, by ich odstraszyć.

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki