FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez Ezreala.
  • Głos w polskiej wersji podkłada Robert Tondera, który dubbinguje również  Dr. Mundo,  Garena i  Malphite'a.
    • W oryginalnej wersji głosu użyczył Gene McDaniels, który zmarł w 2011 roku.
  •  Nasus ma bardzo podobny wygląd do egipskiego boga Anubisa.
    •  Azir także jest wzorowany na innym egipskim bogu – Ra.
    • Również jego brat  Renekton jest wzorowany na innym bogu, z mitologii egipskiej – Sobeku.
      • Superumiejętności braci są bardzo do siebie zbliżone. Zarówno  Furia Pustyni jak i  Dominus zwiększają ich rozmiary i zadają wokół siebie obrażenia, co donosi, że są to bracia z krwi.
  • Broń  Nasusa halabarda z wyglądu bardzo przypomina uas – starożytne berło egipskie symbolizujące władzę.
  • Początkowo miał nosić imię Ammon.
  • Jego starym tańcem był styl "Chodź jak Egipcjanin".
  •  Nasus jest jednym z pięciu bohaterów, którzy mogą zwiększać na stale swoje statystyki w trakcie rozgrywki – zwiększenie obrażeń od  Wysysającego Uderzenia. Pozostała piątka to  Bard,  Sion,  Thresh i  Veigar. Jednakże pozostali zwiększają swoje statystyki od (licząc po kolei) zdrowia, mocy umiejętności i pancerza oraz mocy umiejętności.
  • W jednej z historii  Nasus wspomina "zagrożenie ze strony istot, jakich Shurima nigdy wcześniej nie widziała". Możliwe, że chodzi o potwory z Pustki, przybywające z Icathiańskich ruin.

Cytaty Edytuj

  • Żart "Nie, nie zaaportuję" może mieć odniesienie do jednej z parodii filmu promującego League.
  • Jeden z żartów  Nasusa "Łapy, łapy, cztery łapy. A na łapach pies kudłaty." ma odniesienie do programu telewizyjnego dla dzieci – Piątek z Pankracym.
    • Oryginalnie ma bliskie nawiązanie do piosenki Who Let the Dogs Out? wykonawstwa Baha Men.
    • Stary żart  Nasusa "Wy nie wiecie, a ja wiem, jak rozmawiać trzeba z psem." ma odniesienie do Akademii Pana Kleksa.
    • Stary cytat "Gdzie anioły boją się stąpać." ma nawiązanie do An Essay on Criticism autorstwa Alexandra Pope'a.

SkórkiEdytuj

Relacje Edytuj

  • Ponad tysiąc lat wcześniej, on wraz z  Renektonem – swoim bratem – byli Wyniesionymi w Shurimie.
    • Dokładniej był bibliotekarzem.
  • W wyniku zdrady  Xeratha, wraz z bratem próbowali go zamknąć na zawsze.
    • W pewnym momencie został zmuszony zamknąć buntownika i  Renektona w Grobowcu Imperatorów.
    • Obarcza siebie za otworzenie więzienia przez  Cassiopeię i  Sivir.
    • Kiedy brat wyszedł na wolność, próbuje przywrócić go do starego stanu.
  • Twierdzi, że  Azir, władca Shurimy, jest zbyt arogancki.
  • Przed wydaniem  Azira należał do zwierzęcej rasy w innym wymiarze, której zadaniem było służyć jako władcy i obrońcy ludzi. Miał stanowisko Strażnika Wielkiej Biblioteki oraz uczył uczniów chcących studiować "Cykl Życia i Śmierci". Ponadto zamieszkał w Shurimie, gdyż "przypominała mu dom". Dodatkowo chciał zgładzić swojego brata ze względu na to, że nie da się go uratować od szaleństwa.

Filmy Edytuj

Przypisy