FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Classicka.
  • Głos  Nami w polskiej wersji językowej podkłada Weronika Łukaszewska, która dubbinguje również  Riven.
  • Początkowo miała nazywać się Romlariel (od nazwiska projektanta bohaterki).
    • Jej imię w języku japońskim (波, なみ; na̠mi) oznacza falę.
  • Jej historia przypomina Dinotopię.
  • Bohaterka jak i Marajowie są mocnym nawiązaniem do syren.
  • Jej  umiejętność bierna początkowa nazywała się jako Skwapliwość.
  • Kiedy grając  Nami wpiszemy w wyszukiwarce w sklepie słowo kapelusz, wtedy pokażą się  Buty Szybkości nawiązując do baśni Mała syrenka.
  • Jej tęczówki na modelu są w kolorze czerwonym, choć na klasycznym portrecie widać jakby były w kolorze ciemnopomarańczowym.
    • W komiksie W otchłań, Marajowie (wraz z  Nami) mają czerwone oczy.

Historia Edytuj

  • Przy premierze  Nami, Marajowie byli oddzielną rasą humanoidów zamieszkującą Morze Obrońcy.
  • Jest tytułową Władczynią Przypływów - najlepszą wojowniczką, która ma za zadanie spotkać się z Aspektem Księżyca w celu wymiany Perły Otchłani z głębin oceanu na Księżycowy Kamień.
    • Początkowo wybranym członkiem plemienia do odzyskania perły był Rasha, ale kiedy nie wracał z głębin,  Nami bez zgody starszyzny popłynęła tam i odzyskała cel misji jak i kostur.
    • Być może Rasho został dotknięty magią  Pustki (na podstawie wyglądu fioletowego, trzeciego oka).
    • Obecny Aspekt Księżyca ( Diana) uciekł z  Góry Targon i skierował się w kierunku  Ionii.

Cytaty Edytuj

  • Kwestia „Fuj! Wielorybi oddech...” jest nawiązaniem do ambry, wydzieliny z przewodu pokarmowego kaszalota, która jest stosowana do produkcji perfum.
    • Ogólnie mówiąc, bohaterka nie znosi zapachu perfum.
  • Początkowo jej cytat „Na pewno wrócę do swojego domu.” brzmiał jako „Na pewno wrócę do mojej szkoły.”"
    • Jest to błąd spowodowany angielskim słowem school, które oznacza zarówno szkoła jak i ławica.
  •  Nami Rzeczny Duch w serwerze brazylijskim posiada specjalne kwestie nawiązujące do ich mitologii (do Iary).

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Na mapie Howling Abyss, sklepikarz Gregor mówi: „Przepraszam, właśnie skończyły mi się kamienie księżycowe.” sugeruje, że wie coś o legendzie Władcy Przypływów (bądź nabija się z niej).
  • Na mapie Butcher's Bridge, sklepikarz Bubbs sądzi, że jest człowiekiem przebranym za syrenę („Bzdura! Syreny nie istnieją! Gdzie masz suwak?”).
  •  Nami szuka  Aspektu Księżyca, który może jako jedyny stworzyć kamień księżycowy, aby ocalić jej lud przed zagrożeniami.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Nami, Władczyni Przypływów05:01

Prezentacja Bohatera - Nami, Władczyni Przypływów

League of Legends Music - Tidecaller04:08

League of Legends Music - Tidecaller

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Nami/skórki i ciekawostki